Druhá jarní klubovka 6. až 8. června

Klubovka proběhne od pátku 6. června od 14:00 h do nedělních 12:00 h v obci Střížovice a Chatové osadě Slunečnice. Vzhledem k tomu jak proběhla minulá hradní klubovka, bysme chtěli, aby to vše proběhlo ve stejném duchu a tak i tady bude platit omezení cca 50 osob. Pak, jak se ukázalo, má hledání a stejně tak i večerní diskuze smysl.

Bydlet se bude ve 4 lůžkových dřevěných srubech, cena je 170 Kč za osobu a den. Pokud budete chtít i lůžkoviny, je tam příplatek 50 kč. Myslím, že jak chatky, tak celkové ubytování je moc hezké. Kdo přežil podlahu středověkého hradu bude mu zdejší komfort připadat doslova neskutečný.

Programem klubovky bude tentokrát hledání po okolních lesích, kde se na konci druhé světové války psaly poslední řádky její historie. Večer bude pak možnost probrat s členy Archeo LP možnost spolupráce s profesionály a samozřejmě si užít pohodu pozdně jarních večerů.

Bod po bodu

• Termín 6. až 8. června
  • Pivo Bernard - 26 Kč
  • Možnost si objednat snídani a večeři. Snídaně 60 Kč, večeře 90 Kč (pište mi to k objednávce ubytování)
  • Ubytování 170 Kč + možnost lůžkovin za 50 Kč

1. Elmara, Křemílek, Strážce
2. Pilot, Melda, Witt
3. Libor, Šimon

Ukázana platí, aneb tajný plán klubovky

Jak se všichni z našich stránek příští týden dozvíte, lovec pokladu přijde na trh s novým vlastním detektorem, který jsme začali vyrábět v GM a také používáme část jejich technologii. Detektor je výsledkem naší spolupráce Golden Mask a jelikož je to náš první detektor, jsme na něj patřičně hrdí.:-D S toho co vám mohu již teď prozradit je že přístroj nese jméno ZERO, pracuje na 13 kHz, používá audio diskriminaci a automatický režim GB. Přístroj se bude dodávat ve dvou verzích s 9” a 12” 2D Spider sondou. Jelikož je naší snahou přijít s nejlepším detektorem pro začátečníky, odpovídá tomu i ceny obou verzí detektoru 7990 kč s 8690 kč s DPH

Na klubovce proběhne první veřejné testování detektoru a jelikož detektoru opravdu věříme přivezeme sebou 10 přístrojů na testování. Prvních deset hledačů, kteří budou mít zájem budou moci s detektorem celou sobotu hledat a pak všem sdělit své zážitky. Celý test by jsme navíc chtěli i natočit.

V neděli pak bude možnost, pokud bude o nový detektor zájem si ho zakoupit za sexy cenu testovacího přístroje.;-)

Komentáře

Jedu :-) a už se těším

čau pokud budu moc tak dorazím, ubytování a jídlo nechci mám to kousek za barákem :)

Myslím že to bude zase super :)

Jedu...bude-li to v mých možnostech..jinak ubytování mám u sebe v chaloupce. :-D

Taky jedu ;-)

Jedu,pokud počasí dovolí.Ubytování nechci,mám to za humny. :-)

J,j už jsem se taky přihlásil. :-)

Když bude koleno poslouchat tak jedu. Bez jídla i ubytování.

Jedu ..píšu dokud moja říká že možu.. :-D

Ja asi nie mam tenis ligu len ak niekoho ukecam aby zahral za mna je nas len taktak na presno. Ale moze to byt zaujimave hladanie lesne prihranicne odsunove. budem skusim.

Habán plus dva prosím zapsat ;-)

Máme ten srub na půl cesty k hospodě i herně, paráda ;-) :-D

jedu :-)

Nemůžu, mám to před přijimačkama. Příště.

Prosím zapsat do srubu 7 - mivl + honza. Se snídaní a večeří. Dík.

Dík že jste nás nezapsali, bo jsem bl... o:-)
Červen a červenec je rozdíl, blbě jsem otočil kalendář.
Takže prosím zrušit, v tomhle termínu nemůžeme. Dík.

Ahoj Elmaro můžeš mě prosímTě zapsat do jednoho toho srubu plus ještě jednoho. Chtěli bychom přijet dva na ten víkend. A bylo by to bez těch přikrívek a bez snídaně a večeře. Kdyžtak mi zapsání potvrď na mail: malek.jara@seznam.cz Díky moc a budem se těšit

I když chceš dvě chatky tak to stačí napsat jenom jednou :-D :-P :-D

Ty vogo, zase nemužu bohajeho, první klubovka padesátiny,a druhá oslava narozenin dcery a mých tří vnoučat, všechny jsou Blíženci- katastrofa :-). Tak doufám, že třetí už dopadne!!!! ;-)

Máro,napiš mě do 12 + 2 snídaně. :-)

Nemužu škoda :-(

Jestli mi na to zero uděláš cedulku s věnovánim tak jo
:-D

:-D :-D :-D

To duran - Ahoj, máte to tam a těším se na tebe chlape. Už jsme se dlouho neviděli ;-)

To křema: jako vím že jsem to slíbil, ale do klubovky stihnu tak maximálně samolepku. Jsem dost mizerný rytec. :-D

:-D Máro,přijedu sám,ty 2 jsem myslel 2 snídaně. 8-)

A to akoze by som mohol nechat T2ku doma a precesavat les ZEROM a testovat ho?

Přinejhorším přijedu na sobotu.

ExDjj: ano ;-)

Tak to skoro všechno vyšlo...jede se...

Díky moc za zapsání. To Zblabun: Sorry, jsem se nějak přemáčkl asi ;-) Stačit nám samozřejmně bude jedna chajda. Jsem skromnej člověk :-P Tak a doufám, že nám klapne počasí, něco pěkného padne pod cívku a všichni budou spokojení. Jdu balit kufry, jsem nedočkavej jak malej Jarda :-D

Tak som zdarne poriesil tenis a dorazim a ak mozem rezervujem si to ZERO a 12" sonda na celodenku sobotu ak sa da a na noc sa zlozim kde bude miesto a este vecera sobotu prosim.

To Mara mas skladom Nokta RS pinpoiter kamos ho chce tak by som mu ho kupil ak ho mozes priniest.

Pinpointry jsou, Zeor si píšů ;-)

ahoj Marku mohl by jsi mě vzít na klubovku taky nějaky věci ? pořeboval bych Kryt sondy 27cm 2D pro Golden Mask ,C-Scope luxusní sluchátka a 2x šroub s gumou na gm 4 diky zaplatím na místě

Díky... ;-)

taky bych si zapůjčil novy zero na testování jestli bude ještě nějaky volný vypada moc dobře

A pozeram že aj počasie bude možno priať tomu testovaniu :-D

Pokusím se na nic nezapomenout. O detektory se budete muset podělit :) Je to masakr co se děje :)

Tak si pre istotu zoberem aj t2 len mi nezabudni tu noktu priniesť už v piatok :-D

Maro napis či si mam pre istotu priniest aj svoj detik na prestriedanie Zera ďalším kolegom alebo môžem doraziť len lopatka a ja. D

Lopatka, ty a tatranskej čaj :-) Pokud s sebou nechceš Milane tahat z dálného východu detík, můžu ti pujčit cibolu.

Smartys kamos dik za ponuku hodit svoj do auta aj s cajom nie je problem len do lesa tahat dva sa mi nejako nesce, len ak by niekto kto by hladal na striedacku zo Zerom poscal mne svoj to by bolo riesenie :-D ale ja sa v pohode prisposobim Marovmu organizovaniu ked je taky zaujem nech so skusi kto moze. PS na Ttea bude uz asi teplo lepsie bude pivecko ale ak bude chut staci napisat ;-)

Já bych ten Ttea klidně vyzkoušel :-D :-D :-D

Kluci detektory normálně sebou. Myslím že se Zerem si každý zahledá tak maximálně hodinku nebo dvě :-D
Pokud to pujde tak tam v pátek ještě s Liborem uděláme polygon, jenom tak na otestování strojů ;-)

OK tak berem aj Ttea aj T2 :-D

hans když se dostaneš do Tišnova tak tě můžu vzít 8-)

Vyrážíme se strážcem už ráno. Počítám že na místě budeme lehce po obědě. Ještě se chceme zastavit u Libora. Odpolednee by jsme chtěli udělat v blízkém lesíku pár polygonů na testování, poku už někdi budete na místě můžete se zůčastnit :)

Já bohužel musím omluvit sebe a zbytek party , že nepřijedeme. Já a Pavel jsme chytli práci a Štěpán si utrhnul meniskus :-( Tak si to užijte a snad někdy příště.. ;-)

Já jedu i přesto že Henry de radši do práce, ale chrápat budu v autě. Srub sám platit nebudu a navíc bych se tam bál. ;-)

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.