Zdar,ja jsem ještě novější nováček,teprve na detíka čekám a budu rád,když budu mět s kým vyrazit na hledačku.Tak když budeš chtět,můžem se domluvit na něčem. 
Zdar, jsem nováček, najde se někdo z Rychnovska na předávání zkušeností?

Zdar,ja jsem ještě novější nováček,teprve na detíka čekám a budu rád,když budu mět s kým vyrazit na hledačku.Tak když budeš chtět,můžem se domluvit na něčem. 
OK určitě něco podnikneme 

Odkud jsi,ja z Týniště.Co máš za detektor,už jsi hledal?
Já ze Skuhrova. Byl jsem jednou a teď jsem nemocný, ale už se těším až zase budu moct vyrazit.
Jo detík mám EuroAce 350 

Ahoj,tak mě dneska detík dorazil.Objednal jsem si Golden Mask 2.O Garetovi,co máš jsem zprvu taky uvažoval.Dnes jsem vyrazil asi na hoďku,ale bylo to spíš o seznamování,ale na poli jsem našel nějaké železo,asi ze zemědělských strojů.Na militárie do lesa vyrazím později.

Ať se daří, sousede. 

Sousede???Ty jsi odkud? 

Kousek za Borohrádkem. Coby detíkem dohodil. 

Nevzal bys mě někdy sebou na hledačku?Samozřejmě nechci,abys mě bral do svých oblíbených lokalit.Mohl bych až příští neděli 26.6.Já jinak hodlám prohledávat Týnišské lesy,je to tu prý samá munice.

Napiš mi na fkv2@seznam.cz,jinak, čistě subjektivně, ta munice podle mne "není dobrej nápad".

Chtěl jsem se na něčem zaučit,tak mě to přišlo jako dobrý nápad,že bych nemusel jen bez úspěchu chodit,ale taky něco našel,ale asi to není dobrý nápad co?Tak ti teda napíšu a něco dohodnem.Dík

Ahoj, určitě napiš, předem Tě ale upozorňuji, že to "chození bez úspěchu" bude, zejména na počátku, velmi častá realita. 

Ahoj,s tím počítám.Kdo si počká,ten se "Říšského zlata" dočká.

Sousede???Ty jsi odkud? 
Vyrazil bych s Vámi,jsem z Třebechovic
Vyrazil bych s Vámi,jsem z Třebechovic

O.K., máš li ještě zájem, napiš mi prosím na email fkv2@seznam.cz, ať si uděláme jasno.