Porovnání detektorů

Takže mám toho na srdci celkem hodně. Poprosil bych srovnání detektorů Garrett 150 a 250 + C.Scope CS440XD a CS990XD. Zalíbil se mi CS440XD, tak se chci zeptat (je to jenom maličkost) na obrázku z akce je k detektoru CS440XD přidána Vojenská lopatka RU, kdežto na stránce detektoru je k němu přídávána vojenská skládací lopatka Rusko. Osobně bych byl za tu skládací lopatku Rusko raději. A dále, mohl by jste mi někdo něco více řící k temuto detíku, CS440XD, jsem zaměřen hlavně na militarie, nějaká osobní zkušenosti, trochu vadí, že u něj není žádný ukazatel, jen reproduktor, ale jsem jen začátečník, tak uvidím, ten bych si asi na začátek i koupil, je to dobrá volba? Díky za odpověď a pěkné svátky. :-)

Punisher

založil Punisher 24.12.2009 23:27
Zpět na přehled diskusních témat

40 online

Stránka:
1
24. prosince 2009
Punisher
| A ještě      Reagovat

Punisher
A ještě ja je to s cívkama do C.Scope CS440XD, nikde jsem je nenašel, dají se někde sehnat???
25. prosince 2009
Elmara
Feldmarschall
|      Reagovat

Elmara
Sondu si můžeš normálně objednat. Musí se ale nastavit. Je součástí oscilačního obvodu.
25. prosince 2009
Punisher
|      Reagovat

Punisher
Díky za odpověď a ještě (vim,je to prkotina), jak je to s těma lopatkama ?
25. prosince 2009
SHORTY
Hauptmann
|      Reagovat

SHORTY
Já bych řekl,že se jedná o stejné lopatky. ;-) :-D
25. prosince 2009
Elmara
Feldmarschall
|      Reagovat

Elmara
Lopatky jsou to různé. První je armáda bývalého SSSR a druhá je Rakousko-Uherská, ale vyráběná do 60 let pro Maďarskou armádu ;-)
25. prosince 2009
SHORTY
Hauptmann
|      Reagovat

SHORTY
Aha o:-)jsem asi slepý :-D
25. prosince 2009
Punisher
|      Reagovat

Punisher
Mě se víc líbí ta z toho SSSR, takže jaká lopatka je k detíku dodávána? ;-) Moc se v tom neorientuju.
25. prosince 2009
Elmara
Feldmarschall
|      Reagovat

Elmara