Čím kopete?

Jsem poměrně velký nováček, používám ke kopání pouze malou lopatu, ta se hodí ale jen na pole, které je rozorané a není moc tvrdé. Zkoušel jsem kopat na louce nebo v lese a na to je ta lopata nepoužitelná. Poprosil bych zkušenější kolegy, dejte tipy na to cím kopat a případně kde to lze pořídit?
Díky za všechny nováčky :-)

In der Kategorie Jäger der Geschichte, der Erkenntnisse und der Entschlossenheit, Erstellt von layosh1 16.4.2010 10:19

Já používám německou vojenskou skládací lopatku (takže je z ní rýč,nebo motyka). Koupíš v armishopu cca.400kč. Dobrý matroš,už vydržela dost.Uvidíš co ostatní :-)

Dokud jsem nekopal moc do hloubky a chodil pole/listnáč tak jsem měl maďarskou polní lopatku za 90Kč (ta samá co mají tady za 300Kč). Pak jsem koupil do jehličnanů/hor US krumpáček za 240Kč. Teď mám lopatku Black Ada Invander a zatím spokojenost, kvalitní nástroj.

A rohlíky mají v Kauflandu za 0.90 kč o:-)

A co? Padl dotaz tak jsem odpověděl i s ostatními informacemi. Nevím proč máš potřebu to komentovat. o:-)

Té jasný,každej všude a všechno shání levnější,tak na tom nevidim nic špatnýho ;-)

Kdyby to nebylo na stránkách prodejce,tak nic proti tomu nemám. ;-)

Já myslím ,že se tu v klidu můžou napsat i nástroje co se tu neprodávají. ;-)
Na začátku LP..bylo řečeno,že forum a obchod budou fungovat nezávisle na sobě a nebudou se navzájem ovlivňovat.
Pokud jsi to myslel takto.
:-P

Cituji....."Já myslím ,že se tu v klidu můžou napsat i nástroje co se tu neprodávají."
Proč ne. ;-)Ale tady šlo dle mého názoru o srovnávání cen zde a jinde a to mi košér nepřipadá.

:-P Jistě že nakupuju tam kde je levněji.Kamarádi,přátelé..než něco koupíte..a to kdekoliv ..
Strýček google .. :-D A už nic neřeknu,nenapíšu. o:-)
Mambo....Aha..Když ty jsi takovej tajemnej
:-D :-D

Chápu ,někdy to také tak dělám ;-)Ale tady šlo o něco jiného.Proč jsem ale tajemnej? :-O

Asi jsem něco jinak pochopil..kašli na to. :-D ;-)