Krejcar 1801

Údaje o minci

Identifikovaná mince: František II (I.) (1792–1835) – 1 Kreuzer (1 Krejcar) (č. 601) František II (I.) (1792–1835) 1 Kreuzer (1 Krejcar)

Názory uživatelů

Průměr: 22,0 mm
Území ražby: České území (3 názory)
Panovník: František II (I.) (1792–1835) (3 názory)
Rok ražby: 1801 (1 názor), 1800 (1 názor)
Nominál: 1 Kreuzer (1 Krejcar) (3 názory)
Materiál: měď (2 názory)
Č. mince: František II (I.) (1792–1835) – 1 Kreuzer (1 Krejcar) (č. 601) (4 názory) Accipiter: 601, GATTO: 601, Wladyslav: 601, haidrich: 601

Přihlaste se a pomozte určit tuto minci.

Fotografie

Krejcar 1801
Krejcar 1801
Krejcar 1801
Krejcar 1801
Krejcar 1801
Krejcar 1801

Okolnosti nálezu

Lokalita:Ústecký kraj
Stav půdy:Vlhká
Hloubka nálezu:20 cm
Použitý detektor:CTX3030
7 hlasů
7 hlasů
zobrazeno:
1401x,
komentářů:
16,
nálezce:
neznámý
vyfotografováno:
21. března 2020,
vloženo:
21. března 2020

Komentáře

OBI to je velká rarita :-D

máte to pěkné pane OBI ;-)

:-D :-D :-D

Fakt super kop :-)

Nechci kazit radost ale tenhle krejcar se razil pouze s letopočtem 1800 !!! Pokud tady někdo někde nevyhrabe odkaz nějaké limitované ražby !!! Hledal jsem v katalogu a nenašel :-( Takže buď je to předělany krejcar a nebo padělek ( přinejmenším padělány rok) ale proč ? Jinak pěkní kop ale ražbu 1801 jsem fakt nenašel .....mince za milion :-D

V katalogu je - Sama skutečnost, že mince razilo celkem 14 mincoven v mnohamilionových nákladech, přináší velké množství variant v kresbě, písmu, chybných ražeb apod.

Taky jsem ho našel akorát stav nicmoc ale ta jednička tam je slušně vidět mám ho v mincích,tenhle je krásný.

Tuplák stojí 7krejcarů. Tak si vemou ten svůj krejcar a jdou jinam synku. To jsou kšefty dneska. Leze sem kdejaká holota a chtěla by hodovat.
https://www.youtube.com/watch?v=9vyolR8hO6c

Jo je možné že to bude chybo ražba (možná) nebo tak něco akorát jsem napsal že jsem ji nikde nenašel a ani o takové nečetl :-( Ještě jsem jednou přelouskal katalog co mam doma : Mince Františka I. od Eduarda Polívky a ještě jednou se koukl na online katalog a vážně nic :-( Todle bych vzal a ověřeni přímo do Numismatiky až je otevřou. Nebo jestli tu je někdo kdo na ni někde narazil ať da odkaz rad se přiučím a zjistím něco nového ale takhle je to nejisté:-( Jisté je že se nerazila a nikde jsem nenarazil ani na možnost chyboražby takže jestli to tak je a máš pravou jsi šťastny člověk a je to lepší než kopnout kdejaký stříbrňák !!! ;-)
U 1800 D pozor na padělky vzniklé upravením mincovní značky ale o roku se nikde nepíše !

Skorpole to co máš v mincích je 3 krejcar 1801 a pak 1 krejcar 1800 atd.. ale OBI je první s 1 krejcarem z roku 1801 v téhle ražbě !!! A je fakt že se razilo v mnoha jiných mincovnách ale kdyby byla chybo ražba ve větším počtu někde by se už objevila, já to vidím na padělek ( neříkám že OBI ale někdo v minulostí si třeba pohrál nebo něco zkoušel ). :-D :-D :-D

OBI, možná to na fotku zkus nasvítit z boku namísto shora, mělo by to být líp vidět.
Tak jako tak hodně zajímavý.

Jo máš pravdu asi jsem ještě chrápal to jsem to pěkně povoral. :-)

Třeba jen tenkrát někdo něco zkoušel a pak šel naostro na nějakou jinou cennější. U téhle by se vyplatilo padělat mincovnu "D" než padělat rok :-D Ale je fakt že jestli to je nějaká chyboražba tak máš mincí za milion :-D ;-) Nejlepší by bylo fakt ověřit u Numismatika já bych tam klidně zašel se jen zeptat ale bohužel je zavřeno a na internetu jsem takovou chyboražbu nenašel :-(

Tak nevím ... Já dnes asi taky rok 1801 :-O

Chci Vás tímto požádat o zaslání lepšího fota (i detailu letopočtu 01), rozměru a váhy mince. Děkuji.

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru