stříbrnák

Ahoj chlapi zda se mi ze se me stříbrné mince vyhýbají tak se chci zeptat těch kteří na ne mají štěstí zda je to jen o náhodě nebo v tom hraje roli dobře vytypovanej flek? Předem díky za názory ať to pípá ;-)

v kategorii Lokality, založil piryovec 8.8.2014 19:11

No podstatná je lokalita a samozrejme trošku toho štastia třeba a aj mašina aká je ;-)
No, keď to tak rozmeníš na drobné tak všetko má dáku tu rolu.

Jeden můj kolega vždy říká ,, na každém políčku, louce i v lese je aspoň jedno agéčko jen na něj narazit. ;-). Je to hlavně o štěstí.

Zkus kopat místo jasnejch signálů ty míň jasný a zkus kopat barevný šusty. ;-)

Jsem začátečník a moc tomu nerozumím,co je to barevnéšusty.Děkuji za radu.

Všem díky za rady taky si myslím že se to někde válí jen na to narazit durch chlapi ať máte větší štěstí než já ;-)

Na to není žádnej extra detík potřeba, to není pravda! Je to jen o klice na to Ag narazit! Někdy stačí chvilka a někdy spousta hodin a nachozenejch kilometrů.

Neměl jsem na mysli nějakej Veleman nebo jak se ty šity jmenujou. ;-)

Na to nemusíš mít Velemana,aby ti to nevidělo stříbrnou mincičku u hřebíku,nebo hlouběji,na to stačí třeba Ace,nebo E Ace a jiný. :-D

Jojo máš pravdu Moon1970,já mám obyčejný Go find 40 a první AG byl Pražský Groš Jan Lucemburský,je to prostě o štěstí.

Záleží na tom, čemu kdo říká hluboko a jak máš Ace nachozený. :-D

Joo,ACE hlavně 150 vidí grešli na štorc ve 35cm. Vetešník potvrdí :-D :-D :-D ;-)

Jeldo, to je víc než jistý. Teď mi tady napiš značku detektoru, kterej ji v těch 35 na štorc uvidí! :-D

Valemann to da :-D ;-)

Je to hodně o štěstí, kolega má Bounty Hunter Tracker II je to hračka za 3500 kč a přál bych vám vidět jeho úlovky. Na pooraném a povláčeném políčku zas tak hloubka nehraje roli ale pravda je že na louce kde před dvaceti lety bylo pole nebo v lese je nešťastnej a hlavně povrchovej hledač.
Jináč moon1970 má pravdu že máš kopat ty míň jasný a barevný šusty a hlavně ty alobalové škvrky ;-)