Nejkrásnější nález detektorem kovů únor 2026

Kategorie: Nejkrásnější nález detektorem kovů - pravidelná měsíční soutěž LP

Nejkrásnější nález detektorem kovů měsíce února

Únorovou kvalifikaci zasáhla obrovská shoda názorů. Díky tomu limit 10 nominačních hlasů splnila pouze 7 nálezů, ale ve většině případů opravdu výrazně. Díky tomu, tak mám v podstatě sedm favoritů a myslím, že to bude těsné až do konce!

Vítěz se může těšit na zcela nový, plně vodotěsný Minelab Vanquish 360. A na to kdo vyhrál dohledávačku Pro Find 35 se můžete podívat na videu.

Hlasování končí v úterý 31.3.2026 v 23:55h

Detektor kovů Minelab Vanquish 360


1. Depůtek z kraje lesa!

Nálezce: michalk

Použitý detektor: Detektor kovů Minelab Equinox 900

Depůtek mincí nalezený detektorem kovů Equinoxem 900

2. Bronzový koník

Nálezce: Klistax

Použitý detektor: Detektor kovů XP Deus
Odevzdáno do: Archeologický ústav AV ČR Praha

3. Celej!! les je les...

Nálezce: Maso

Odevzdáno do: Archeologické centrum Olomouc

4. Pátek 13tého

Nálezce: joumana

Použitý detektor: Detektor kovů Minelab Equinox 800

Prsten nalezený detektorem kovů Equinox 800

5. Krása střídá nádheru

Nálezce: Maso

6. Šipka

Nálezce: TomLP

Pazourková šipka

7. Byla tam i celá

Nálezce: Mara007

Odevzdáno do: Prácheňské muzeum v Písku

Nejkrásnější nález detektorem kovů únor 2026
1. Depůtek z kraje lesa!
74
2. Bronzový koník
7
3. Celej!! les je les...
8
4. Pátek 13tého
74
5. Krása střídá nádheru
5
6. Šipka
11
7. Byla tam i celá
4
Celkem hlasovalo 183 lidí

Článek je zařazen v kategoriích:

Komentáře

Vítěze dohledávačky jako vždy poprosím o zaslání adresy a telefonu na email klub@lovecpokladu.cz

Dávám zlatý prsten, akorát nechápu, proč je zařazen do 16. - 18. století, když to je byzanc nebo dokonce už řím?

Po dlouhé době taky něco napíšu. Nechápu že taková na naše území docela raritní spona se vůbec nedostala do finále... :-/

Hlasují shodne s Vendelinem, protože prsten je proste "echtovni gold" a zivotni nalez pro kazdeho i když bych take rád dal nekdy hlas kolegovi Masakovi. Stribrny vysyp je také krásný, ale je to.porad jen silverko. 8-)

Máro, já jsem to psal už když jsem to navrhoval. I já si myslím, že je podstatně starší. To že jsme ho ale zatím nepřehodili má jediný důvod, nevíme přesně kam. Osobně si myslím, že je to ranný středověk, cca 8-9. století a bude to nejspíše import. Ale svojí ruku do ohně bych za to nedal :)

Taky dávám prsten, je nádherný ;-)

DžouMáňa, č.4

Rozumím Máro :-)

Dávám prsten ;-)

Dnes je pátek 13tého takže je to jasný

:-D

Diky Vam vsem moc za hlasy na Patek 13 teho. Jsem zatim druhy, je sen tady ve finale vubec byt a tezka konkurence,ale kdyby to vyslo...paneboze,to bych byl stastnej. Ja nikdy nikde nic nevyhral. :-D

Běžných Ag mincí se všude válí prozatím dost, nic extra.Je to jen běžné platidlo, věc bez osobní hodnoty vyráběná obyčejným dělníkem někde pod světlem louče v mincovně xy. Ovšem zlatý šperk vyrobený v době,kdy se rodila křesťanská společnost je úplně jiná liga.Navíc byl vyroben skutečným mistrem řemesla,ne běžným pobíječem much někde v mincovně.Jedná se o šperk vyrobený pro tehdejší elitu a už z tohoto důvodu nelze srovnávat s běžnými krejcary ražených ve statísicových nákladech.Kdo trochu uvažuje nad historií,tak tohle mu snad musí být jasné.
Hlasuji pro prsten joumany a gratulace k životnímu nálezu pane.

Jasnej kodr ;-)

Já ještě nevím, mám moc rád bronz a Římany i když v nich tápu, ale ten prsten je famózní :-) ;-)

Tlak mi nejvíc skáče u prstenů... pátek 13... a poklona všem za ty pecky...

je to tu každej měsíc - vždy jde pouze o dva vedoucí - kerý se budou nahánět až dokonce, takže nic novýho

Viditelné hlasování, při kterém lidé v reálném čase vidí průběžný stav (např. v průzkumech, online anketách nebo u specifických volebních systémů), má významný vliv na chování voličů a může zásadně změnit konečný výsledek. Tento fenomén často vede k tzv. "efektu bandwagon" (připojení se k vítězi), ale může vyvolat i opačné reakce.
Journal of Social and Political Psychology

Zde jsou hlavní způsoby, jak viditelné hlasování ovlivňuje lidi:¨

Efekt "Bandwagon" (Vítězná vlna):
Lidé mají tendenci přidat se k většině nebo podpořit kandidáta, o kterém vidí, že vede. Chtějí být na straně "vítězů" nebo věří, že ostatní voliči mají lepší informace, a proto následují jejich volbu.

Strategické hlasování:
Viditelné výsledky umožňují voličům taktizovat. Pokud vidí, že jejich favorit nemá šanci, mohou hlas přesunout k menšímu zlu, které má šanci vyhrát, nebo naopak podpořit někoho na hranici volitelnosti.
Zvýšení volební účasti (Mobilizace): Když je závod těsný, viditelnost výsledků může motivovat váhající voliče, aby přišli hlasovat, protože mají pocit, že jejich hlas může rozhodnout.

Efekt "Underdog" (Smolař):
Někdy viditelné prohrávání může naopak zmobilizovat sympatizanty prohrávajícího kandidáta, aby přišli podpořit "oběť" a zvrátit výsledek.

Zkreslení vnímání reality:
Průběžné výsledky mohou vytvořit dojem, že je rozhodnuto, což může demotivovat podporovatele slabšího kandidáta k účasti.
Repozytorium Uniwersytetu Jagiellońskiego(RUJ)


Shrnutí: Zveřejňování průběžných výsledků zmenšuje prostor pro nezávislé rozhodování a zvyšuje tlak na konformitu s momentální většinou.
PubMed Central (PMC) (.gov)

Tak za mě nakonec Říman i když je v pozadí... :-) ;-)

a ještě bych něco napsal kolem toho hodnocení "tamto je lepší jak tamto"
- áno, mincí je jako sraček, ale tu musíme brát v potaz i příběh, bo tohle je nález peckovní v tom, že tam těch mincí bylo požehnaně a hodně rozmanitých, ale hlavní devíza je, jak se to do té země dostalo, jestli úmysl,nebo ztráta, útěk před lapkama, nebo návrat z jarmarku přes hostinec, takovej měšec, to už je pořádnej kalibr, tady nejde o tu stereotypní práci u kovadliny, ale o tu představu, ale hlavně, najít takovej poklad, to je úúplně něco jinýho, jak stejný množství najít za rok po jedné minci
ps.
a ještě by mne docela zajímalo, jak se přišlo na to, že ten prsten vznikl v dobách vzniku křesťanství??

mě zase zaráží že tady 8 palců a že se to ani nedostalo sem.Chápu že "španělská"helmička za zranění je jen válka a sem nepatří... :-/ale tohle?
www.lovecpokladu.cz/artefakty/nalez/odznacek-se-srnku-351575/#post_1829239 kolipak těchto odznáčků se tak na našem území našlo🤔ale tak není třeba zoufat stejně se hlasování účástní průměrně 120-150 lidí z cca 40 000 shlédnutí...to je s prominutím dost bída

Jjj… Odznaček se srnku je taky unikát! Škoda, že ho vkladatel trochu líp neprezentoval.🙈 Ono když je v náhledu slabší foto a nadpis taktak neutrální, tak to bude důvod toho přehlédnutí.🙈😉

Ten odznáček jsem taky přehlédl, je to unikát škoda. Můj starší nález měděné dýky, kterých na našem území moc nelezeno nebylo, byl taky docela přehlédnut. Ale rozhodování bylo těžké, je tu hodně parádních nálezů. :-)

Můj islámský dirham z doby vikingů taktéž kdysi přehlédnut 🤷‍♂️😄 já furt váhám.. 🥹

Marchello abych to měl jednodušší, hlasuji hned po spuštění finále :-D

Proseděl jsem na Orlíku za těch x desítek let tisíce hodin, ale kamenný hrot šípu jsem tam neviděl ani jednou. Nemohu se vynadívat na tu překrásnou „šipku“ lovce doby kamenné.

Ale protože zadání soutěže hovoří o kovovém nálezu, ještě to musím prokoumat ;-) Pokud bych však chtěl něco z této vybrané společnosti neuvěřitelných nálezů nalézti, byl by to onen štípaný hrot. Krása.

Dávám šipku. Ta se jen tak nevidí 8-)

Karapaso - ano, to je zcela mimořádný úlovek (vezmu-li v potaz Orlickou přehradu). Bohužel, takové nálezy se nijak neblyští, nelesknou a proto zájem obce hledačské o nálezy tohoto druhu je zcela okrajový.
Držet však v rukou něco podobného, to už je téměř setkání třetího druhu :-)

Hlasujeme pro prsten 😀😀😀😍😍

áno, dobře!! - další bod pro prsten - a teď je na řadě hlas pro depot!!
- ještěže můžeme kontrolovat stav a dělat soutěž zábavnější!!
- hlavně nenechte jednoho moc utýct, hlasujte pěkně nastřídačku, nezkažte to!!
-příteli, p.Velký
je to celkem k podivu, já tu unikátní brož taky vůbec nezaregistroval a to tu otvírám vklady s kdejakým drátkem, ale stejně by tu neměla pražádnou šanci, podívejte se, kolik má co hlasů, to vypadá, jako by tu soutěžily nějaký popelnicový haraburdy :-(
- tu jde opět pouze o ty první dva, to viditelný hlasování je smrt

Já dal taky šipku, ta je prostě parádní :-) jen škoda že nemá šanci...

Tak už je depůtek na bedně!😉 Velká radost a děkuji za hlasy pro depůtek a i když jsem zaujatej, tak přeji i ostatním! 😉😁
… Když jsem kopnul v létě 33 kipráků, tak z toho byla nakonec bramborová.🥲😁
… Teď to vypadá na zlepšení! 😉 🥈

Já jsem přes mince a tak depůtek má ode mě hlas jistý.😀👍

lukegoss, ono je to jednoduché. Těch koleček bylo raženo mnoho a zelenina, o tu se doslova zakopává na každém kroku, ale au prsten je jen jeden.
No a pokud vezmu v potaz, kolik dřiny bylo zapotřebí na získání materiálu na jeden ring, tak smekám 🎩.
Nominoval jsem a tudíž i dám hlas AU prstenu.

áno, příteli Jacku, každej má ten svůj správnej pohled na věc, tu třebas vítězí vzácnej kov, kdyby byl stejnej prsten vyroben z mědi a byl ještě propracovanější,tedy na výrobu složitější, nedostal by se ani do nominace
- stejnej případ pracnosti je ta šipka - ale je -bohužel- pouze z nezajímavýho meteriálu
- tu se nehodnotí nález jako přínos pro vědu, nebo jako unikátnost, tu se hodnotí podle toho, kdo má k čemu jakej vztah, co by chtěl hlasující najít, k čemu má nejblíž, to je správný, tak by to mělo být, ale takto to udělá pár jedinců, 99% dává hlasy "něčemu" jen tak, aby se udržel krok dvou v čele o:-)

Řekl bych, že se tady hodnotí krása nálezu a ne přínos pro vědu, to pak musíš Lukeši na jiné stránky.
A zlatý prsten bude přitahovat vždy větší pozornost než nějaký měděný šmuk, byť propracovanější, to dá rozum :-D

áno, jak říkáš, tu i hladkej snubák hravě převákcuje kostrbatý cokoliv, pokud se rozhlédneme, v jakém prostředí jsme, tak je vše v naprostém pořádku ;-)

Hele vy dva (Vendelín a Luke), buďte dobří. 😇

Tahle válka nikdy neskončí 😄😄 tak jak ty dvě náboženství..

Mám účtu ke všem nalezum, protože žádný z nich nemám, souhlasím s tím, že kamenný hrot je rarita a stejně tak s Wladyslawem, že tady třeba místo rimana měla být daleko raritnejsi spona se srnkou. Nicméně je to jen následná soutěž, každého prece těší nejvíc vždy jeho vlastní nález. Dle mého samozřejmě subjektivniho názoru, vedou spravne stribrny mincovni depot a zlaty prsten Byzanc. Take se timto michalk omlouvám, že jsem použil jeho nalezu nesprávné slovo vysyp (nechtěl jsem tím snížit význam jeho nalezu). Ale ranne krestansky zlaty prsten patrne dovoz z Byzance je proste svoji povahou nalezu (jak uvádí Vendelin) mimořádná nalezova záležitost. Já jsem se sním nikde ještě nesetkal, neviděl ho, leda v odborných publikacích...

Války jsou od toho,aby se vedly. Hlavním vojenským náborářem je lukegoss,ten udržuje každou válku(soutěž)při životě :-P

JARYNOR omluva přijata. 😁 … až najdeš v jedné dírce 54 agéček, tak si vzpomeň na rozsyp silverek 😁😁

…lukegossovo zamyšlení chápu, přitom odborník už řekl 18.st., ale pro podrobnější analýzu se prý nesmí rušit🙈😁 ( viz. dotaz na joumana u příspěvku)

Každopádně pokud je to raný středověk ( můj názor) , tak si ho klidně dokážu představit na prstu vzácné paní z místní tvrze, zámku apod.

Michalk děkuji za pochopení, jen jsem se přepsal...až takovýhle rozsyp silverek najdu, tak si jistě rád vzpomenu :-), ale stejně nechápu jak se Ti to povedlo, že si došel až na kraj toho lesa a nepřestal hledat - také vyjímečný nález bezpochyby, o tom nemůže být diskuse. ... Každopádně uznávám Tvojí odvahu (to stejné u joumany v případě jeho nálezu) tenhle nalezený depot zveřejnit, to je víc (ten projev odvahy) než vítězství v nějaké soutěži.

Tam k joumanově zlatému prstenu to Elmara a Vendelin vyhodnotili dle mého správně, tohle není patrně slovanská práce z našeho prostoru, ale sem dovezené.

Mít jakýkoli nález z těch "do soutěže vybraných" a skončit třeba na i "posledním místě" z těchle nejlepších nálezů, by mi nikdy nemohlo zkazit radost z nálezu. Publicita spojená s nálezem je pomíjivá a krajně nevýznamná.

Jj jinak to zveřejnění nějak neřeším, aspoň to neskončí někde v šupleti.😉
K tomu prstenu: Rozhřešení by mě fakt zajímalo, se tomu snad pověnuju.😁

Michalk rozhodně souhlasím s Tvým názorem obsaženým v první větě Tvojí poslední odpovědi...

todle mi teda moc nesedí ani na raný a už vůbec ne na ranný středověk, tam se namísto těch kuliček osazoval granulát, ani to usazení kamene na packy se nenosil a ani ten patvar

https://romanovrussia.com/wp-content/uploads/2014/10/DSC00507.jpg

To lukegoss: dokud do toho někdo nepostvítí, tak těžko odhadnout, zda tam není ten zlatý roztepaný plíšek. S fotek ho tedy nevidím, ani na té předposlední, kde je docela slušný detail. To bychom pak řešili stěhováky. Pak tady mám jednu severskou analogii... ta se mi docela pozdává a je datována 11. století. Třetí možností je vrcholný středověk nebo dle Dana je možná i renesance, což bych já neřekl. Tudíž stále nad tím bádáme a myslím že by to měl vidět nějaký archeolog.

Tak to jsem rád,že má Dan totožný názor. ;-)

tu by to chtělo specialistu na šperky, nejlíp na prsteny, jako je p. Šlancarová, ale ta byla -myslím- i oslovena, ale bez reakce :-(
- jináč, jsem rád, že už jsme 3, co v tom vidí vrchol středověku s přesahem do renesance :-D

Jeden tu byl přezdivalo se mu pán prstenů 😄☝️jó kde tomu je konec..

Nezavraždil si ho Luke?? 😄😄

:-D
kapacit se nezbavuju, naopak /to "naopak" neznamená, že zbavuju/ :-D

paní Šlancarová odepsala, ale vzhledem k dřívějším negativním zkušenostem se již nevyjadřuje
jinak jsem měl za to, že prvotní Tienův odkaz to jasně nasměroval

https://www.ericaweiner.com/products/late-medieval-garnet-cabochon-ring

hlava prstenu_tvar diamantu, ochranná funkci před zlem a spojen s božskou mocí

ochranná funkce před zlem - je to šmudla o:-)

Quo, aha, tak to je škoda :-(

Vždy jsem si myslel že, nejvíce blbců člověk muže najít na FB... už si to nemyslím.

Mysliteli matesio,ty nemysli vůbec,protože ti to velmi zřetelně nejde.
Můžeš si ty svý chorý smyšlenky vypisovat jinde,když ti to tady nevoní a neumíš se chovat slušně.
Nakonec takový trapný ubožáky ,který chodí rok i s leknutím ,ale už natankovali veškerou moudrost ,aby mohli vynášet příkré odsudky,určitě někde jim podobní tragédi uvítají.

matesio, moc dobře nechápu, jaký světabol tě k tomu vedl
- ono kolikráte je lepší mlčet a pozametat si před vlastním prahem, bo je to tak trochu osobní
- minimálně o jednom takovým blbcovi vím, co nepoznal olištovanou bronzosekeru a měl ji za součástku z techniky, zřejmě klapka z trysky rozmetače mrvy, kerou chtěl vyhodit
ps.
vyjádřil jsi se, to je správné, ale když se položíme na otázku - může takovej běžnej usvědčenej blb osočit druhé z blbosti??

Zde si dovolím výjimečně s pánem z břuchotína souhlasit, matesio nevím co tě k tomuto dalo impuls...?

tak jen tři lidi se ozvali,
ostatní se v tom poznali :-D

Souhlasím s kolegy. Matesio, nevím, co tě k tomu vedlo, ale to spíš vypovídá něco o tobě než o ostatních.

Já také souhlasím ale s matesiem.To,co tady někteří každý měsíc předvádí,přece není normální :-/

Souhlas, jen nevím s kým. Toliko inteligentních blbců, co se neuchytilo na FB a poté to zkouší zde.
Nejhorší je odliv mozků z FB, takže matesio, klidně se tam vrať. Nechápu, že dobrovolně lezež mezi "blbce".

Ježiš!!!🫣🫣😂😂
Ja sem lezu jen svátečně,těchto akcí se nezůčastňuju a ted koukám,že tu mam 2 nominace...🤓💪🤓
Sice to na plné čáŕe projíždím,ale souhlas,že tam jsou větší pecky.Dyť o nic nejde ne?První cena je sice krasná ale o vyhru pŕece nejde.
Dělame to doufám všichni pro osobní potěchu ducha-z bŕucha😁a ne tu bojovat o detík a slávu.
Moc vam všem děkuji za nominace,jsem potěšen!!
Co se týká anonymního hlasování,tak to ma asi něco do sebe....Mozná by jsme se divili jaký je konečný stav,kdyby jsme ten aktualní neměli pŕed očima....
Jestě jednou díky!!!😘😁

Maso ty tvoje nálezy jsou taky fajn a dvě nominace se jen tak nevidí! 👍👍😉

… a když čtu poslední příspěvky od “no name” niků, tak si vzpomenu na cimrmanovskou hru, jak sedí ty dva vedle sebe vzadu.😁😁

P. S. K tomu prstenu velká omluva! Psal jsem raný středověk a myslel novověk.🙈🙈 , úplně jsem z těch věků zblblej.🙈😁😁

Masáku, ten srp je parádní 🤟🏻💪🏻 trochu si tady zacituji kolegu badatele Lukegose:

Efekt "Underdog" (Smolař):
Někdy viditelné prohrávání může naopak zmobilizovat sympatizanty prohrávajícího kandidáta, aby přišli podpořit "oběť" a zvrátit výsledek.

A posílám hlas a budu doufat v efekt Underdog 😂🤟🏻

P.S.: to viditelné hlasování je oprc o:-) a stejně jako hlasy by neměl být vidět ani nálezce ( i když u příspěvku viditelný je, takže by to bylo bez efektu) 🤟🏻

Já nejsem oběť...mě je to fuk!!🫣😂😂
Ale diky!!!🙂

Jako vždy bych za LP chtěl všechny poprosit, aby se dobře rozhodli a aby především vyhrál jenom jeden :) Poslední dobou mi to začíná připomínat spíše referenda než hlasování o nejkrásnější věci, co se ten měsíc našla.

To Vetro a předcházející názor: V podstatě jsem také pro skryté hlasování a zveřejnění až konečných výsledků, aby nedocházelo k ovlivňování hlasů a hlasování v průběhu doby.
To michalk: I když Tě mám rád a to Tě osobně neznám, :-), prosím Tě neselektovat ("no name niky"), je to takové povýšené, když do toho objektivně vhlédneš (a věřím, že by se to nelíbilo ani Elmarovi), protože i když napíše někdo na LP jen občas, nepotřebuje komentovat každý den či pravidelně komentovat veškeré dění, nálezy, odpovídat na komentáře apod., neznamená to přeci, že jeho hlas anebo názor je ten horší, špatný, anebo snad podřadný oproti názoru těch, co se tady mají čas a potřebu sebe se prezentovat, včetně někdy i svého ega. Každý by měl tak trochu zvážit to, co napíše a jestli zbytečně někoho nenapadá verbálně, než to "vyjádření svého" někam odešle (a matesia nenní potřeba snad komentovat, zase jsem to napsal se dvěma "nn", to abych se hned teď omluvil lukegoss za svoje chyby v psaní). Pěkné dny všem, myslím to v dobrém a ve výsledku se domnívám, že nějaké moje názory či sdělení k diskusi tady ani snad nejsou potřeba.

JARYNOR-tak to naprosto podepisuju.Pekne napsane. A vystizne.

Máro, takové referendum o možnost skrýt hlasy by nebyl úplně špatný nápad, co myslíš?? :-D :-D :-D

Já vím, já vím...už mlčím :-D :-D :-D

Už jsem to sem psal minimálně dvakrát. Pokud nebude hlasující vidět hlasy, tak nás na konci soutěže vždy někdo obviní, že je to levárna. Ono, byly tady doby, kdy ty funalisty vybírala parta adminů a osobností. Už bych to nechtěl nikdy opakovat. Každé kolo neskutečná smršť hejtů, proč tam není tohle a proč ne tohle...

Já myslím, že než dělat všechny tyhle věci, tak by možná bylo lepší, kdyby se lidi snažili nevnášet svoje frustrace do tohoto krásného koníčku.

říkejte si co chcete, to viditelný hlasovní je šaškárna - viz 44 ku 44
Jarynore, gramatika mne nezajímá, ale v názvosloví by neměl být bordel a určitě se mně neomlouvej za svoje chyby - ty jsou jen tvoje

Raný není ranný. Ve Slovníku spisovné češtiny najdete obě tato slova, je však třeba mít na paměti, že každé z nich vyjadřuje něco jiného.

Rozdíl mezi raný a ranný spočívá ve významu a původu slova. Raný (jedno 'n') znamená časný, brzký nebo počáteční (rané brambory, raný středověk). Ranný (dvě 'n') se vztahuje k ráně/zranění (ranný šok, ranné krvácení). A ranní je od slova ráno ( ranní směna, snídaně… ). ;-)

JARYNOR: Rozhodně to nebylo z mé strany myšleno povýšeně. To si jen ty tak četl.😁 Byla to reakce na ty dva…
Slunce v duši všem.☀️😁
P. S. Taky je v tvém příspěvku cítit pár předsudků.😁🙈

Máro, na hejty je jeden výborný způsob... uzavřít diskuzi :-D :-D :-D

žádné hejty a plky okolo, žádné obviňování a ovlivňování, jen čisté hlasování... 8-) o:-)

Já nechci uzavírat diskuze, nechci nikoho mazat, nechci tady dělat žádnou cenzůru. Každý den přijdeme někde další kousek svobody a k tomu určitě přispívat nechci. Občas trpím, vadími lidí co vždy "vědí" vše a přitom melou úplné kraviny. Já ten stav některých jedinců, co mají potřebu se vyjádřit ke všemu prostě nechápu.

Chápu tě a tvůj postoj... :-)

Nezmění se nic, mašinerie jede dál, zítra zas vyjde slunce a tak pořád dokola ;-) ;-) Tak žijme šťastně a slunce v duši všem :-D

Pátek 13

1:1 Chudák Mára a finalisti. Takový drama :-O :-)

tohle cílený dotahování je drama?? - pro tento průběh soutěže bych volil spíše žánr - komedie........

Za mě je “Pátek 13” top. o:-) Ale nejde mi hlasovat… :,-(

Jsem tu asi 2-3 týdny. Zatím jako tichý pozorovatel.

Nevím jestli zde neplatí určité omezení pro nově založené profily,když už probíhá soutěž.
To by dávalo smysl.
Určitě lze napsat adminovi.

Jasně, to smysl dává. Myslela jsem si to. 8-) Díky za radu.

Zase další zajímavý souboj o prvenství, vždyť to je Luke super což😉😃 Ovšem, dle mého soudu, daleko zjímavější byl příspěvek v chatu a divím se clkem, že tak zásadní spor u soudu hledač vrs úřady zůstal skoro bez povšimnutí 😏

Vendelin-ano,zaregistroval jsem to. Je to podivne,ze nekdo muze byt popotahovan za hledani mimo sektory chranene npu. Za me je postizitelny vstup do cervene a modre zony na mape npu,ostatni bila mista by proste mela byt pouze na dohode majitele pozemku a detektorare. Mame tady sverazny vyklad uradu-ze vlastne cela CR je archeozona...tak na co teda prezentuji ty mapy chranenych uzemi...taky ten pripad sleduji a doufam ze zvitezi rozum.

Vendelíne, tady je zbytečný o něčem debatovat, pokud tě nějakej dobrák nabonzuje a jak dnes vidíme, nemusí už jít o nějakou profláklou archeolokalitu, tak i z obyčejnýho pole z tebe udělají zločince, bo všechny normální běžný pozemky spadají do UAN III , kde nikdo nikdy nic nenašel, ale určitě to tam někde je!! / takovou formuli musel někdo vzdělanej sakra dlouho vymýšlet/
- a jak vidíme, našinec nemá proti těm supům šanci, pokud tě chytnou, zaplať bez mrknutí 10 000 /v tom lepším případě/ a poděkuj, bo u soudu by to bylo sakra dražší

Vendelíne a ještě k tomu zajímavýmu souboji o prvenství
- ono pokud je to tu ve stejným trendu každej měsíc,tak tě to už tak nebere :-D

joumana - taky doufám, že rozum zvítězí, ale vypadá to, že ještě bude muset svádět litý boj s lidskou hloupostí a zpupností úřadu. A navíc, jak je zřejmé z článku, tak to je celkem zásadní boj pro další vývoj hledačství v ČR a ten negativní výsledek zcela jistě ovlivní i prodej detektorů v ČR.

Luke, na jednu stranu chápu přístup, že člověk zaplatí a má klid, ale za mě není dobré vždy volit tuhle politiku appeasementu a zvláště ne v tomto případě. Za chvíli tady budeme platit jeden kredit za porušení slovního morálního statusu :-D Víš ne, z čeho to je :-D

A tento případ došel i k soudu, kde soud jasně řekl, že hledač se ničím neprovinil, ale úřad evidentně se s výrokem soudu nespokojil a ani nepodal třeba kasační stížnost na to, jen si prostě usmyslel, že má pravdu a hodlá dále se tím zabývat a otravovat hledači život, jak je v článku uvedeno. Tak jako kde jsme???

Hledač si prostě nenechal kálet na hlavu od pošuků z úřadu a archáčů z Vysokého Mýta, kteří si vylhali obvinění, jak je vidno. Člověk by se neměl bát, když je v právu a nespravedlivě nařčen, bránit se třeba i u toho soudu. A ti úředníci by měli mít pak pořádný postih za zneužití funkce, jinak si pořád budou myslet, že jsou nedotknutelní.

jenže kdo na to má se táhat po soudech??
- a to jak finance, tak čas a nervy, oni to budou protahovat a ty to budeš platit - a to všechno s nejistým výsledkem, ti zmetci už to mají dááávno rozhodnutý, už při prvním přelíčení soudce zvolá "přiveďte odsouzeného, teda vlastně obžalovaného"
- tu jde očividně vidět snahu nastavit to tak, aby byl hledač zločincem, kterej hledáním způsobuje škodu a takto se to těmadle kauzama snaží presentovat veřejnosti
- pokud hledač začne platit běžně pokuty a prohrávat soudy, je to pro širokou nezainteresovanou veřejnost jasnej právní důkaz toho, že koná nelegálně a občané se na ně pak budou dívat jako na škodnou a budou ve svých hlášeních velice horliví

tady ještě mapa, přiblížit a kliknout = UAN

https://geoportal.npu.cz/webappbuilder/apps/104/

Ano, máš pravdu, je to tak a je to prostě na dlouhé lokte. Ale člověk se nemá nechat odradit, když je v právu.
A i když rozum velí ustoupit, jenže potom, když každý moudřejší ustoupí, potom si hlupáci budou dělat, co se jim zachce.

Michalk: Děkuji za vyjasnění a odpoved také vše dobré Ti přeji a pěkné dny.
Lukegoss: Je pravda, že tady určitý tlak úřadů je, že postupuji sablonovite, předem stavějí hledače do nějaké negativni pozice za situace, kdy jen mavnes detektorem už podle nich provadis archeologický průzkum, a to i na lokalitě, kde se nálezy nepredpokládají.
Vendelin: Já jsem také zastáncem pozice "se nedat", ale veškeré úsilí je potřeba měřit účelnosti - budu si s nimi psát, odvolávat se, vyjadřovat se a ztracet cas kvůli pokutě třeba 2 tisice ? Bohužel z techto situaci obecně těží státní aparát, např. to platí stejně/ obdobně treba pro dopravní pokuty.

JARYNOR-ano,pokud by hrozilo treba 2000 pokuta tak mavne clovek rukou. Ale (nevim) muze byt treba narizeno zabaveni veci(detektoru) a pokud mas treba Manticoru za 50.000 kc tak to je hodne drsne pak uz. :-(

To joumana: Detektor bych jim urcite nenechal zadarmo "jen tak bez soudu" propadnout, a to tím spíše Mantu :-)

Hlavně při tom ústupu neprohlašovat,jak moudřejší ustupuje,...to hlavy zprůměrované, školením ověnčené,umí rozběsnit...

DV mi pověděl, že to byl spolupracovník, který zásadně porušil pravidla spolupráce. Hledal tam kde neměl- prostě jinde než bylo dopředu dohodnuto a to na archeo.. Pokud si to dobře pamatuji, byl jsem za ním s nějakým nálezem, tuším předloni, tak jen toliko. Píšu to sem proto, protože se v tom kraji také často pohybuji. Ta spolupráce se někdy zneužívá. Jak se říká- pod svícnem největší tma..

LPStrada1 - tak to máš teda hodně špatné informace a je otázka, jestli vůbec nějaké informace máš nebo si to jen vymýšlíš!

Je možné že mluvil o někom jiném, to je fakt. Nějak ty "kolegy" neřeším, neznám je a je mi to fuk. Vích mi ukázal něco, co našel spolupracovník- rituální palice z bronzu na šutr. Masakr. Bohužel měl ten nešťastník u toho detektor, tak měl smůlu.. Lidi jsou neskutečný hovádka ;-)

Já jsem tedy nechtěl do té diskuze vstupovat, elikož je to živé a stýle v řešení a tedy archeologové se tam bijí za to jaký je to nesmysl... tím myslím postup úředníků. Ale informace o tom, že měl být někdo nečí spolupracovník a na základě toho dostal pokutu, to už je na mě fakt moc. Jako šířit takové hámotiny...

Ano, jedná se o člena DV týmu, neboli spolupracovníka- tak jest.

Tak těch průšvihů už teda musí být víc.. VendelinDindung- koukám že se tu nějak moc vyznáš :-)

Koukám že se tu notně mazalo. . Můžete si klidně pana archeologa DV urážet jak chcete-- pane VD, ale pro mě to i nadále zůstává Pan archeolog !!!

LPStrada - někdy je nutné říci pravdu, i když může urazit☝️

LP stráda: smazali jsme jednu jedinou reakci. A ty napíšeš "koukám že se tu notně mazalo". Proč takové věci děláš?

Hmm, teda nevím , sleduji debatu celkem pozorně si myslím ale nějak jsem teda "notně mazalo" nezaznamenal o:-)
LPS Strada 1 , můžeš to upřesnit? Rád bych to viděl..Bo by mě to dost zajímalo... :-) ;-)

Tak tak, lhát by se nemělo, tak se toho drž ;-)

Rozhodně kámen nůžky papír? 😄

Lhát by se nemělo pánové- lid to sleduje ☝️

Nechť tedy rozhodne... Hlas lidu!!! 😁
...buďte tady dobří, bobři👍

Tak je tady den D a hodina H se blizi. Diky Vam vsem za hlasy pro prsten. Je to drama az do konce. 66 ku 66 hlasu. Mel sem takove tuseni,ze vyhraje o parnik ten depot,precejen je tady na LP vetsina lidi milovniky minci. Aspon se mi zda teda. :-D. Gratuluju lovci michalk a tesim se na zitra na rano,jak to o pulnoci dopadlo. Uz se sem asi nikdy s nicim nedostanu,myslim mezi dva top favority. :-D. Diky vsem . :-)

Abyste se nedivili...zrovna jsem zpunktoval celé dívčí gymnazium,aby se zaregistrovali a poslali hlasy Masovo srpu😁
Mam celý rok co dělat.Je to asi 320 dívek a vsecky budou chtít sadomaso protislužbu🥵😅

Slušný drama!🙈😁 Jestli to joumana budeme řezat na půl, tak ti tu půlku snad raději nechám! 😁😁😉🙈 Jo a Masáku, s takovým funclubem příště vyhraješ i se soc. korunou.😁😉💪

maso-tak to jooo,kdyz na ty holky mas celej rok. Ja myslel ze na to mas do pulnoci... :-D. Jinak ja myslim ze to je rarita tady mit v Top 7 dva nalezy,srp a rimana. Asi musim na to Olomoucko nekdy zajet i s detikem ;-)

Hele já věděl že ten detik projedu když je taková konkurence....vlastně jsem ani netušil ze tu budu mit nějaké nálezy.Já to nesleduju.
Pro jistotu jsem si už objednal novou mašinu.Snad mi dnes dojede👍😁

Ale...a jakou masinu? Ja mam nox 800 ale budu kupovat tady na LP manticoru po novem roce.Chci dobrou separaci a videt minci mezi bordelem.Chodim krasne piskove pole ale na nadejnch lokalitach je to samy odpad.

Chodim s kamosem co ma Manticoru a jestě se nestalo,ze by zobal víc,nebo lepší nalezy jak já.Tim samozdrejmě nechcu tvrdit ze je to zbytecny.Jen chci říct,že 90 % prace je na tobě,na tvich uších a ochotě kopat...
Já jsem Nokťák,takže teď pujdu do té novinky Legend 2.

No ta je taky dobra co jsem cetl recenze. Ja tu mantu mel chvili pujcenu od znameho ,zdala se dobra. Hlavne v tom,ze tam neni sporny signal jak u Nox 800 atd,ze to bud je ok,nebo ne. Navic je tam ten graf ,,tvaru,,cile. A hlavne-mame tady Pripad Balexandr-za 4 roky na Lp 1000minci s mantou. !! Navic takove male fufniky. Mozna by nam na to tema mohl napsat tady sef Elmara-?

Jo,to je dobrej šilenec...Si řikám,jestli jich nemá jen sto a nevkládá furt dokola...🫣😂

😄 on má razidla..

jounama: Hele, já Mantu považuji za to vůbec nejlepší co tady kdy bylo a to docela o parník. Ale graf tvaru? To tak uplně není. Jde o to, že vidíš kde cíl leží a detektor navíc dokáže zobrazovat více cílů najednou atd. Tady ja náš kanál na youtube. Celkem tam je už 34 videí které jsou jenom o Mantě, která nás tedy poslední dva roky baví jednoznačně nejvíce a taky ji oba chodíme.

https://www.youtube.com/playlist?list=PLjZJrcbO6FRWYlACwp7jV8FwlDAhbxu6i

Elmaro diky za odkaz,kouknu na to :-) ;-)

Moc parádní nálezy, dlouho jsem se rozmýšlel. Tolik krásných nálezů, velmi těžký výběr!

Nakonec jsem se rozhodl podpořit masáka a jeho dívčí gymnázium. 😉

Tak se přiznejte, kdo to srovnal minutu před koncem 🙂 ..teď budou muset kluci chodit hledat spolu 🙂

Tak to je k 31.3.2026 -00:00-1.4.2026 plichta.
183 lidí

74-7-8-74-5-11-4

A co teď s tím?


Tak jsem veril do poslednich chvil kdyz jsme to dotahli ve fotbale do viteznych penalt a jedem na MS po dvaceti letech,ze mam stastny den,po ocku jsem sledoval LP!-Jeste ve 23.30 jsem vedl s prstenem od dva hlasy... :-D. Gratuluju spoluvitezi michalk,a jak odpoledne psal,asi vemem pilku na zelezo,a budem pulit detika :-D :-D

4 misto by si zasloužilo aspoň Margotku...😋😁

Toto hlasování dostatečně vypovídá o nesmyslnosti otevřeného udílení hlasů.Pokud by bylo hlasování skryté,pravděpodobnost,že dojde k remíze by se se mnohonásobně snížila.Věřím v opakování úspěšné dvojice a příště bychom mohli vyrobit výherce tři ;-)

Maso: Já ti ji pošlu. Pošli adresu. 😁 Bílou nebo normální? 😁

Děkuji, děkuji, děkuji všem za hlasy pro depůtek! Moc si jich vážím! 🙏🏻😉 Že jich bude 74 je pecka! Gratuluji spoluvítězi! 😉
Děkuji lovcům pokladů, zejména zakladateli Márovi, za tuhle super soutěž, nikdy jsem nečekal, že se dostanu až tak vysoko, vždy to byla pro mě taková imaginární meta a depůtek to zlomil. 😁
Ať to všem pípá všem a buďte dibří. 😁
P. S. joumana: Jestli to budem dělit, tak platí to, co jsem psal. 😉

michalk-pro nas je nejvetsi vyhra ten nalez. Jeden i druhy. To se asi jen tak nezopakuje.Ja mam vzdycky stesti z kraje roku,a pak to jde s nalezy z kopce :-D

Oprava poslední věty , už slavím 😁, co jiného dělat uprostřed týdne na apríla! 😁
“ Ať to všem pípá a buďte dobří!” 😁😉

maso-ja poslu margotku bilou i tmavou. I s rozinkama. Za toho rimana. Je Luxusni! ;-) :-) :-D

Sem si dělal prdel...zasob Margotek mam dost😁
Gratulace borci vám oběma za výhru!!!👍

Díky Masáku za gratulku! 😉
Ale co se musí nechat je, že spousta lovců má smysl pro drama! 😁 Přeci jenom každý má jen jeden hlas a i tak se sejde 74 oběma.🙈😁😉
P. S. To se zapíše do historie hlasování! 😉

Maso-taky diky a za gratulaci. P. S-jak dopadla prvni noc s holkama z gymplu? :-D :-D

Tak se to stalo zas, já se fakt picnu. Asi si ten svůj hlas od teď nechám úplně na konec. :)

Každopádně gratulace oběma vítězům a jako vždy prosíme poslat údaje pro odeslání s telefonem na klub@lovecpokladu.cz

Vox populi, vox dei. Tak udělejte na Mistru hledači finálový rozstřel. Něco jako souboj v bahně s dohledávačkama nebo pojídání jahodových knedlů do bezvědomí 😁
Všem vítězům velká gratulace 💐

Tak gratuluju klucí... 🙂

A když ho rozříznete... jeden si vezme civku a druhej jednotku... 😁🤣

Diky vsem za gratulace. Bylo to opet stesti. Vzdycky kolem me chodi kolem narozenin. Uz jsem v tom terminu nasel Kreuzer Maxmiliana II., Rimana ag krasnej..vzdycky neco padne. :-D ;-)

Gratuluju, Joumano! Jak ke krásnému prstenu, tak k výhře. 8-)

Diky moc :-) :-)

Gratulka vítězům i ostatním k umístění ve finále👍👍🍀

Gratuluju vítězům ;-)🍀

Diky vsem. Prvni vyhra v zivote. :-). Vlastne druha. Prvni je ma zlata zena. :-D

Ahoj kamarádi. Váhal jsem, ale nakonec jsem se rozhodl napsat pár řádků. Předem samozřejmě gratuluji vítězům a všem, kteří se dostali přes nominaci do finále.

Máme tu nádherný web, kam chodí spousta zájemců o detektoring či jen milovníků historie. Někdo vkládá nálezy, někdo jen pročítá články na hlavní stránce. A pak tu máme správce stránek pana Marka Mlejnského, který to vše již několik let koření nádhernou soutěží, v které se dá vyhrát luxusní první cena. Ale nejen to. I ten kdo nominuje nálezy do soutěže je slosován o krásný dárek v hodnotě NĚKOLIKA tisíc. Někdo řekne, že si dělá reklamu, že vydělává, tak ať pustí korunu a když náhodou nějaká ta soutěž skončí plichtou, a už to tu minimálně dvakrát bylo, že je samozřejmostí, že oba výherci dostanou po detektoru.

Ale on by to pan Mlejnský vůbec dělat nemusel. Pan Mlejnský má sponzorské aktivity i mimo web, prostě tu historii miluje, a když může tak vypomůže. Ale hlavně má dva syny na středních školách a to taky něco stojí. Jistě je nešidí, ale jistě se jim dá přilepšit. A proto mě tak trochu mrzí, že když tu několikrát prohodí do fóra, že by si přál jen jednoho výherce, skončí to plichtou. Já také dokážu pustit chlup, ale jakmile to začne být náročnější, stahuji se. Nevím, jak to bude fungovat dál, ale jistě si o tom pan Mlejnský udělal obrázek, když o něco při té své vší dobročinnosti poprosil. Možná se rozhodne pro to skryté hlasování, možná další měsíc nebude první cena detektor, ale triko, možná ... . Já bych vás chtěl kamarádi poprosit, když nám tu ta soutěž zůstane, pojďme hlasovat tak, aby bylo vždy jen po jednom vítězi. Děkuji.

Panu Mlejnskému a celému týmu LP děkujeme za onu soutěž a za tak hodnotné ceny do ní vkládané.

S pozdravem Martin

Gratulace všem. :-)

Jak psal Steel, už je to tuším potřetí takto dělené.

:-D

Martine, hezky jsi to napsal, ale nějak nevím, jak to vymyslet. Můžeš si to vzít na triko a vždycky ve 23:54:55 to rozseknout? :-)

quo vadis-na Tvuj komentar-to tajne hlasovani bych nedelal,to prave skyta prostor pro konspiracni teorie. Ale mohli by u plichty treba v budoucnu hlasovat mezi tema dvema ostatni ucastnici finale toho mesice.Nebo-at ma pak jako sponzor Elmara tzv. Zlaty hlas a rozhodne. :-)

Elmaro neplac a nenarikej :-D jeden detik navíc tě finančně nepoloží a jak už tu kdosi psal, příště by mohli být v herci tři nebo aj čtyři :-D

qua_vadis: jako díky, ale já nejsem pan Mlejnský. Pan Mlejnský byl můj praděda, statkář z Lipenců. Já jsem Mára a nebo Elmara (což znamená Elektrikář-Mára) To je moje přezdívka ještě když jsem hrál házenou.

Lesovník: brečet se musí, to je tady V Cechách a na Moravě taková tradice :)

:-D 👍

jako fakt?? poprosit, ať je jen jeden vítěz??
- a možná i poprosit, ať se hlasuje jen a pouze pro opravdu unikátní nálezy a né nějakej šmuk, nebo opilcem poztrácený krejcary /to myslím všeobecně, nemyslím naše dva vítěze/- takový docela demokratický prosby
- a jaký proboha konspirace u skrytýho hlasovní??? právě tadle odkrytá komedie nabízí manipulaci s hlasy, od počátku se utrhnou dva, kerým se cpou body a ostatní nálezy mají jaksi smůlu, todle není poprvé, co se tu lidi baví tím, že "vyrábí trapnej napnelismus" ujetým vyrovnáváním hlasů o:-)
- ale proč ne, tadle verze soutěže si o to přímo říká!!

nejen vítězům gratuluju a velmi se těším na další měsíční klání, které bude jistě neméně zajímavé - jako přes kopírák
- všem březnovým i následujícím finalistům přeju, ať se dostanou do té vysněné tradiční vítězné dvojice, o ostatní se už postarají dobře naladění voliči se smyslem pro humor, kterého mají - jak tu již párkráte úspěšně předvedli - na rozdávání ;-)

Pro vítěze:

Kluci oba detektory jsou odeslané a jelikož bych rád Minelabákům poslal fotku jako se nám to tu dějí věci, když najdete čas udělejte s detektorem a sebou nějakou fotku a pošlete ji na klub@lovecpokladu.cz

Díky a ať se z novými detektory daří :)

Díky amáro! Jj udělám. 😉 Zrovna jsem si říkal, že ho regulérně zkusím na hledačce ve vodě, i ve slané. A i do lesa jo vemu! 😁
…. 900 se mi nechce máčet. 😁🙈
Ať to pípá! 😉🙏🏻

Díky Máro! 😉 se mi to nějak přepsalo. 😁🙈

Blahopřeju úplně všem a vítězům jen špetku víc ,i kdyby byly čtyry 😁a pak napište co vám ty mašiny našli na prvním zátahu...🙂

Ahoj Marku, však já vím, že to oslovení ,,Marek‘‘ by pro tebe bylo přijatelnější, ale tak trochu se bojím lidí, myslím dopředu a vyhýbám se reakcím, že lobuji za kamaráda. Já opravdu nechci ztrácet čas v diskusi tím, že budu někoho přesvědčovat a vysvětlovat mu, že o tom lobování to není.

To co jsem napsal je jen můj osobní názor a cítil jsem tu potřebu to napsat. Tím jedním prvním místem bychom my, jako hlasující, vlastně měli Markovi a týmu LP za jejich vstřícnost PODĚKOVAT. Pokud to cítí někdo jinak, má na to právo a já mu to neberu. No, a když bychom dali do fóra pro hlasující dříve zde navrhované tři hlasy, mohli bychom se opravdu dočkat třeba těch tří či čtyř vítězů najednou.

nojo, mělo by to tak být, ať vyhraje pouze jeden - ale kerej z těch dvou??
- závodníkům na startu taky přece nikdo neříká, že nemohou doběhnout první dva se stejným časem, tak ať se nějak na cílové rovince domluví
- pokud budou ty hlasy vidět, nebude to soutěž, ale hra

Michalk: amáro by vlastně taky šlo, tak se říkalo časopisu Amatérské rádio s kterým jsem ztrávil tolik hezkých dní :)

Prostě jsou dva, je to jako v každím referendu. Nakonec je to vždy těsně 50 na 50 ať už se na začátku zdá že výsledek je předem daný :)

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru