Brno a okolí

Ahoj všem...najde se někdo na mrcas kolem Brna a okolí?případně můj meil je kukys@atlas.cz.......Lukáš

In der Kategorie Gruppen und gemeinsame Suchen, Erstellt von speedy 10.6.2010 20:42

ja jsem z brna-venkov......ale jsem zacatecnik tak se v tym jeste moc nevyznam! ;-)

vsak ja si ho koupil minuly rok.......nejsem zadnej machr.......

Kolem Brna chodim, tak dej nekdy vedet ;-)

Dal by jsi nějaký tip jsem začátečník

Taky sem tam chodím okolo brna :-D

tak to se na nekdy muzeme domluvit........ 8-)nejaky návrhy kdy?

Já jsem též odsud už 42 jařin. :-)

tak to je moc fajn...........to se můžeme také domluvit....

z jaké části jste? :-)

ja jsem ze Starého Lískovce........Tak kdy někam zajdeme?
8-)

ja jsem ze Starého Lískovce........Tak kdy někam zajdeme?
8-)

jsem ze starého Brna ;-)

zdarec taky liskovec

jo tak tam to trochu znám,kamoš je z Ostopovic

někdo na vikendovou hledačku horkymihal@seznam.cz

Ahoj jestli se najde někdo kdo by sem tam zašel na nějakej ten pokus tak mi napište na mail Tommbrno@seznam.cz
Přeci jen ve dvou se líp chodí ;-)

Ahoj,jsem z Velešovic a s detektorem začínám.
Pokud by byl zájem,můžeme podniknout nějaké kopání.

Luboš

zdar můžem zahledat někdy já sem z tučap :-D

Zdravíčko hledači,
tak jsem mezi Vás nově zavítal a po přečtení několika diskuzí a článů se osmělil.
Testuji nivý klacek na slavkovských polích,jen pro nalezení spravných tónů,je to těžší,než jsem se domníval.
Výsledek??
Nějaké staré kované hřeby,rytý,či ražený medailonek - ještě nevyčištěn ,československý 10-ti halíř z roku 1928.olověný brak,zřejmě rozpláclé koule z mušket a chránítko spouště z pistole.

Není to žádná sláva,ovšem při každém vyhrábnutí srdce zaplesá :-).

Pokud by někdo měl zájem ,můžeme se vydat na společné hledání.
Jsem aktrivní sběratel relikvií a kopaných věcí z 2.sv. války.

Pro upřesnění,jsem z Velešovic u Brna,věk 35 :-) 8-)