Neumětely a okolí

Zdarec :-) Já mám detík půl roku a chdim sám. Bylo by možné se k někomu přidat? Prosi napište

založil Tomahawk 1.9.2011 16:54
Zpět na přehled diskusních témat

28 online

6. září 2011 15:11
kremator
Gefreiter
Reagovat
kremator

Čus, já jsem z Hořovic, ale jsem taky začátečník (hledám necelý rok). Na pole okolo Neumětel se chystám dlouho, vedla tamtudy prý stará cesta na Plzeň a vyorali tam kdysi hrnec s pokladem stříbrných mincí. To by bylo, aby tam nebyly alespoň nějaké osamělé stříbrňáky:)

Jak tam teď vlastně vypadají pole?

detektor: Quattro, Tiger Shark, Silver a CS1MX (+pár hraček:, město: Hořovice
7. září 2011 9:30
Tomahawk
Reagovat
Tomahawk

Čau, teď je skoro všude posekáno. Projíždim staré mapy a koukám kde vedla stará cesta. Dost cest vedlo právě přes dnešní pole. Šance na nález určitě je.

7. září 2011 11:24
Tomahawk
Reagovat
Tomahawk

Koukám na novou a starou mapu neumětel.
Po třech hodkách mám 13 starých cest a taky
všech 13 cest vedlo přes dnešní pole.
Když bude počasí tak je neděle jasná na hledání...

8. září 2011 11:34
kremator
Gefreiter
Reagovat
kremator

Tak hodně štěstí, v neděli jedu na služební cestu, snad si zahledám alespoň večer tam.

Zkoušel jsi někdy hledat v úvozu nad Neumětely? Já tam byl dvakrát - je to celkem zarostlé, ale něco by tam ještě mohlo být. Poprvé jsem našel pár knoflíků a podkovu a podruhé mi někdo vykradl auto...:)

9. září 2011 10:59
Tomahawk
Reagovat
Tomahawk

Všechny cesty za den urcitě neprojdu. Tak až bude čas tak pudem hledat oba. Možná pude i brácha ale moc stim nepočítám. V úvozu sem ještě nehledal.

9. září 2011 22:04
kremator
Gefreiter
Reagovat
kremator

Jasně, pak se určitě domluvíme. V tom úvozu se prý při stavbě silnice našly nějaké bronzové předměty, takže místo to bývalo určitě frekventované.

12. září 2011 15:21
Tomahawk
Reagovat
Tomahawk

Tak to v úvozu projdem taky? Pak projdem staré cesty. Napiš kdy asi pudem a ješte to doladíme...

12. září 2011 15:28
kremator
Gefreiter
Reagovat