někdo z Libereckého kraje.....

jsem úplný začátečník....těšilo by mě s někým společně hledat....něco jsem již našla v Ralsku,ale jen bez detektoru....,ten nemám....než si jej koupím,uvítala bych společnou akci,at vím jak na to... ;-) :-) :-D

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil svetlo 22.3.2017 12:26

jo...jsem ze Semil

Ahojky , chodíš sám.

Město pohřeního ruchu :-D
Kolem toho moc nenajdeš. Záleží, jestli máš nějaký postrk, abys mohla vyrážet někam po okolí a co si představuješ, že budeš nacházet. Na ag mince, válku a podobný libůstky u Semil zapomeň. Spíš kilometry nachzený po polích a lese a pár sežranejch měďáků a hodně šrotu.
I když vedla přes Semily zemská stezka a ta by asi stála za projití. Ale je to zase o dopravě na místo ( vlak většinou nula a autobus špatný) .
Tak asi tak ;-)

Ahoj jsem z Lbc a myslim si že se dá najít i když jsem absolutní začátečník problem bych spíš vyděl v oných oblíbených " " CHKO,přírodní rezervace,archeo oblast atd.Ad vám to pípá.

Já klacek mám,klidně Tě zaučím ale mám to trošku z ruky tak bych i já potřeboval vědět do čeho jdu :-) :-D

Ahoj. Já jsem z Jablonce nad Nisou. Klidně Tě vezmu,i detík bych mohl pujčit na společnou hledačku-Minelab Go find 40. Klidně písni.

Na Liberecku už nebydlím ale byl to pro mne velmi úrodný kraj. Pokud sháníš detík na začátek, mám volný golden mask3, nechal bych ho levně.

čau kluci je tu nekdo kdo by vyrazil příští týden ven odpoledne nekam do lesa? sem ted asi 10 km od liberca na služební cestě 8-) kdyžtak mi napište do správ

Ahoj, vyrazil bych... láká mne cesta Žel.Brod - Malá Skála - Frýdštejn...
kdyžtak se ozvěte

Ahoj..vypadá to..že tu dlouho nikdo nebyl..nejradši bych chodil hledat každý den..jsem začátečník..zatím jen pár minciček a jeden medailon...ale strašně mě to baví...jsem z Liberce..a v podstatě pořádně nevím..kde tu chodit..kdyby se chtěl někdo přidat...sám to není úplně vono..mám relativně čas a hlavně nadšení...

Přidat příspěvek