Porovnání detektorů

Takže mám toho na srdci celkem hodně. Poprosil bych srovnání detektorů Garrett 150 a 250 + C.Scope CS440XD a CS990XD. Zalíbil se mi CS440XD, tak se chci zeptat (je to jenom maličkost) na obrázku z akce je k detektoru CS440XD přidána Vojenská lopatka RU, kdežto na stránce detektoru je k němu přídávána vojenská skládací lopatka Rusko. Osobně bych byl za tu skládací lopatku Rusko raději. A dále, mohl by jste mi někdo něco více řící k temuto detíku, CS440XD, jsem zaměřen hlavně na militarie, nějaká osobní zkušenosti, trochu vadí, že u něj není žádný ukazatel, jen reproduktor, ale jsem jen začátečník, tak uvidím, ten bych si asi na začátek i koupil, je to dobrá volba? Díky za odpověď a pěkné svátky. :-)

Punisher

v kategorii Detektory - netříděné, založil Punisher 24.12.2009 23:27

A ještě ja je to s cívkama do C.Scope CS440XD, nikde jsem je nenašel, dají se někde sehnat???

Sondu si můžeš normálně objednat. Musí se ale nastavit. Je součástí oscilačního obvodu.

Díky za odpověď a ještě (vim,je to prkotina), jak je to s těma lopatkama ?

Já bych řekl,že se jedná o stejné lopatky. ;-) :-D

Lopatky jsou to různé. První je armáda bývalého SSSR a druhá je Rakousko-Uherská, ale vyráběná do 60 let pro Maďarskou armádu ;-)

Aha o:-)jsem asi slepý :-D

Mě se víc líbí ta z toho SSSR, takže jaká lopatka je k detíku dodávána? ;-) Moc se v tom neorientuju.

Momentálně RU, pokud by jsi chtěl USSR není to problém. Ještě jich pár skladem je, ale jedná se o armádní výprodeje, takže dodávky jsou trochu nepravidelné ;-)

Takže šlo by, kdybych si objednal z e-shopu ten C.Scope CS440XD, že by jste mi vyměnili RU lopatku za tu skládací z SSSR? Byl bych vděčen.

já bych tu skládací nejradši vyměnil(( tu podložku už mám úplně ohlou no prostě hrůza furt šroubuju a stejně nedrží(( musím tam dát pořádnou podložku, koupil bych jinou, ale počkám, přeci jen je to chvilka od koupe detíku))) to by mě manželka.....