Mám kamaráda teď už skoro byvaleho hledace. Odešel mu zcela běžný detektor a on jako invalidní důchodce na novy nemá. Žije doslova z ruky do pusy. Tohle by byl fajn dárek k Vánocům. Mohu na něj poslat kontakt pro případnou přímou komunikaci pro ověření pravdivosti toho co tu píšu.
Daruji nový detektor Minelab Go Find 44
Daruji prakticky nový jen jedno odpoledne vyzkoušený detektor Minelab Go Find 44, zakoupen zde na L.P. před 14dny a tedy dva roky v záruce. Koupil jsem ho pro jeho skladnost a váhu se záměrem brát si ho sebou na dlouhé roadtripy na moto a nebo čundry. Bohužel nejsem začátečník a jeho rychlost a odezva je něco co mě velmi zklamalo. Ovšem jako detektor na začátek myslím poslouží velmi dobře.Jako nový jsem se ho pokoušel prodat zde v bazaru za cenu sníženou o 1000kč oproti ceně za kterou jsem ho koupil, není o něj zájem a já než bych ho dále slevoval a prodal za drobné na kávu raději někomu udělám radost a daruji ho. Tedy komu jsem ochoten darovat ? Tomu kdo by rád hledal ale nemůže si detektor dovolit student - důchodce a nebo třeba zkušený hledač co má hlouběji do kapsy ale má děti co by chodily s ním, je nutno si pro něj osobně přijet balit se sním a posílat ho nebudu. PS: očekávám férové jednání
Ok je jeho
Jsi borec
Jses frajer!
Chlapák
Po tom co jsi tu napsal,jsem moc rád že jsi se ozval zrovna ty,a zařídil tím svému kamarádovi další radostné chvíle v jeho už tak dost obtížném životě.Opravdový kamarád se nezapře.....moto.cvok udělal neskutečnou a opravdu málo vídanou věc...je to člověk se srdcem na správném místě a má ode mne i za vás veliký obdiv a dík...at se daří
Jo a moto.cvok děkuju. Ja ti ho přivezu pacholka. On mě před mrakem let přivedl k hledání a pak k detektoru když se dal z kapitalistické ciziny dovézt. Jsem jak jeho táta a přitom je o rok starší než já.
Nemáš zač a zítra se uvidíme
Takže detektor má ženicha zítra si pro něj jede a já prosím o smazání vlákna děkuji.