Nocování na čáře

Včera jsem vyjel na svoje oblíbené místo na hraniční čaru s tím že tam tentokrát přenocuji.Dorazil jsem tam cca ve 12 hodin a s přestávkama hledal až do 20 h.Večer si rozdĕlal oheň a odmĕnil pár plecháčema.Ač v podstatê bydlím ve vĕtší vesnici po dlouhé dobĕ jsem si zase připomenul že je na nebi více hvĕzd než jenom Veký vůz 😁 A to ticho,to neskutečné ticho.Ráno jsem se probudil ve 4.30 a řekl si že si počkám na výchd slunce.Dopadlo to tak že mnĕ v 8.30 probudil klepáním na okénko nĕjaký človĕk a co že prý tam dĕlám a podobnĕ.Všechno však probĕhlo v pohodĕ a ještĕ jsem získal nĕjaké informace o ústupu nĕm.vojsk 😁 Tak snad zase příštĕ 😎

První nález
Nĕjaké to žélezo
Mūj top nález
Tady jsem se fotil s Newtem
Příprava na večer
Noční obloha se fakt blbĕ fotí
Ve dne
Tady mĕlo být svítání 😁😁
6 votes

Post

Ty jsi romantik a ne samotář 👍😃 a TOP nález se povedl 👍👍 příště si natahni budík ☝👍😄

Cémo já jsem obojí :-D :-D

Hodně dobrá tradice.
Já letos plánuji výpravu na Ztracenku, tam bych se moc rád podíval. Přespat u ohně, pod hvězdami - to je největší romantika co znám.

Teď na to koukám a zjistil jsem že jsem celý text napsal do upoutávky jak nĕjaký učedník :,-( :-D :-D 8-)

No pěknej vejlet, Luboši :-) Taky jsem byl zvyklý přespat v autě, matrace, duchna a polštář. Ve spacáku spí jen masňáci. Ale ve Feldě se asi přespat nedá, leda bych místo pár plechových pivek polknul pár rohypnolů. Ráno bych se probudil jako skrčenec... A ten prsten je dobrá náplast na "žádnou válku" ;-)

No v tom připadĕ Honzo pĕknĕ vyndat karimatku a položit se vedle auta :-D :-D :-D já už to spaní ve stanu nebo pod širákem nedávám a proto už letos nejedu na vodu mnĕ z toho nejvíc bolej kyčle :,-( 8-) :-D a to zrovna letos chtĕj jet kluci Otavu....

Spát pod stanem mě bavilo ještě tak v devadesátkách, pak jsem objevil kouzlo velkého vozu a pohodlí matrace a peří :-D
Holt budu mít nějaký čas výlety jen jednodenní, co se dá dělat... ;-)

Nebuďte páprdové ☝😃 u nás kdejaká babka ,ještě zvládne spát pod šírákem 🤭😄

:-Dspaního pod širákem v jakoukoliv roční dobu jsem si užil na té čáře tolik,že už ani za zlatý prase :-D :-DA opravdovou nepřesvětlenou oblohu už spousta lidí vlastně nezná. ;-)

Stan mám rád, ale bydlík bych taky klidně zkusil ;-) Parádní veget, skvělej nález! Tyhle akce se nezapomínají ;-)

Hmmm, hvězdy na noční obloze... Mám štěstí, že velké město s přebytkem světla je třicet kiláků daleko. Takže si můžu večer sednout před dům, dát si cígo a plzničku a kochat se. A ticho - to je parádní bonus ke kochání. Jen občas je slyšet z nedalekého teletníku nějaký zvuk, případně někde z dálky štěkání psa. Případně štěkání sousedky :-D :-D

tak díky pašáci za komentáře a myslím že jak se většině z nás blíží ta Šedesátka tak to spaní pod širákem nebude až tak aktuální :-D :-D :-D
proto jsem si pořídil svého Starouše a kromě hajzlíku tam mám všechno co potřebuju k přespání na rybách nebo v přírodě ;-) 8-)
akorát to topení ve věku 20-30 let mi tam (ne)chybí :-D :-D :-D

Loner-mam to stejně.Stan nesnasim-nikdy jsem ho nestačil postavit a ožral jsem se dřív.Spousty let spaní pod širákem.Před 8 roky jsem si pořídil plechovej stan a naprostá spokojenost.Podle prospektora jsem mastňák🤪spím ve spacáku😁ale zase jsem spal ve feldě bez ničeho několikrát a ráno sem se normálně hejbal🤣nevím co na té vodě děláte ale kyčle mě nikdy nebolely.Pokud pojedeš otavu dej vědět kdy.Já budu stát uprostřed řeky a vybírat míto :-D

Já spal za mlada ve Škodě Forman. A nejenom spal, tam se děli věci :-D :-D :-D
Vždycky sem vyndal zadní sedačky a tradá :-D
Ale to bylo tak před 40ti kily.

Před 13 lety jsem měl golfa 3 kombi a kamarádi se mi smáli že jsem s toho udělal westfálii :-DPak astra kombi ale s mejma 185 cm to nebylo nikdy moc pohodný.Teď tam mám podle potřeby matraci 80x200 nebo 150x200 to už je pohoda :-)Z jednoho výletu na koncert Horký že slíže jsme se vrátili místo dvou tři :-D

Jiva-možná že pojedu jako doprovodné vozidlo a sjedu si jenom určitý úsek,třeba Horažďovice-Sušice atd a jestli pojedu tak se určitě ozvu 8-) :-D
Obi začínal jsem s Opel Record Caravan-to byl neskutečný kombík k neutahání,toho ještě někde objevit tak si ho koupím už jenom z nostalgie ;-) 8-) :-)

:-Dzadní sedačky je první co z auta preparuju. :-D

měl jsem i VW Multivan a už se mi to zdálo moc malé tenhle Ford Transit je ideální velikost,v kempu to většinou s přihmouřenejma očima berou jako osobám,ty velký obytný auta se mi sice líbí ale je to už velký....a tahat karaven za sebou se mi nechce ;-)

Pánové, v roce 2003 jsem spal s manželkou a 2 dětma na Šumavě ve Škodě 105S. Já chrněl na předních sedadlech a moje s dětma v prostoru zadních sedaček. Zadní sedačky byly pod plachtou na zahrádce. Ráno se vše sloužilo a bylo.

Jo, za mlada člověk usnul kdykoliv a kdekoliv.

... složilo..

Romane a nesloužili jste jako vzor pro Hobity z Pána prstenů? :-D :-D :-D

To byla jen jedna noc - extrém.
Byla tehdy bouřka jak kráva. Jinak jsme spali se starou pod širákem a děti vedle nás v autě.

Takže ten tvůj "bus"Luboši, to je úplný hotel ;-)

Já měl jednou matesa a v tom se nedalo ani onanovat ,leda venku na kapotě🤭😄Taky jsem si musel dávat bacha, abych nenarazil do nějaké větší masařky, jinak by to byla totalka👍😁😄

:-D :-D :-D

Gratuluji k pěknému zážitku okořeněnému o super prsten. Mám to tam rád i když už to moc nepadá. Akorát jsem přestal chodit hledat v noci, protože jsem párkrát narazil na nasraný myslivce a taky bych nerad, kdyby si mě v noci náhodou spletli s lovnou zvěří.

Cémo, dyk "mates - tedy nákladní Škoda 706, tam je přece dost placu i na trojku. Hlavně na korbě :-D

Jenže já měl toho korejského, ze třéma válcama ☝😃 a na tu korbu bych dal pět matesu a ještě by se tam našlo místo na echt grupáč ☝😄

Jóó, ty jsi měl Matiz, áháaa :-)

No ty kráso ten Cement je ale jouda on myslel Dejvů Matese :-D :-D :-D
Vrky já bych tam v noci nešel ani za 3 takovéto prsteny...když jsem si bral na večer dřevo na kraji lesa tak 20 m ode mne zastavil nĕmčour a nĕco vyndaval z auta....když pak asi ve 22 h zaznĕla 100 m v lese pĕkná šlupka tak mi bylo jasný hned co si bral z auta 8-) :-D ;-)

Němčour bude mít v neděli řizky s rýží a knedlík ☝😃😃😃

:-D :-Dnebo někdo němčoura :-D :-D

Předloni to pustil myslivec asi 20m ode mě z obou hlavní a málem sem si pustil do textilu. Už vím, proč se to tam jmenuje Přestavlky :-D

To koukám ,že si sem jezdí zastřílet i skopčáci :-D. V lese je to večer samý kanonýr a opravdu to za to nestojí se v lese potulovat. :-D

Když jsem zahlíd fotku s cedulí, tak mi hned naskočil prazážitek. Přečtu popisek a vono jó! :-D
Proč jsi mě nevzal s sebou, pacholku? :,-( :-D

jsem si chtěl v klidu zahledat a né tě někde nahánět v lese :-D :-D :-D :-P

Add post

You must subscribe to post. If you do not have an account on this site yet, sign up.