Plomba a taková malá štika

Včera jsem vyrazil na hledačku ve 12:00. Šel jsem tak 5 km pěšky až jsem došel na takové zorané políčko a šel jsem pokraji toho políčka až k takové staré rozdrcené asfaltové cestě ke kostelíčku a na druhé straně té dané cesty je hodně veliké zorané políčko a už je zorané z loňského léta a tak je krásně rovné protože do něj párkrát už zapršelo no. A cestou k tomu kostelíčku jsem našel tuto krásnou plombičku. No a pak cestou od kostelíčka směrem k hlavně silnici jsem našel ten 10 pfenig 1875. No a pak jsem šel spět k té rozdrcené asfaltové cestě a po tom malém poličku k lesu a přez les domu. Doma jsem byl v 15:35. A když jsem přišel domů tak jsem si dal ohřát v kastrulku 4 párečky. Když jsem se najedl tak jsem šoupl sem na lovce ten pfenig a při tom přišel kamarád a ptal se jestli nechci zajít u nás ve vsi na rybník chytit nějakou štiku. Tak jo šli jsme v 16:15. A on šel domů pro prut a pro podběrák. No než si to vše připravil tak já už měl tak 100 hodů za sebou no a pak jsem chytali tak dalších dvacet minut a mě už nebavilo takové místo u orobince a tak jsem to házel k staré zdi u starého domu.
Všude hromady větví ve vodě ale stejně tak po metrů co jsem začal vláčet toho náhozu to drblo a pak zas drbanec a tak pět metrů od břehu tam byla mrška no tahal jsem jí tak dvě minutky jen 🥴😜. Ale moje největší štika v životě. Měla přez 75 centimetrů možná více 😀😍😄.
A pak dostala pusinky a hezky jsem se s ní rozloučil. A šla zpět do rybníky. To už je po čtvrté v životě co jsem jí chytil. Ale teď jsem jí chytil po třech letech. A jsou před výtěrem tak měla břicho jak meloun 😍😇.

Kategorie artefaktu

Identifikovaná kategorie:
Názory uživatelů: Mlýnská (1 názor) Tvrdikja: Mlýnská

Přihlaste se a pomozte určit tento nález.

Fotografie

vloženo:
19. března 2023

Komentáře

Fuj ty holoto rybý ☝️😱🙏 ty jsi fakt líbal tu nejsmradlevejsi rybu našich vod.🤮 Štika je hezký dravec rád je také lovim 👍 jen je to jediná ryba na kterou nesáhnou holou rukou ☝️ nemám rád její smradlavý sliz. Takže ti gratulujeme k chycení ryby 👍☘️✌️. Jinak mamina má by jí už měla v pekáči s cibulí a smetanou.😁👍🙏

:-D :-D :-D :-D :-D díky Jardo :-)

Hezká štika.... Co je to za rybník, že se tam smí v březnu vláčet 👍

U nás na vsi. Tam se o to stará táta 8-)

plomba pěkná a ta štika ještě lepší,akorát já bych jí dal pusu až na talíři :-D :-D 8-)

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.