Desatero správného hledače

Zdravím všechny, četl jsem novelu zákona ohledně hledání s detektorem na Slovensku, a dost mě to šokovalo, přitvrdili.

http://www.obnova.sk/blog/novela-trestneho-zakona-sprisnuje-postihy-pre-detektoristov

Jsem ještě relativně nováček, ale moc by mě mrzelo kdyby se něco podobného stalo v čechách a proto bych se chtěl zeptat jestli by ti zkušenější nemohli napsat nějaký postřehy jak se vlastně chovat.
Např. by mě zajímalo, jaká je rozumná vzdálenost od nějakého hradu, aby to nikoho nepohoršovalo, nebo jestli by jsem někdo nedal nějaký kontakt na slušného archeologa s kterým je řeč a podobně.
Za každou radu budu rád, myslím že je to ten nejlepší koníček jaký jsem kdy měl, a moc nerad bych o něj přišel. TRX ;-)

založil Trxik 17.6.2011 01:24
Zpět na přehled diskusních témat

24 online

17. června 2011 7:00
Mysak Veverka
Soldat
Reagovat
Mysak Veverka

To desatero je podle mně zbytečně rozvedený.Stačí se chovat slušně,pokud možno nebýt viděn, a nikoho zbytečně neprovokovat.A rozumná vzdálenost od archeolokalit je samo ta nejdelší ;-).
Ale tomu uzákonění u nás se asi nevyhneme. :-(
Pokud má hledač v sobě aspoň trošku slušnosti a rozumu a chová se slušně k jiným a k přírodě taky tak ho to trkne samo. ;-) ;-)

detektor: Whites Prizm IV, město: Pardubicko
17. června 2011 7:18
SHORTY
Major
Reagovat
SHORTY

Toto je problematika Slovenska,mě špíše zajímá jak dopadne naše novela zákona. :-( Na Slovensko hledat nejezdím,tak je mě to fuk. ;-) :-)

detektor: dobrej,http://www.snopa.estranky.cz/, město: docela pěkné
20. června 2011 10:02
ppp_1
Gefreiter
Reagovat
ppp_1

Jak píše Mysak Veverka... Být pokud možno co nejmíň viděn. Nic neničit, zahrabávat. Archeolokality brát obloukem... Stejně tak se vyhýbat osetým polím. Rozumnej a inteligentní člověk to dělá sám od sebe...

detektor: , město:
20. června 2011 11:08
Fanula
Soldat
Slušný h…Reagovat
Fanula