Uherskobrodsko

..chodí tu někdo v blízkém okolí? klidně i někdy přes týden, víkend..

In der Kategorie Gruppen und gemeinsame Suchen, Erstellt von dalinv 24.7.2012 21:44

už před rokem jsem hledal kolegu a nic, chodím mezi UB a Slavičínem a v okolí, kontakt ben06@email.cz, byl tady ještě jeden uživatel z UB ale ten se mi už dlouho neozval

čau, už jsem ti napsal

čau krajani ,já taky chodím okolí brodu,ale su tu teprve chvilku,tak někdy možem zajít spolu pokud budete chtít.Možu jak kdy někdy v týdnu a někdy o víkendu podle toho jak jsem v práci, tady je kontakt herr.josef@seznam.cz
ben06 neozval jsem se ,protože jsem myslel že se ozveš ty já jsem tě jako nováček nechtěl otravovat

já jsem taky nováček, tak hoši příští víkend bysme mohli něco dát a další týden taky bude dovolená :-D

rapepa: taky mám práci nastřídačku. Tak pokud budete hoši vědět o něčem vhodném, tak to můžeme jak psal Ben něco spáchat.

jo určitě já su pro,já dělám 12ti hodinové směny 2dny ranní 2 volno 2 noční 2 volno a pořád dokola svátek nesvátek ,tak snad se nějak domluvíme

čau kluci.kdyby jste někdy mířili směr Nivnice a dál na Slavkov nebo Hluk ,tak se ozvěte.já jsem zas z tohoto směru...xDD :-D

dnes prubnu tuhle lokalitku 48°58'58.744"N, 17°40'23.647"E zítra případně někam jinam

mě to asi dnes nevyjde, dobrá lokalita, pozor na tamní obyvatelstvo :-)

už byla nějaká zkušenost? :-O no nakonec jsem skončil uplně jinde :-D (hodím do secretu) a zítra večer tam sjedu zřejmě znovu a v pondělí taky-pokud budu ještě ok. mám ještě jedno pole poblíž totiž..no uvidíme

to truckjarda: odkud jsi? napiš na dalinv@seznam.cz

čágo.tak už jsem ti meil poslal.máš tam i můj facebook,tak kdybys měl i ty,tak se mě přidej.to je pak nejrychlejší domluva.nejradši bych i někam zašel,vyvětrat hlavu,ale tady v tom hicu co je dnes a co hlásí by asi byla sebevražda... ;-)

Beitrag hinzufügen