Detektor kovů řady Whites Treasure Master

Hodnocení a rady uživatelů detektoru kovů Whites Treasuer, .

v kategorii Detektory kovu, založil Elmara 20.8.2010 14:47

ahoj stoji za neco tento detektor?nevite nekdo

Ja mám coinmaster a som sním spokojný.Na začiatok to bohato stačí a časom si kupiš lepší.coinmaster,coinmaster pro ,prizm III,IV,V su skoro rovnáke až na par detailov,ale ked kopeš všetko tak stačí aj ten to coinmaster... ;-)

ahoj stoji za neco tento detektor?nevite nekdo

Je to nový digitální detektor pro zaátečníky od Whites. Určitě s ním neuděláš chybu. Pouze bych se ještě podíval na Coinmaster Pro. Ten má navíc audio diskriminaci a ta by ti mohla v začátku pomoc.

ahoj a jakej je lepsi...garet 150...nebo coinmaster pro..na lokality stredohori a krusnehory prosim porad

Jsem úplnej nováček a nutně potřebuju poradit od vás odborníků...
Chci si pořídit co nejslušnější detektor tak do 6 000.-Kč
Pls poradte....
Díky moooc :-)

CS1MX nebo použitý Siler uMax. To jsou skvělé detektory v téhle ceně.

můžu jen souhlasit, sic jsem analog neměl, ale chtěl jsem ho, z finančních důvpdů jsem si nakonec koupil Ace 250 (použitej) a to je hodně ulhanej detik, analogy jsou obecně přesnější, mají rychlejší vyhodnocení cíle, mívají i lepší discriminaci a hlavně separaci, takže se nepřechází. jestli nelpíš na grafickém vyobrazení na display, je dle mě rozhodně lepší analog (v této cenové třídě)

Ahoj, když je pod sondou stříbrná mince, co Coinmaster ukazuje na displayi? Prosím poraďte. ;-)

Zdravím všechny hledače pokladů ,,, nedávno jsem si koupil detektor kovu white's 3900/D PRO PLUS
a bere mi jen 10 čísel do země prosím poradte mi :,-( jsem začátečník

Děkuji

Ahoj má někdo skušenost s detektorem Whites Coinmaster GT a ohradniky kamarád má Garrett Ace 250 a ma stím docela problémy

ahoj coinmaster je dost dobri podla mna len treba kopat vsetko lebo displej ukazuje vselico len pravdu nie ale jedno je iste sdrahsim detikom som po sebe nic moc nenasel