Liberec

Hledám někoho kdo by mi předal část svých skušeností jsem úplný začatečník a každá informace je dobrou investicí do budoucna.

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil Hurvy 25.8.2010 13:18

Zdar kolego,


jsem z Liberce, odku jsi?

Zrovna tak, ale zatím jenom zvažuji včechna pro a proti. Mohli by chom se kontaktovat, pokud s tím souhlasíš. Moc by mi pomohlo pokecat s někým z okolí kdo má stejného koníčka mám spoustu otázek a možná by mi pomohlo si to vyzkoušet než do toho budu investovat. Co mislíš?

ahoj,jsem sice kousek od České Lípy,ale do Liberce jezdim hodně často. Ráda nebudu chodit sama. :-)

ahoj, já bydlím v České Lípě ... taky bych nerad chodil sám ... kdo by chtěl pokecat nebo případně na jaře chuť vyrazit tak ať mi písne na mejlík mikxxx@seznam.cz ... mějte se, čusík

Ahoj jsem začátečník a rad se přidám

Ahoj jsem v začátcích cca dva měsíce hledám, nějaký úspěch je. Stejně bych rád z někým probral případné nedostatky. Či jen tak poplkal o detektoringu. Jsem o Dubé kousek od hradu Houska. Rád bych případně šel i na nějaký společný výšlap. Mám volno od Října cca do Května každý rok, po té dělám řemeslo. ja,de@centrum.cz

ahojte,jsem z Jablonce a rad bych poznal nekoho na spol. hledani v okoli i jinde.

Taky jablonečák,klidně napiš

Zdarec Koholiku jsem JBC shanim nekoho na spolecnou hledacku ;-)

Cauvec jsem kousek od jablonce koukam ze mas equinoxe premyslim na tim, ja mam zero2 a premyslim nad necim lepsim co zkusit nekam zajet abych omrknul jako ten nox slape? :-)

velice se omlouvám, že jsem nereagoval, ale měl jsem nějaké rodinné záležitosti. Jestli ještě chodíš, můžeme se samozřejmě srazit pokecat a zajít.
Tak zatím hoj

:-D Ahooj,já jsem také Liberečák.Občas jezdím do Lípy a zanedlouho se tam stěhuju 8-)