Liberec-Harrachov

Zdravím kolegové, nemáte někdo nějaký horký tip na hledání směr Liberec-Harrachov? Prochodil sem okolí a našel jsem jen hromadu šrotu a 1 minci. Nevím, kde mám přesně hledat a co si popřípadně přečíst, tak budu rád, když mi někdo z Vás pomůže. Díky moc!

v kategorii Lokality, založil Pilda 24.8.2016 12:37

Ahoj. Já zkoušel okolí Lukášova,Jsem z Jn,takže Rýnovice ale ty jsou prolezlý tak ted zacnu zkoušet na druhou stranu od Jn. To chce jen to nevzdat :-) Přeju hodně pěkných nálezu

Kolem vás je spousta starejch mačkáren na sklo a některé za války dělaly pro armádu odznaky. Poptej se staříků, které to byly a pak si najdi někde v lese za mačkárnou odpadní jámu a můžeš kopat ;-)

V Lbc je spousta zavezených dolíků a smeťáčků, popelnice dříve nebyly a odpad co nebylo možné spálit se házel kam to jenom trochu šlo... ;-)

Ahoj jsem nováček z LBC skusím tady blízké okolí.

někdo aktivní v Liberci / Jablonci? Kdo by vyrazil s berličkou...kamkoliv v okolí...

Ahoj. Jsem z okolí Liberce. Rád se k někomu přidám..

cus jsemz JBC taky nkdo kdo se prida ???? pisnete ;-)

Ahoj všem, jsem tady nový a rád bych s někým vyrazil do lesa, na pole nebo tak. Detika mám. Jsem z Jablonce.

Ahoj chci kupovat detektor co mas ty.neni mozne zajit stebou a vyzkouset?dik ;-)

Ahoj vzal by me nekdo sebou na hledani? Liberec :-D 8-)

Ahoj jasný to neni problem.

Ahoj Hegy, měl bych stejnou prosbu. Jsem náplava ze Středních Čech, zvyklý hledat mince. Teď bydlím v Hodkovich a nálezy v okolí mám teda mizerný..

Je to o vyhledání "správného místa" ;-)

To je mi jasný a v okolí jsem zatím na nic rozumného nenarazil :-(

Ahoj Herrmiku, ja jezdim kam me napadne. Nestuduju kde co bylo,bitvy atd, vetsinou je to vyzobane od těch co to nastudovaly. Třeba můžeme někdy vyrazit spolu. ;-) ;-)