Teplicko,Mostecko..

zdravím všechny,hledám někoho na společné hledání v okolí Mostu Teplic a klidně i z okolí,chodím sám a už to není ono.

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil timeteam 14.8.2015 10:59

Co Chomutov a okolí? ;-)

Ahoj diky za vzkaz v okolí chomutova jsou pěkná místa na hledání.jezdím většinou tam do kopců.pokub by se ti chtělo mohli bychom společně někam zajit

Dubí není problém. 8-)

Ahoj jsem z Mostu někdy by jsem se přidal 8-)

Ahoj jojo klidně se můžem domluvit na hledačku já jsem z Bíliny a jezdím po celém okolí

Ahojky jsem začátečníky. Já bydlím Všechlapy. TP. :-)

Chodím hlavně o víkendu

cau jsem z Mostu rad se pridam...napiste kluci sel bych s vama na hledacku https://www.facebook.com/zumbamost

ahoj tož by jsme mohli v neděli někam vyrazit

ahoj najde se někdo na hledání?chodit sám není to pravé,Bílina Most Teplice.chodím hlavně o víkendech

to timeteam, jsem z Mostu rád bych někdy šel na společnou hledačku ;-)

Zdarec, našel by se někdo, kdo by teoreticky o víkend přidal na hledačku někde po okolí? Počasí by mělo snad bejt relativně v pohodě, tak proč toho nevyužít 8-)

Zdravím kolegy ze Severu Čech. Mám tady jedno upozornění pro nás Krušnohorce o:-) Až do 30.4.2018 je z důvodu polomu a těžby dřeva zákaz vstupu do lesa v lokalitách : Brandov, Rudolice v Horách, Malý Háj, Svahová I, Hora Svaté Kateřina, Mníšek v Krušných horách, Klíny I, Křižatky.

Pokud někdo ví o dalších lokalitách nechť je sem napíše vč informace do kdy se zákaz vstupu týká.
Děkuji ;-)

Jestli někdo půjde na hledáčku tak se přidám jsem začátečník. Všechny zdravím.


Ahoj,napiš mi.Michal

Ahoj Michal. Jestli půjdeš na hledáčku tak budu moc rád se připojit jestli nevadí že jsem začátečník nemám žádné zkušenosti. Děkuji Honza. Číslo 721031727.

Taky klidně přiložim ruku k dílu ;-)

Ahoj hoši. Kdyby nevadilo, také bych se někdy rád přidal. Více detíků více vidí :-D :-D :-D

Klidně zavolejte nebo pošlete zprávu. Dík :-)

Ahoj Petrovice, rád se přidám