Hledání Frýdek Místek a okolí

Zdravím všechny hledače.Není někdo z okolí Frýdku Místku,kdo chodí hledat?Detektor mám od Vánoc.Pokud je čas,tak vyrážím do okolí a něco jsem už i našel.Ale rád bych vyrazil i se skupinkou nadšenců a nebo taky i z jedincem.Dalo by se říct,že jsem začátečník.

in category Groups and joint searches, created by Mattie 12.7.2011 23:08

Ahoj, zdravím,
jsem z Havířova, nováček a taky bych vyrazil do lesů, prozatím kopu jenom pole a už mě to přestává bavit. Tak se můžem někdy domluvit, případně i přes týden.
Standa

Ahoj,pokud by jsi teda měl zájem,tak se klidně můžeme domluvit.Já taky prohledal pole v okolí,ale nic moc.Tady je email a můžeme se domluvit.Dyfon@seznam.cz

OK, díky za mail, právě sem ti poslal zprávu, snad to klapne a počasí se zlepší :-)

chlapi tak co masli ste neco? :-D

Napiš vyrazíme spolu jsem z Ostravy

Něco se našlo :-P

Ahoj. Chtěl bych vyrazit s někým od F-M. Najde se někdo?

Ahoj určitě napiš na imail PL509@seznam.cz

Rosto ještě hledáš

Furt chodíte? Přidal bych se sem tam. Já jsem od Kopřivnice :)

Ahoj chlapi ma někdo z vás mašinku na hledaní zlata? Měl bych na vas prosbu nebyl by nekdo ochoten prijet a zkusit najit nausnici me dcerky ktera je cca 80 let stara moc by nam to pichlo. Samozřejmě to nechci zadarmo díky za info

A odkud jseš?Že bych dojel to zkusit.

Hacafraku, máš to z ruky, asi ze šumavských hvozdů, Kašperky nejspíš. :-D

Dcerka je už 80 let stará a náušnice ještě starší, to by se fakt mělo rychle najít ! Mám to trochu z ruky, ale v okolí by měl někdo být. Plánovali jsme s kámošem do vašeho kraje cestu, ale nevyšlo to. Pokud bychom k vám jeli, dám vědět. Jestli se do té doby nenajde ta náušnice. ;-)

Pak je ještě jedna možnost, vyrobit jinou, stejnou, ale to bych musel vidět. ;-)

Ja bydlim v Lichnově u NJ cca 8km od Kopřivnice

Žádnej strach daleko to není je to celkem kousek od mého rodného města. :-D :-D :-D

A jak je velká lokalita, kde se cca. ztratila?

No, ptal bych se spíše KDY :-D