Co je bezpečné??

Jsem opravdu začátečník,,zatím jenom tak pročítam a prohlížím..Chtěl bych se zeptat co je podle Vás bezpečné..Jak například zacházíte s nevystřelenými nábojnicemi,jestli je možné si je dokonce bezpečně vystavovat doma..atd...jak se například zachovat při nálezu výbušnin atd...jestli tady už podobné téma je,tak se omlouvám nic jsem nenašel..Děkuji moc za odpovědi

v kategorii Lovci historie, nálezy a určování, založil zajic91 30.3.2010 22:25

Ahoj,bezpečné je ihned volat PČR a zbytečně s municí nemanipulovat-každopádně vždy nahlásit.A být Tebou,tak si doma nevystavuju ani nevystřelenej náboj ze sapru.. 8-)

Na nevybuchlou munici nešahat a raději vůbec nekopat velká železa. Jinak v některých lokalitách by člověk mohl volat pyrotechniky co hodinu.

Tady máš odkaz na kámošovo nález panzerfaustky: http://jantarovakomnata.cz/index.php/nalez-panzerfaustky.html

Volat každej větší nález, nesahat na něj a hlavně si domu náboje netahej, nikdy nevíš, jaký maji značení a co po letech a změně prostředí udělají 8-)

co je bezpečné vykašli se na válku a začni sbírat mince nedávno jsem našel stříbrnák leopolda je na něm taková votlemenina s velkym nosem tak to je bespečné a navíc to potěší. ale sleteckym granátem v předsíni bych se moc bezpečně necejtil.

Jak psal Alter, nekopat velká železa. Když už kopneš nějakou tu bombičku, hned volej policajty a munici do ručních zbraní zakopávám co nejhlouběji. Válečným lokalitám se vyhýbám, ale můžeš na to narazit vlastně všude.

no vidíš a já po válce pasu a zatim skoro nic nemám :-D
Ale najít granát teda fakt netoužim,to zase ne :-D

Wendis neboj, spravíš si chuť, vždyť už se to blíží ;-)

Bacha na fosforové náboje, ten vám žahne klidně v kapse