MĚLNICKO

Ahojte lidičky,
nenašel by se někdo z oklolí Kralup (Veltrus) kdy nechce chodit sám?? Uvítala bych nějakou ženskou, co se taky bojí chodit sama, jako já. Nebo nějakou partičku dobrejch lidí, co přijmou ještě jednu ženskou do party. Hledám teprve chvíli, takže bych i moc uvítala rady zkušenějších, jak na detík, mám Cibolu, abych zbytečně nepřecházela cíle.
Díky.
Mějte se pěkně a ať vám to pípá. Juzka :-)

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil JUZKA 4.9.2011 14:51

Do Kralup to mám kousek , ale ty sem moc nechodíš .Napiš na mirakoucky@seznam.cz

Ja sem ze Slanyho, to je coby kamaradem dohodil... klidne vyrazim ve vice lidech, auto mam a v terenu travim pomerne hodne casu... wickhem@seznam.cz

Ahoj všem. Dostal jsem detektor k narozeninám ale jsem úplný začátečník. Zatím studuji dějiny a občas zajdu někam na louku. Není tady někdo z okolí Mělníka? Díky Standa.

Můžeme někdy zajít. Jsem z Lužce nad Vltavou. 724307523 Jen SMS.

Jsem z Odolene vody a občas jdzdim okolí mělnická atd tak když někdo bude chtít může semnou vyrazit piste do zpráv ;-) PS:Upozornuju autem nejezdim všude jedu busem a pak po vlastní ose :-)

Čau,seš tu ještě?

Ahoj,mám kámoše v Odolce co hledá,občas za nim jezdim a zahledáme..můžeš se přidat 8-)

Jo to by bylo dobrý proč ne na Odolce je dobře hledání tak dejte vědět kdy vyrazite pridam se ;-)

Zdravím všechny. Začal jsem teď taky s hledáním a dost mne to chytlo, tak kdyby se tu našel někdo z okolí Kralup nad Vltavou, tak budu rád....ve dvou a více lidech je vždycky to hledání veselejší, než chodit sám a nemít se s kým podělit o tu radost při pěkném nálezu :-) Karas
jan.karasek.79@gmail.com ;-)

Ahoj,jsem taky nováček z Mělníka,rád bych s někým zašel.

Ahoj,jsem taky nováček z Mělníka,rád bych s někým zašel.

To jsem ani nevěděl,že je kolem Mělníka tolik hledačů :-Djá jsem z Mlk ;-)

a to k vám jezdim až z MB :-D