Novinky v nabídce: Minelab X-TERRA Intrepid Tactical a X-TERRA VOYAGER

Kategorie: Minelab - recenze a testy , Akční nabídky, novinky

Do naší nabídky právě přibyly dva zcela nové detektory kovů z oblíbené řady Minelab X-TERRA. Modely X-TERRA Intrepid Tactical a X-TERRA VOYAGER jsou určeny především pro začínající a příležitostné hledače, ale svými funkcemi a výkonem překvapí.


Minelab X-TERRA Intrepid Tactical

X-TERRA Intrepid Tactical je moderní detektor kovů s velmi jednoduchým ovládáním. Nabízí režimy hledání pro všechny kovy i speciální režim pro neželezné cíle. Automatická funkce Noise Cancel potlačuje rušení v terénu, pětistupňové nastavení citlivosti a diskriminace umožní přizpůsobit detektor přesně vašim potřebám.

Velký LCD displej zobrazuje ID cíle v rozsahu 0–99 a indikátor hloubky. Přesný režim Pinpoint usnadňuje dohledání cílů. Detektor je vybaven 10" koncentrickou cívkou, která poskytuje dobrý kompromis mezi dosahem a separací. Celkové provedení je odolné a cívka je vodotěsná do hloubky 1 metru.

Intrepid Tactical je ideální pro každodenní hledání mincí, šperků, militárií i historických artefaktů. Nabízí vynikající poměr cena/výkon a jednoduchost, kterou ocení nejen začátečníci.

Cena detektoru: 2 725 kč s DPH
Odkaz na detektor: Minelab X-TERRA Intrepid Tactical


Minelab X-TERRA VOYAGER

X-TERRA VOYAGER je skvělou volbou pro každého, kdo chce začít s detekcí kovů — ať už pro zábavu, procházky v přírodě nebo výpravy za poklady. Detektor nabízí čtyři režimy hledání: Všechny kovy, Šperky, Vlastní a Učení. Má snadné ovládání a velmi přehledný LCD displej.

Funkce automatického odrušení (Noise Cancel), pět úrovní citlivosti a přesný režim Pinpoint pomáhají dosáhnout skvělých výsledků i u začátečníků. Dodávaná 11" Double-D cívka zajistí slušný dosah i dobrou separaci cílů.

Součástí balení je i praktické příslušenství: skládací rýček, batoh a sluchátka. Díky tomu je X-TERRA VOYAGER ideálním společníkem na první výpravy za poklady.

Cena detektoru: 3 725 kč s DPH
Odkaz na detektor: X-TERRA VOYAGER


Oba nové modely najdete již nyní v našem e-shopu. Pokud hledáte cenově dostupný, spolehlivý a snadno ovladatelný detektor kovů — Minelab X-TERRA Intrepid Tactical i X-TERRA VOYAGER

Detektory budou naskladněny na konci příštího týdne. Detektory lze již objednávat.

Článek je zařazen v kategoriích:

Komentáře

Před 30 lety by takový klumpr stál 10 průměrných dělnických výplat.
Dnes to stojí co dvě bedny piva, pytlík rohlíků, půl kila šunky a flašku rumu.

Navíc to vypadá jak jiný klumpr od Garettu.
Design už není co býval. Jeden kopíruje od druhého a všichni od všech. Jestli jsem něco obdivoval u Minelabu, tak to byl jejich design, který kopírovali všichni. Jsem zklamán :,-(

Alespoň, že vedou k cívce dráty, mohlo to být horší. :-)

Do roka a do dne a hle je tu i pro nás Voyager.
Takže nikdy neříkej, že je to jen pro čajna trh 😉😁
Mě se ty dva kousky líběj, zajímavej styl a cena super, až na ten “drát" k cívkám.
Dokonce je tu i koncentrika.
Bejt nováček, tak nevím kterej si vybrat.🤔

OBI: až bude Manta, Eqvík... zcela bezdrátová, tak to bude pecka. A časem to bude určitě ☝️😁

Bezdráty nechci ani vidět, zlatá klasika. :-D :-)
I když tu koncentriku bych celkem bral. :-)

Jack, Zdenda - ten první model s koncentrikou je moc pěkný. Trochu retro, trochu moderna.., ten se povedl.
K tomu ten název - neohrožená taktika :-)
Jářku..., a jestli to navíc dokáže za ty prachy nějak slušně detekovat tak, co víc si přát např. pro začínajícího mladého fandu do „historie pod zemí“.

Ten druhý kus mě neoslovil.

O něčem takovém delší dobu přemýšlím. Třeba Xterru, nebo tohle s tou koncentrikou. Hodně teď cestuju a když se ta úchylka projeví, tak to stačí jen zapnout a jít. Lopaty vozím už ze zvyku ve vojenském bagu spolu se skládacím krumpáčem a mačetou za předníma sedačkama. :-D
Tohle bych se nebál nechat v autě, o Martu mám přeci jen trochu strach.....

Romane, já si myslím, že minimálně ta esovitá konstrukce s čtyřhranným profilem šaftu je návrat k minelabáckému Exploreru ;-) I když tam se kabel k cívce vedl vnitřkem tyče.

Marku, mě by fakt zajímalo, proč ty esovité konstrukce jsou na nižších řadách detektorů a na Mantě a Noxovi je to tak, jak to je. To nechápu, neboť je to ergonomický nesmysl ta rovná tyč.


OBI - bezdrát si nemůžu vynachválit, v lese se mi kábel k cívce neseká o větve, nálety apod. O dalších výhodách nemluvě :-)

vendelin...bohuzel at si rika kazdej co chce tak fyzicky neni kozne udelat skladnejsi tyc nez rovny teleskop...
kazdopadne je to treba i z duvodu potapeni kdy stahujes detektor opravdu na kratko a je tam i duvod uspory hmotnosti a spolehlivosti pri vodotesnem provedeni detektoru ...kdyby jsi nedal baterii do rucky ktera je spojena s jednotkou tak musis udelat zadni taky vodotesnej box na baterie a jeste to vodotesne spojit-jinak by ta jednotka byla hrozne velka aby jsi tam dostal tak velkou baterii..

Čau Marky :-)
Explorer a Safari byly krásné, oduševnělé stroje a já chápu, že vymyslet v dnešní době něco, co tu ještě nebylo, je dřina.
Podívej na auta, jak strašně se tam kopíruje. Dnes na silnici v podstatě nevíš, co proti tobě jede. Dříve si na 1000metrů poznal, co je Volha, co Tatra, MBéčko, Trabant a co Mercedes. Dneska nevíš do poslední chvíle :-D

jaccob: jasně , že složená tyč je skladnější než S tyč, pokud na tej tyči není “suk" v podobě jednotky s rukojetí.
Bylo by dobré, opustit zastaralý a nevyhovující koncept napevno spojené jednotky s rukojetí a změnou baterie.
Problém není ve velikosti baterie, ale ve svařeném plastu jednotky. Baterie může mít i jinej tvar a jednotka může být rozebíratelná i při zachování vodotěsnosti.

A další nezbytnou inovací je bezdrátové propojení jednotky a cívky.

Ahoj Romane :-)

Co se týče těch dnešních aut, tak jo, mnohdy je to tak, jak píšeš. Ale přesto jsou i jistá specifická, která poznáš hned. Co mě třeba u těch dnešních aut "vadí", tak spousta takových těch fakeových "vychytávek" jako jsou falešné koncovky výfuku, reproduktory imitující sportovní projev auta, falešné nasávací otvory, atd. A taky u některých ty tvary, spousta linek, snaha o co nejvíce futurističtější model, přitom není nad jednoduchost tvarů, jako příklad uvedu třeba BMW E46, tohle je prostě harmonie a nadčasový design. Ale to se líbí mě, někdo jiný to má zase jinak.

Petře - tak třeba u toho Exploreru bylo uložení baterie vyřešeno tak, že se nacházela v místě konstrukce, kde má hledač předloktí, tohle bylo skvělé řešení a nemusela by být někde v jednotce, aby se tím zvětšoval její objem nebo v nějakém zvláštním boxu.
A co se týče skladnosti, u Vanquishe se to nějak povedlo a u té své čínské kopie nemám pocit, že bych měl něco neskladného, co by se mi nevešlo do menšího batohu.
Mám za to, že je celkem důležité při hledání, aby mi nezačala ruka umdlévat po čase ;-)

Marky, BMW kdysi prodávalo se svými vozy jedinečný design, např. „osmičková“ E31 z roku 90 a pod.
Dnes ty auťáky s dvojitým grilem na čumáku nemají z té slavné doby ani prd.

vendelin u vodotesneho konstrukcniho provedeni kazdy vodotesny spoj navic je potencionalne zdroj problemu a zejmena ten casto uzivatelsky rozebiratelnej (napr. viko baterii)....Proto je z hlediska spolehlivosti, ceny vyroby,celkove vahy daleko lepsi nez delat vodotesnou jednotku a za to jeste pod loketku delat dalsi vodotesnej box s baterkama a to cele propojit mezi sebou kabelem...
-usetri se vaha
-naklady na presne vodotesne pouzdra
-neni riziko poskozeni propojovaciho kabelu
-naklady na dalsi konektory
-toto misto (pod loketkou dost trpi na naraz atd-neni optimalni zde pouzivat vodotesny box)
-rovny desing je take zvolen pri potapeni-potrebujete mit detektor zkraceny s civkou hned vedle jednotky -jinak hrozny odpor vody prez paku-tj vysoke namahani tyce zejmena v oblasti rucky+v kalne vode nutnost videt na civku.

Jinak kdyz jsem byl v Australii byl jsem i ve vyvojovem centru Minelabu v Adelaide....a to by jsi nerekl kolik veci musis u takoveho detektoru pri navrhu resit....Jsou tam kolikrat veci co by te ani nenapadlo....napr. tam testovali pruchodku z kabelu civky a kabel tak aby byl odolny vibracim ktere vznikaji dole na tom oku od kabelu civky vlivem pohybu detektoru pod vodou .....a spousta dalsich veci co by cloveka ani nenapadlo- napr. vyrovnavani tlaku v uvnitr vodotesne (vzduchotesne) jednotky vlivem teplotni expanze plynu atd atd.....

jackwhite...napady jsou to pekne, kazdopadne to narazi na dost limitu...
Pokud by jsi chtel manticore s bezdratovou civkou musel by si do te civky v podstate baterii o velikosti te v rucce...
Nejenom ze by civka byla o dost tezsi,neni uplne optimalni mit tak velkej kus neceho vodiveho uvnitr pole civek...
Pokud chces vysilaci civku zivit stejny vykonem jako je u manty, tak pokud by jsi civku od manty napajel ze stejne baterie jako u detektoru ktery mas na mysli tak by byla vybita asi za 30minut.....
Takze pri nizkem vykonu vysilace jsi nucen enorme zvedat zesileni na prijimaci civce-coz se projevi typickym sevelem v pozadi zejmena pri vyssich stupnich citlivosti.


A když to budeš chtít potopit, tak si budeš muset koupit na drátu aténku. :-D
Byl by to jenom další zdroj potíží a poruch. :-)

😁😁😁
OBI a jak opravíš tu tvojí svařenou jednotku po záruce? A pokud to rozkuchneš, dokážeš to opět svařit, aby to bylo vodotěsné?🤔 😉😁

To sem zatim neřešil. :-D
Hodim přes to igeliťák, stejně se jenom brodim.... :-)

5.82kHz?Stačí to na něco?

To je na poklady jako dělaný.....kup, vyzkoušej a dej vědět. Zde se nabízejí jen kvalitní věci a né nějaké šikmooké kopie......které jsou jen k vzteku.☝️

Koupím,uz jsem koupil Noktu ultra,to je taky delo,nikdy bych ji za nic nevymenil.
Čínský detektor,to nemyslíš vážně!
Zakázal bych prodej takových detektoru🤬

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru