Určení - zlatá mince Vladislav?

Půdní nález, zlatá mince má průměr cca 22 mm.

Prosím o určení, děkuji.

Údaje o minci

Identifikovaná mince: Vladislav II. Jagellonský (1471–1516) – 1 Forint (č. 6357) Vladislav II. Jagellonský (1471–1516) 1 Forint

Názory uživatelů

Průměr: 22,0 mm
Území ražby: Uhry (Maďarsko) (1 názor)
Panovník: Vladislav II. Jagellonský (1471–1516) (2 názory)
Rok ražby: 1508 (1 názor)
Nominál: 1 Dukát (2 názory)
Materiál: zlato (2 názory)
Č. mince: Vladislav II. Jagellonský (1471–1516) – 1 Forint (č. 6357) (2 názory), Boiové (200 př. n. l.–0) – 1/24 Statéru (č. 6364) (1 názor)
srsnak: 6357, RadekRy: 6357, Vojta9: 6364, Hlas admina (?)

Přihlaste se a pomozte určit tuto minci.

Fotografie

Okolnosti nálezu

Lokalita:Vysočina
14 hlasů
14 hlasů
zobrazeno:
1776x,
komentářů:
48,
nálezce:
Polda Polda
vyfotografováno:
23. února,
vloženo:
23. února

Komentáře

Asi Vladislav II. Jagellonský- dukát. Gratulace veliká. :-) :-D :-O

tvl :-O :-O

Vladislav II. Jagelonský (1456 – 1516)
Vladislav II., Dukát 1508 KH, Kremnice:

https://lh3.googleusercontent.com/proxy/xsi6VHQHKmT6wdYSa6oEDuK4rwseT4-3z1_vAukSAiqsXusTvf2RiKeDOcSMyfSr2ay6Z-Pykp9JDw2SHTLkDFw6yWSUO_1hRhb9sl6kuSVXSsACXdZjF9YJYtRZ9ybA7kqs

Jak píše DUM-BUM mincovna Kremnice, mincmistr
Jan Thúrzó z Bethlenfalvy. Ještě jednou gratulace. :-O :-)

Zatím moc děkuji za pomoc, jen mě nesedí "zadní" strana mince. Na jedné stojí, na druhé straně sedí na trůnu, či co. Nemůžu nikde najít nic podobného :-)

http://stribrnak.cz/vladislav-ii-jagellonsky-a-mincovnictvi/

Poslední mince ;-) 8-)

https://www.numisbids.com/n.php?p=lot&sid=2575&lot=1026

HA! Kaseris to trefil. To je přesně ona. Ještě jednou moc všem děkuji. Mince je kolegy z práce, bude mít radost :-D

Gratulace🙂

přátelé a je opravdu pravý ??

Je divná.

je divná

Taky bych řekl, že je levý. Ale nechám to na profiky.

áno, souhlas, počkáme na profíky ;-)

V mincich se nevyznam. Cim vam pripada divna. Je malo zlata? (zluta). Nebo nejasna razba?

odborník na mince nejsem, občas si ve šrajtofli spletu desítku s padesátkou :-D, ale tohle vypadá jak odlitek a to zlato mi taky moc zlatý nepřijde

Nejsem odborník, ale tohle na pravý dukát nevypadá. Zkus ho zvážit, originál by měl mít kolem 3,5 g.

nějaká synchronizace myšlenek s kolegou savath :-D

Byli jsme ve správný čas na správném místě :-D tak snad kolegovi nezkazíme radost :-)

Vy mu fakt žerete , že tenhle fejk našel na půdě? :-D Spíš bych hádal aukro a teď čeká jestli mu někdo potvrdí, že je pravý.. Se divím, že podobný dukát nestihl koupit Gnom do videa. :-D

I kdyby si měl pravdu, tak aspoň to není další z naleštěných aukro stříbrňáků v top stavu, které jakože v lese někdo kopl.

tak kade sú tie profesionály??
- a ti, co to určili jako dukát, ti si stále myslí, že je to dukát??

Mě se tahle mince jako originál nezdá, ale nejsem odborník.... Třeba ta ruka, co drží jablko je fakt divná. Na pravých mincích vypadá jinak....

Jo ruka je fakt divná, nějak moc dokonalá. Okraj mince je ze strany, kde je madona nějak moc zdobený a ten pruh přes obličej ladislava je taky pofiderný, jakoby dodatečně dodělaný? Ale nevím jestli to bývá běžné, tak můj názor berte s rezervou

u huszara ho zatim nevidim.- UNGARI tam maju 2 dukaty,ale ne tento.....

Dom27 ona se potrefená husa ozve co? Máš rád aukro? :-D :-D Jak jsem psal, je kolegy z práce (52), který ji dostal od svého dědy (prostě půdovka). I kdyby ji vymlátil cirkusák z víčka od piva, je to jedno! Pro něho má trochu jinou hodnotu...

Chtěl jsem mu pomoci ji určit. Toť vše...

Jinak, jsem ho ještě požádal, aby ji zítra přinesl znovu do práce a zvážíme ji. Sám jsem zvědav...

Polda, ano tuze rád, hlavně ty kteří fejky z aukra vydávají za nálezy, co? Ono je vždycky jednoduší napsat :" ona je kolegy..", " je kamaráda, neumí s internetem.."
Proč jí nevložil on ? A potrefená husa? Já si vse našel narozdíl od někoho poctivě vykutal , ty huso.

Takových pohádek už tu bylo.. :-D nejdřív koupí fejk na aukru a že kolega chce určit. Ve finále po zjištění, že je to fejk se začne ohánět tím, že pro kolegu má jinou citovou hodnotu. Klasický scénář. :-D

Dom27: vážený kolego, nesuď pokud neznáš všechny okolnosti. Mile rád tě osobně poznám a seznámím s kolegou z práce + můžeš odborným okem na minci mrknout... vlastně počkat, vždyť ty jsi vlastně nic neurčil, jen tu rozvíjíš tvé "myšlenkové pochody", že? A ano, chápu že se také případy dějí (aukro). Tak dej vědět a domluvíme se na schůzce, mile rád tě vyvedu z omylu. Uvidíme jak silné řeči budeš mít pak ;-)

PS: bude vážení, pak sem hodím výsledek.

Všem ostatním děkuji za konstruktivní debatu. :-)

Polda: Jsme v Číně nebo, Severní Koreji, že nesmím vyjádřit svůj názor? To, že neuneseš kritiku není moje starost. ;-) Jediné silné řeči tu máš pouze Ty.

Že vás to furt baví chlapi... :-/

Tak vážení je tady :-) Mince má 3,6 g. Řekl bych, že bude pravá.

Dom27: projevit názor a někoho neprávem osočit je trochu rozdíl, nemyslíš? Má nabídka trvá, přijeď a můžeme klidně pokecat. Pokud teda dokážeš uznat chybu, jako správný chlap ;-) Co ty na to? Dokážeš stát za svým názorem?

Nebaví :-/ Ale chápu, že se někdo kousne... :-P :-)

Konzultoval jsem minci s největším odborníkem na toto období s Markem Budajem a ani on z těchto špatných fotek není schopen ověřit pravost. Chtělo by to dodat kvalitní makro fotky.

Kacuro: tak já ji zkusím přefotit (mobilem), mám foto vložit sem, nebo poslat někam na mejla?

Jinak ti děkuji za pomoc.

Hmm... mobilem na prd :-( Po obědě vezmu foťák do práce.

Můžeš na mail moje přezdívka @seznam.cz. Markovi přepošlu i s údajem o váze, uvidíme, co na to řekne.

Jinak kde by bylo možné si minci prohlédnout, jak jsi nabízel? Marek je Slovák, ale do Čech občas jezdí.

Dej i sem. ;-) :-D

srsnak: dám i sem :-)

kacuro: prosím tě, Vysočina, Chotěboř. Když jsem kolegovi ukázal, co se tu strhlo, docela čučel :-D
S případnou návštěvou souhlasí. Můj kontakt ti pošlu do mejlu s fotkama odpoledne.

Děkuji.

Tak jsem nahrál, snad lepší fotky.

Kacuro: na mejla jsem ti poslal neupravovaná fota.

Ještě jednou děkuji všem a loučím se... :-)

ty fotky co jsi dohrál jsou o 100%lepší a už to vypadá, že by to mohlo být... :-)

přátelé, podle těch prvotních fot sem měl pochybnosti - vypadalo to na odlitek nějaký, barva mizerná, olezlý to bylo, i opis se odlitku podobal - no ale stále to ve mě hlodalo, jestli je to nějaký fake, ale ta druhá fotka - tam jde vidět na horní hraně to "převalení" materiálu vznikající při ražbě - tedy výroba ražením, odlitek todle nemá
- todle období nedělám, ale podle těch nových fot mohu říci - za mě - je to originál ;-)

Ta mince vypadá divně, na první pohled jak ty turistický mosazný, na druhej míň, ale pořád divně - jednoduše protože ty linie jsou moc tenký. Jasně jde srovna s tou normální v odkaze. Ale z těch nových fotek je vidět, že je to dvojráz, což způsobilo to ztenčení. Tedy to bude úplně ok.

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na LovecPokladu.cz účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru