X-Terra 705 poradíte prosím...

Chtěla bych Vás někoho poprosit koupila jsem si tento detektor jsem začátečník a jsem z toho úplně blázen ač si návod čtu tak nevím co a jak ohledně nastavení.Kdyby jste mi mailem třeba poradili pár věcí či pokud by byl někdo z okolí Mladoboleslavska,Českolipska a mohl by osobně poradit,Díky moc :-)

v kategorii Detektory - netříděné, založil 3A 28.4.2011 15:51

Myslim, že stačí přečíst manuál, ale nechci rejpat... :-D Jinak odrušení el. rušení skoro nepoužívám, pokud nejsem blízko vedení... Naopak ground balancing je dobrý vypumpovat minimálně po každý změně půdního charakteru. S citlivostí chodim kolem 26 a allmetal bych pro začátek klidně vypnul, tj. nechal jen mód pro ostatní kovy, tj. 1 myslim. Jinak souhlas s Kojotem...

ale notak, se někdo zeptá, a to je dobře. Vem si že každej nejni jako každej, a pomoct bez keců... já terezku neumím, tož kluci...

Každopádně děkuji za každou radu co jste napsali,myslím že to nastavení co je v manuálu mám dobře,jen mám za to že vy máte trochu něco jinak,nebo je normální že pípá na vše a já kopu jak blázen ale krom plechovek apod nic. :-/

Myslím,že chyba není v detektoru,ale v obsluze. ;-) :-P :-P :-P

Já neřekla že je chyba v přístroji,ale chtěla jsem jen poradit když si s tím nevím rady.