Servisní středisko LP

Kategorie: Co se jinam nevešlo

Lovecpokladu (Detektory Mlejnský s.r.o) je distributorem několika světových značek detektorů kovů. Zajišťujeme pro všechny výrobce, které zastupujeme servis detektorů pro ČR a SR. U několika dalších pak děláme servis i pro některé státy v rámci EU. Pro značku Minelab jsme pak autorizovaným Evropským servisním centrem a servisujeme vše v rámci EU i zemí mimo EU. Snažíme se tak stále držet maximální možné množství náhradních dílů a také díky tomu se délka průměrného servisu pohybuje pod 10 pracovních dní.
 
Rádi bychom naše služby a také rychlost stále zlepšovali, tady ale často narážíme na věci, které délku servisu zbytečně zdržují. I když se to zdá takřka nemožné, tak každý cca 5 detektor přijde bez jakéhokoli popisu závady. Často chybí i kontakt na majitele..... a my tak místo abychom se věnovali servisu přístroje, hledáme nějakou možnost jak zákazníka kontaktovat.

Servis

Jak postupovat než pošlete detektor do servisu

1. Určitě nás kontaktujte, buď telefonicky a nebo emailem servis@lovecpokladu.cz . Řada servisů se vyřeší po telefonu. Často je problém pouze v nastavení, nebo jsou zde pověstné závady typu zastrčené redukce sluchátek (nejde zvuk), nekvalitní baterie (baterie mají napětí, ale jsou bez kapacity – detektor se pak při přijetí signálu vypne, ačkoli se zdá, že baterie je plná) atd.
 
2. Pokud se ukáže, že závadu po telefonu a nebo po emailu nevyřešíme pošlete detektor k nám na servis. Adresa je: Detektory Mlejnsky s.r.o, Masarykovo náměstí 18, Jílové u Prahy 25401. Do balíku vždy přidejte kontakt na Vaší osobu a popis závady. Pokud je detektor kupovaný u nás (v Jílovém u Prahy), jsme schopni si daňový doklad dohledat, takže pokud jej nemůžete najít, nic se neděje, přesto když ho máte, přiložte prosím kopii, ušetří nám to drahocenný čas, který můžeme věnovat opravě Vašeho přístroje. Pokud byl ale detektor koupený jinde, je to zcela zásadní pro uznání záručního servisu.
Na LP je také vytvořen servisní protokol. Najdete ho v kontaktech https://www.lovecpokladu.cz/servis-sluzby pokud ho vyplníte, ušetříte nám kousek práce, jelikož Váš servis již bude rovnou zařazen do servisů.
 
3. Detektory zasílejte bez krytů cívek, krytů proti dešti a dalšího příslušenství. Tyto věci na provedení servisu nepotřebujeme. Zároveň před odesláním detektor zbavte nečistot. Občas přijdou detektory, které se spíše podobají hliněné kouli. Detektory nebalte do žádných hadrů, stačí vždy pouze pevná krabice a papír.

Článek je zařazen v kategoriích:

Komentáře

Nič proti ale ten bordel posobi na mna trochu neprofesionálne. Máte aj tlakovú komoru na overenie tesnosti CTX? :-O

Jakýpak bordel, vždyť je to dílna. Jestli se ti něco nelíbí, tak si najdi nějaký slovenský web.

No comment... Ja naopak ocenuji servisni zazemi. Mam se servisem LP zkusenosti. TOP UROVEN!

Kraken1 dobře ty :-)Jsem ještě neviděl vygruntovanou dílnu 8-)

Za 4 dny kluci dokázali vyřešit reklamaci příslušenství Garrett, konkrétně Z-Link, já naopak chválím a dílna je naprosto OK. Protože pokud se něco dělá, tak okolo jsou věci.

Byl jsem v Jílovim LP a můžu říci, že je to svatostánek všech mrcasníků a dost možná se tam rád vrátím.(frexxx takovej bordel bych chtěl mít doma detektor i na WC) Rád bych upgrátoval jeden detík ale až na zimu a chtěl bych vědět na koho se mám obrátit.Nechci otravovat náčelníka(Elmaru) ale stačí i komunikace v obálce na LP a nějakým technikem ;-)

Byl sem tam osobně jednání super oprava na počkáni co víc si přát :-) navíc dobrej pokec z majitelem a technikem a získání spousty poznatku a rad a pozor zadarmo :-) a dílna je dílna práznej stul by zase vě mě vzbuzoval podezdření :-)

Pájo moje řeč.Dělám podobnou práci a čím více na stole výrobků,tím větší renomé pro firmu

sak ja som nepovedal krive slovo na kvalitu serviných prác ja len vravím že ako prezentačné foto nic moc ale to je holt moj nazor... Na veduceho servisu Petra ani jedno krive slovo prave naopak... ;-)

200% servis a slušnost ochota řešení technických problémů!! :-)

nieco pre porovnanie ako si to predstavujem ja https://www.google.sk/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s&source=imgres&cd=&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwj1h4nwuZ3VAhUEHxoKHdOWCzYQjRwIBw&url=https%3A%2F%2Fwww.kellycodetectors.com%2Fcatalog%2Frepair-center&psig=AFQjCNH4Y4NePyytpQboRLWN8yko4WfIqQ&ust=1500832228146403

To Freexx: V Jílovém může na dílnu každý. Často se stane, že je to blbost a Petr detektor opraví přímo na počkání. Opravdu jsem něměl v úmyslu něco na dílně retušovat a vytvářet tak nějakou petěmkinovu ves. Vždyť by to bylo k smíchu. Jako slaboproudař (mechanik měřící a regulační techniky), pracuji od roku 1992, dílna je od slova dělat. Tudíž se tam dělá a po práci se uklízí. ;-)

P.S: díky všem za pochvalu. Petr se neskutečně snaží, aby servis klapal. Od zítřka bude na týden goldit na plážích v Itálii. Tak je na co se těšit, jemu ty žlutý kroužky opravdu padají a tu vodu prostě umí :-) :-)

Nevim jak to funguje v servisnim stredisku, ale verim ze jako vse ostatni co ma Mara pod palcem co mam zkusenost. Max.vstricnost coz se o jinych prodejcich nejen v e shopech rict neda. Kez by to tak vse fungovalo jako tu ;-)

Jejda stréc Zuklín :-) ;-)

Chlapy ,děkuji za uznaní, všechno se snažím dělat opravdu pořádně jako bych to dělal pro sebe, v tomto oboru když něco odfláknete tak se to vrátí jak bumerang.
Pokud jsem zrovna přítomen tak se snažím většinu prkotin řešit na počkání ať to nemusí jít přes poštu a vy můžete bez přestávky do terénu.

Super dílna!!! Hned jsem si vzpoměl na mou, vypadá velmi podobně. I to červený uni-téčko se mi tam válí :-) Když si uklidím, tak mi práce trvá mnohem déle, protože všechno hledám.

At se dilna tvaři jakoli,mam se servisem jen ty nejlepši zkušenosti.Vřele doporučuju a chvalim jak servis ,tak rychlost a profsionalitu.
;-)

Kolikrát by se to taky chtělo lépe do balíku podívat jestli tam popis závady náhodou opravdu není. Mě přišel detektor po kontrole v servisu a v protokolu bylo napsáno, že jsem neposlal popis závady a přitom se mnou psaný dopis se závadou válel na dně balíku. :-)

luxus

Dílna je opravdu super. Měl jsem tu možnost nahlédnout dovnitř a musím říct že klobouk dolů 8-)

Pokavaď mohu něco přidat zakoupenej GOLD BUG PRO DP v jiné prodejně kde jsem žádal opravu v záruce ale že to nejde atd. A v Jílovém to trvalo jen tak dlouho než jim došla komplet eletronika z USA. K tomu ještě vše zadarmo plus záruka na Golbaka prodloužena o několik let a nestálo mě to ani halíř. Co k tomu dodat ?

Hezké, moc nádherná dílna :) Jen sem to uviděl tak jsem si vzpomněl na můj pád s detíkem a jen tak mimochodem mne napadlo jestli jste schopni opravit tohle? https://drive.google.com/file/d/0B033oLj93ByvYThsMDc1eldId1E/view?usp=sharing

Jde to,poradím jak na to svépomocí, sežeň někde kus kvalitnějšího plastu,nebo cuprextit,domodeluj zbytek oček a pak ještě vymodeluj 2x celé očko,pilníkem mírně naruš povrch kde to budeš lepit aby se epoxid dobře chytnul. Používej nějaký kvalitnější epoxid z vnější strany vylep celá očka a připoji i domodelované zbytky oček,a stáhni svorkou...
Dělej vždy jedno očko a pak druhé,co bude přebývat zabrus.

Pekné pracovisko a ja tam nevidím žiadny neporiadok len samé potrebné veci čo sú poruke ako u mňa doma keď niečo kutím, no super :-D

Po své zkušenosti mohu říct, že super servis. Díky vám.

Zdravím.Chci se zeptat.Mám GM4 WD a pri zaměřování cíle cívkou mi to jako by hází vedle.Kdýž jsem měl klasiku GM4 tak to bylo perfektní(přesný).Jinak vše ok.Tak nevím.Nějaká rada.Díky. :-/

Zdravím.Chci se zeptat.Mám GM4 WD a pri zaměřování cíle cívkou mi to jako by hází vedle.Kdýž jsem měl klasiku GM4 tak to bylo perfektní(přesný).Jinak vše ok.Tak nevím.Nějaká rada.Díky. :-/

Super ceny, super kvalita!doporučuju!

...kdyby bylo takových firem více...nejlepší servis... ;-)

no pred 2 rokmi asi este neboli najlepsi ... poslal som C.Scope CS6MXi na opravu /konektor,kabel/ a nakoniec mi to musel u nas jeden kamarat opravit.....a bol este v zaruke.

Servis a vůbec celé LP?Jedním slovem SUPER.Vážně,nedá se to jinak říci.Chlapi na LP:ať vám všem vše klape. :-D

Je pravda, že na první pohled vypadá servisní středisko pro ČR,SR a dokonce EU trochu stroze, ale to se může v budoucnu změnit. Důležité je, že dle ohlasů dokáže včas uspokojit valnou většinu zákazníků.
Sám mám jen tu nejlepší zkušenost, kdy jsem se v záruční době na servis obrátil s mechanickou závadou na sondě k CTX3030 - byla mi do dvou dnů vyměněna.

Trochu smíšený pocit jsem měl z toho, že v průvodním dopise se uvádí, že sonda mi byla vyměněna jen z dobré vůle LP a Minelabu a nejedná se o záruční opravu a to přesto, že jsem zdokumentoval a nafotil mechanismus, kdy vlivem nešťastného řešení spodní tyče dojde za celkem běžných okolností / při skládání / k narušení úchytů sondy a závada se může kdykoliv objevit znovu. Bohužel nebylo vyslyšeno. Musel jsem se sondou asi spadnout ze Sněžky, když ze ustřihly úchyty. Měl jsem se alespoň přiznat a ne se vymlouvat....

Sám provozuji podobný servis několik desetiletí. Přibývá výrobců, co si velice cení a váží zpětné odezvy od zákazníků - každým podnětem a připomínkou se vážně zabývají a posuzují. Kdo jiný má mít největší zkušenosti a podněty, než právě ti, co výrobek používají denně?
Já se z LP jen dověděl, že nic takového nemůže nastat, protože chodí s CTX 3 roky a mnou popsaná situace nenastala.

Trochu škoda - jinak se servisem LP opravdu zatím spokojenost.

Já jsem se servisem LP spokojený ,jak komunikace třeba zrovna z Markem a projednání co se vlastně stalo a kde může být závada tak s jejím řešením .V pondělí jsem poslal svoje gm i s cívkou a ve čtvrtek ho mám doma :-) Za mě skvělý přístup a služby pro zákazníka ,děkuji :-)

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na tomto webu účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky

Nahoru