Gestapo

Pro valkare.

Kategorie artefaktu

Identifikovaná kategorie:
Názory uživatelů:Policie (1 názorů), WWII (1 názorů), Za zranění - černý (1 názorů)
nuny70: Za zranění - černý, Ozzako: WWII

Fotografie

Okolnosti nálezu

Lokalita:Jihočeský kraj
Stav půdy:Mokrá
Hloubka nálezu:30 cm
Použitý detektor:whites mxt pro
26 hlasů
26 hlasů
zobrazeno:
3129x,
komentářů:
52,
nálezce:
nuny70 nuny70
vyfotografováno:
16. prosince 2017,
vloženo:
18. prosince 2017

Komentáře

Polské falzum? ;-)

první příspěvěk taková pecka fotky na prd.Nevím že by rybařina?

Kopito, já myslím, že nemáš co? :-)

Omlouvam se za kvalitu fotek. Jsem hledac ne fotograf. Placka regulerne kopnuta. Prispevek prvni nikoliv vsak nalez. Dlouho jsem premyslel zda se mam s vami podelit o svuj zatim nej kop z pohledu valkare. Asi jsem udelal chybu. Nerozumim te rybarine.

No podle mne by po sedmdesáti letech v zemi vypadala úplně jinak. Pravá by byla velmi vzácná. a co vím falza všech těch odznaku spon atd. jsou velmi častá. Jistotu bych snad měl po prohlídce in natura. Ale s největší pravděpodobností jde o falzum. :-)

Nevim jak by mela vypadat po 70ti letech. Jeste jsem zadnou jinou nevidel. Pro mne je to origo. Amen.

Origo! :-)

Už se to tady minimálně jednou řešilo. Myslím, že kdybys jel někam na blešák do Polska, tak tam nějakou uvidíš a možná, že i se stejným číslem. ;-) ;-)

Po zverejneni nalezu tomu verim. Dat sem foto s cislem byla velka chyba.

Nemusíš do Polska,např. Chotusice u Čáslavi, tam se takových sraček dá sehnat až hanba.ale nebudu řikat zdali je zrovna toto pravé,kde je to koplé?pole?to by ten stav byl vážně úplně někde jinde.oni žádnej zázračnej materiál nepouživali. Nic proti.

Vykopat tuto plecku a eště k tomu padělek to musí naštvat ale můžu tě ubezpečit že se jedná opravdu o šmejd materál neodpovídá nápis a písmena taky ne a kdyby byla lepší fotka orlice taky by se tem něco našlo škoda snad příště. ;-)

Jestli to dělali z mosazy tak stav odpovídá.

Je pravda, že v tom nápisu je mnoho chyb ( S je níže než ostatní) a slepička má takovou menší nedodělanou hlavičku. Vypadá to, jako by někdo hodil polskou kopii do kyseliny, a pak na pole.
Ale proč?

Když potřebuješ někoho nakrmit aby jsi měl čas na své místečko.třeba :-D

Ta hlavička je fakt malinká a že by gestapo nosily takový šmejdy placky to pochybuji německá preciznost je vyhlášena :-)

Preciznost?Většina metálů je na sračku. :,-(

To S je nize na vsech fotkach co jsem na netu nasel. Na hranach prosvita bily kov. Placka je nemagneticka. Necistil jsem ji ani vodou, jen otreno prsty.

To S je v pořádku tak to má být ale podívej se na ostatní písmena základ je mezi písmeny musí být stejný mezery potom O musí nahoře i dole převyšovat to tví je menší za další E je větší mezera mezi E a I je malá a těch nesrovnalostí je tam víc,ale třeba blbě vidím nejsu už nejmladší. pokud chceš mít jistotu pošli fotky ale dobrý ostrý fotky na nějakej Německej web. oni tito určí. Můj osobní názor kopie.

Jistě bylo více výrobců.Někde se křídla skoro dotýkají okraje jinde ne.Nechápu ty útoky že je to hned fejk.Proč by to nemohlo být pravé.

V Novohradské studni se taky jedna válela a vypadá jak vypadá.Určitě ji tam hodil nějaký Polák a čekal až ji archeologové vytáhnou.

Možná má někdo tendence rozhazovat fejkplacky jak ty srandaídečka . ;-)

Taky jsem jedno srandaídéčko našel. Akorát místo čísel a písmen byl uprostřed vyražený kosočtverec s čárkou,a bylo po radosti :-/

Závist je všude.On našel něco co já ne tak to bude fejk.

chlapi klid nejde o to někomu něco přát nebo ne. nebo že to schválně někdo rozhazuje...znám dva lidi kteří mají tuhle placku jako přívěšek na klíčích a tutově nebudou sami protože tyhle kopie se furt prodávají za pur korun. Prostě je to ztracená kopie a budou se čím dál častěji nacházet. Origo by po takové době vypadalo jinak

http://www.panzernet.net/php/index.php?topic=2651.0

To že něco leží v zemi 70 let ještě neznamená že to bude sežraný na prach.Proč by to nemohl být originál?!.

Karlos já nikomu nic nezávidím naopak se řídím zásadou přej a bude ti přáno. Mám mnoha mnohaleté zkušenosti z numismatiky a už zažitý pocit pro originalitu. Jako příklad. Mám ve sbírce několik psích známek, které ležely v zemi přibližně stejnou dobu. Patina na nich je úplně něco jiného a kde je nějaké opotřebení používáním u dírky atd. No přání bývá mnohdy otcem myšlenky. Tady jde buď o vtip nastražení pro hledače a nebo o pokus výhodného prodeje. O originál zcela jistě nejde.

Benedek 1886 jestli opotřebení dírky bereš jako záruku originality ...jak můžeš vědět délku užívání placky?A srovnat to s psí známkou ... o:-). Zatím jsi nepoukázal proč to není originál.Jen něco o dirce a patině.Patina může být vzhledem k půdě vždy jiná.Kolega Somira našel luxusní odznak za zranění ww1 to je stav ;-). Dej pádný argument že je to fejk a já si nasypu popel na hlavu.Ale hláška je to fejk a ničím to neprokázat to je mimo trochu.

Zdar hledači :-) Mně je na tom divný to, že placka je sucha, a vlhké fleky jen od rukou, a ta půda na fotce mi připadne dost mokra,kdyby to bylo vyzvednuto ze země, tak by byla mokra a jen tak rychle neuschne, ale je to jen můj pocit že se jedná o kachnu ;-) ;-)

matesp. No zrovna tohle bych jako důkaz nepravosti nepovažoval .než se spamatuje z toho co našel,než vytáhne telefon adt. Tak to stihne oschnout.
A když se tím stále někdo zabývá tak by mě zajímal materiál té to konkrétní placky +lepší fotky.

Karlos. No dobře, můžu se mýlit, mejlej se i ministři. ;-)

Placka je 100% originál. Stačí pohled na první fotku i když není kvalitní.
Různé plky co tu proběhli stojí za starou belu.
Když nevíte tak raděj nepište.
Různé dohady o pravosti taky nikomu nepomůžou.

Dobry vecer panove. Jak jsem nasel tak jsem to dal na lp. Reci o tom ze zamerne zverejnuji kopii mne docela mrzi. U nalezu jsme byli tri. My dva kolegove hledaci jsou zkuseni lovci. Ani pri dukladnem prohlednuti si netroufli rict ze je to kopie ci original. Nikdo z nas to doposud nemel v ruce. Jsem presvedcen ze je to original. Material je nemagnet. Signal to byl jak od nabojnice, (mauser) kterych bylo kolem tolik zejsem to malem nekopl.

Nové fotky si myslím že všechno vysvětlují tady alespoň mě.nepochybuji o pravosti.jsi frajer že jsi stál za svým . Na prvních fotkách mě mátl materiál,vypadalo to jako by zvětralá měď (to co se objevuje na mrtvých měďákách) omlouvám se. Alespoň je vidět že čím více fotek tím lépe. Aď se daří.

Dobře ty nové fotky říkají něco jiného. Falz podobných věcí je ale mnoho a tak se nikdo nesmí divit určitému podezírání. Jestli jsem se někoho dotkl, tak se omlouvám.

;-)

Je to originál bez veškerých pochybností. Přesně jak píše Georg.H - fotky mluví naprosto jasně. Placky GESTAPA byly vyráběny z alpaky, proto i ta neodiskutovatelná "patina" po pobytu v zemi. Opravdu raději trochu více studovat v literatuře nebo na odborných stránkách netu než bezmyšlenkovitě všechno klasifikovat oblíbeným fenoménem "polská kopie".......
Gratuluji k pěknému nálezu!!

omluva i z mé strany, z původně uveřejněných fotek se mi to zdálo taky jako měď nebo mosaz...

Alpaka nové stříbro. Tak tedy nevím Viz:
Alpaka je slitina mědi a niklu, dále zinku a případně dalších kovů, známá také pro svůj VZHLED v Německu jako nové stříbro. Tato slitina je často označována jako pakfong, avšak může jít o slitinu mědi a niklu s přídavkem železa nebo manganu.

Čemu nejde porozumět?
Projdi net a podívej se na alpakové přezky, odznaky atp. Samozřejmě kopané. Na DW je jich dost.

Jde o ten původní vzhled.Takže když se s ní ten nadčlověk proukázal, měl v ruce stříbrnou placku? Musela přece vypadat jako stříbrná. Nové stříbro Neues Silber.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Mosaz

Tak co sem pletete alpaku(Dietr1), když jde samozřejmě o mosaz a to srovnání s psí známkou, není zase až tak od tématu. Co je mosaz a bronz v principu vím, jsem strojař. Každému přeju pěkné nálezy a z této diskuse si každý vyberme něco pro sebe. :-)

Zanech ješitnosti, kolego Benedeku. Máš úctyhodné znalosti ve svém oboru R-U, ale pokud máš potřebu mít i nezvratné argumenty, co se faleristiky Třetí říše týče, zkus načíst několik jasných adostupných informací (Don Bible - to bys měl jako znalec znát). Tady nejde o strojařinu.
Naprosto jednoduše pro všechny:
Gestapo - alpaka
Kripo - bronz

Benedek: dal sem odkaz na mosaz
a pokud si ho četl celý tak bys zjistil že bílá mosaz je vlastně taky alpaka
vlastní alpaka má více názvů, každý si to nazývá podle sebe
jde jen o to jaké má složení příslušných kovů...
toť vše

dál to nemá cenu pitvat

Dobře dobře, pravda je, že o faleristice třetí říše vím skoro prd ale vím jaká falza vzácných polských a ruských mincí se vyskytují, tak jsem to tak nějak spojil. Pro zajímavost. Mám ve sbírce německou sponu za boj z blízka, teď nevím jak se oficiálně jmenuje. Vím zcela jistě, že je buď pravá, nebo falzum. Není kopaná a je v pěkném stavu. Možná, že ji sem dám ať se kolegové vyjádří či tak nebo tak. Jo a mám k dispozici komplet šest dílů Nimmerguta. :-)

Original bez debat.Kdo píše že je to fake ji nikdy neviděl, a rozhodně nenašel.

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na LovecPokladu.cz účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru