Detektory kovů Fisher

Vlákno pro uživatele detektorů kovů Fisher

in category Metal detectors, created by Elmara 21.2.2011 19:59

Zdravím, měl bych dotaz. Vloni jsem si pořídil Fisher 1236X2 a zajímalo by mě jestli to není vzhledem k jeho stáří moc retro v porovnání s konkurencí. Dle kladných recenzí na internetu jsem se pro něj rozhodl a odkoupil od kamaráda za myslím si že dobrou cenu. Jsem amatér a chodil jsem vždy sám nebo s dětmi. Před nedávnem jsem šel se známým a ten mě nadloubal,že to je starý ať si pořídím radši něco novějšího, lepšího. Ale po tom roce chození se zmíněným Fíšou jsem si na něj docela zvykl, myslím si že poznal, a baví mě. A můj dotaz zní: Myslíte,že se výše zmíněný detektor dá srovnávat s dnešními "novými" detektory a nebo se s ním jen zbytečně"trápím"? Nemám možnost zkusit si jiný detík a zároveň nechci kupovat něco"novýho" a pak bejt zklamán. Díky za odpověď. Tmar81

Že je detektor starý, neznamená že je špatný, chodim s cs4mx 6 let maximálně spokojen skvělý dosah super separace 8-)

Díky za odpověď,ale jde mi o vývoj technologií jestli v dnešní době obyč detík za 6k neumí víc, nežli tento starý ve své době výborný a nebo naopak jestli je pořád dobrý i v dnešní době.

Dobrý den začínám a pořídil jsem Fisher 1235-X dá se někde sehnat manuál děkuji :)

Nemáš spíše 1236?

ne 1235-x

https://www.youtube.com/watch?v=8UK4jwLNqXM

Tak to je hodně vousatá mašina. Bohužel, na to češtinu nemáme .)

jj díky