Co je bezpečné??

Jsem opravdu začátečník,,zatím jenom tak pročítam a prohlížím..Chtěl bych se zeptat co je podle Vás bezpečné..Jak například zacházíte s nevystřelenými nábojnicemi,jestli je možné si je dokonce bezpečně vystavovat doma..atd...jak se například zachovat při nálezu výbušnin atd...jestli tady už podobné téma je,tak se omlouvám nic jsem nenašel..Děkuji moc za odpovědi

In der Kategorie Jäger der Geschichte, der Erkenntnisse und der Entschlossenheit, Erstellt von zajic91 30.3.2010 22:25

Ahoj,bezpečné je ihned volat PČR a zbytečně s municí nemanipulovat-každopádně vždy nahlásit.A být Tebou,tak si doma nevystavuju ani nevystřelenej náboj ze sapru.. 8-)

Na nevybuchlou munici nešahat a raději vůbec nekopat velká železa. Jinak v některých lokalitách by člověk mohl volat pyrotechniky co hodinu.

Tady máš odkaz na kámošovo nález panzerfaustky: http://jantarovakomnata.cz/index.php/nalez-panzerfaustky.html

Volat každej větší nález, nesahat na něj a hlavně si domu náboje netahej, nikdy nevíš, jaký maji značení a co po letech a změně prostředí udělají 8-)

co je bezpečné vykašli se na válku a začni sbírat mince nedávno jsem našel stříbrnák leopolda je na něm taková votlemenina s velkym nosem tak to je bespečné a navíc to potěší. ale sleteckym granátem v předsíni bych se moc bezpečně necejtil.

Jak psal Alter, nekopat velká železa. Když už kopneš nějakou tu bombičku, hned volej policajty a munici do ručních zbraní zakopávám co nejhlouběji. Válečným lokalitám se vyhýbám, ale můžeš na to narazit vlastně všude.

no vidíš a já po válce pasu a zatim skoro nic nemám :-D
Ale najít granát teda fakt netoužim,to zase ne :-D

Wendis neboj, spravíš si chuť, vždyť už se to blíží ;-)

Bacha na fosforové náboje, ten vám žahne klidně v kapse