Když najdu poklad,depot.

Ahoj přátelé kamarádi mám dotaz v tomto oboru jsem amatér dotěd jsem dělal amaterskou archeologii.Zajímalo by mne jak je to s nálezy řekněme pokladů ,podleho jakého našeho zákona se vyplácí nálezné a jak to vlastně v praxi funguje.Děkuji předem za odpovědi Vydra.

v kategorii Nezařazené, založil vydra1923 4.12.2014 18:41

Koukam jako vydra :-) copak ty nevis,ze nedostanes nic?

Nález musí být učiněn náhodně (tj. vývrat, vyhrabal pes, krtinec...). Použití detektoru je z pohledu krajů, které rozhodují o vyplacení nálezného bráno jako arch. výzkum tedy nálezné není možné vyplatit.
=> ve zprávě, kterou si vyžádá kraj od arch. oddělení musí být uvedeno, že se jedná o náhodný nález učiněný jak jsem psal výše.

Nějak vydře nevěřím, že je amatérský archeolog, a určitě ví, jak to v praxi funguje. Spíš mu jde o rozpoutání diskuze...

A nebo o neco jineho, ale archeolog (ani amatersky) to urcite neni.

Hledejme jiný systém v hledání lesního a polního odpadu a necháme si to zaplatit
EU pro dobro STÁTU která nás bude proplácet za čištění lesního a polního smetí
název detektor přeorientujeme na hledačku odpadu . Mára vyfasuje výplatní pásky
a my máme práci zajištěnou. Převlíknem kabáty jak to dělají ve vládě a uděláme revoluci v hledání s detektorem kovu - na vyhledávání s hledačkou odpadu - s názvem klubu - CHarta Životního Prostředí - / SRANDA/ :-D :-D :-D :-D :-P

A do loga si můžem napsat Vyčistíme a nakypříme :-D

Provokace? Ja za tim nevidim provokaci, ale smutnou aktualni situaci !!!! :-(

smutná? Jak z kterého pohledu :) Nicméně, na web chodí kde kdo, těžko zjiswtit pravdu. Snad jen svěřit se vlastnímu úsudku, to doporučuji.