Neumětely a okolí

Zdarec :-) Já mám detík půl roku a chdim sám. Bylo by možné se k někomu přidat? Prosi napište

In der Kategorie Gruppen und gemeinsame Suchen, Erstellt von Tomahawk 1.9.2011 16:54

Čus, já jsem z Hořovic, ale jsem taky začátečník (hledám necelý rok). Na pole okolo Neumětel se chystám dlouho, vedla tamtudy prý stará cesta na Plzeň a vyorali tam kdysi hrnec s pokladem stříbrných mincí. To by bylo, aby tam nebyly alespoň nějaké osamělé stříbrňáky:)

Jak tam teď vlastně vypadají pole?

Čau, teď je skoro všude posekáno. Projíždim staré mapy a koukám kde vedla stará cesta. Dost cest vedlo právě přes dnešní pole. Šance na nález určitě je.

Koukám na novou a starou mapu neumětel.
Po třech hodkách mám 13 starých cest a taky
všech 13 cest vedlo přes dnešní pole.
Když bude počasí tak je neděle jasná na hledání...

Tak hodně štěstí, v neděli jedu na služební cestu, snad si zahledám alespoň večer tam.

Zkoušel jsi někdy hledat v úvozu nad Neumětely? Já tam byl dvakrát - je to celkem zarostlé, ale něco by tam ještě mohlo být. Poprvé jsem našel pár knoflíků a podkovu a podruhé mi někdo vykradl auto...:)

Všechny cesty za den urcitě neprojdu. Tak až bude čas tak pudem hledat oba. Možná pude i brácha ale moc stim nepočítám. V úvozu sem ještě nehledal.

Jasně, pak se určitě domluvíme. V tom úvozu se prý při stavbě silnice našly nějaké bronzové předměty, takže místo to bývalo určitě frekventované.

Tak to v úvozu projdem taky? Pak projdem staré cesty. Napiš kdy asi pudem a ješte to doladíme...

Možná bychom mohli vyrazit v neděli nebo v pondělí odpoledne - jak budu mít volno budu ale vědět nejdřív v pátek. Ten úvoz je docela zarostlý nálety, takže se tam hledá celkem blbě. e-mail na mě je kremacezaziva@centrum.cz, tam se pak můžeme dohodnout na podrobnostech.

Čau, Připravuješ se na sezonu? Já docela často lezu po internetu a hledám zajímavá místa. Třeba zajímavá lokalita je u rakovníka. Hned jak bude počasí tak jedu

Beitrag hinzufügen