Obchodní podmínky

Výběr zboží

Zboží si můžete vybrat prohlížením kategorií nebo objednávkou v e-katalogu.

Objednání zboží

Po rozkliknutí detailu výrobku se Vám objeví možnost objednat zboží. Pokud na ni kliknete, dostanete se do objednávkového formuláře. Po jeho vyplnění se buď můžete vrátit zpět do kategorií e-shopu, nebo formulář odeslat.

Způsob úhrady

• na dobírku při převzetí zboží
• bankovním převodem na náš účet - předem nebo platební kartou (MC/VISA)
• v hotovosti/platební kartou při osobním odběru (MC/VISA)
• na splátky přes Essox
• na splátky přes Home Credit

Způsob dopravy

OSOBNÍ ODBĚR

  • Osobní odběr zboží je možné realizovat v naší prodejně na adrese: Detektory Mlejnský s.r.o., Masarykovo nám. 18, Jílové u Prahy  254 01.
  • Při osobním odběru je zboží možné zaplatit v hotovosti nebo platební kartou (MC/VISA).
  • Převzetí zboží při osobním odběru je bez poplatku.

ČESKÁ POŠTA

  • Maximální hmotnost zásilky: 30 kg.
  • Doba doručení:  do 48 hodin.
  • Čas rozvozu: ve všední dny od 8.00 – 18.00 hod.
  • Způsob platby pro objednávky v rámci ČR: Dobírkou v okamžiku převzetí / Bankovním převodem před odesláním zásilky / Platební kartou online před odesláním zásilky.
  • Způsob platby pro objednávky mimo ČR: Bankovním převodem před odesláním / Platební kartou online před odesláním zásilky.

Výše poštovného:

  • Poštovné při objednávce v celkové hodnotě nad 6.000 Kč - zdarma (v rámci ČR a Slovenska).
  • Poštovné je při objednávce v celkové hodnotě nad 10.000 Kč - zdarma (v rámci EU).
  • Poštovné pro zásilky po ČR při platbě Dobírkou/Platební kartou - 130 Kč vč. 21% DPH.
  • Poštovné pro zásilky po ČR při platbě Převodem na účet - 120 Kč vč. 21% DPH.
  • Poštovné pro zásilky na Slovensko  - 200 Kč vč. 21% DPH
  • Poštovné pro zásilky mimo ČR a Slovensko  - od 10 - 25 EUR (v závislosti na destinaci). Bude upřesněno před odesláním a provedením platby.

SPEDIČNÍ SLUŽBA - PPL

  • Maximální hmotnost zásilky:  30kg
  • Doba doručení:  do 48 hodin
  • Čas rozvozu:  v pracovní dny od 8.00 – 18.00 hod; v některých lokalitách možnost doručení v sobotu.
  • Způsob platby pro objednávky v rámci ČR: Dobírkou v okamžiku převzetí / Bankovním převodem před odesláním zásilky / Platební kartou online před odesláním zásilky.
  • Způsob platby pro objednávky mimo ČR: Bankovním převodem před odesláním / Platební kartou online před odesláním zásilky.

Výše dopravného:

  • Dopravné při objednávce v celkové hodnotě nad 6.000 Kč - zdarma (v rámci ČR a Slovenska).
  • Dopravné je při objednávce v celkové hodnotě nad 15.000 Kč - zdarma (v rámci EU).
  • Dopravné pro zásilky po ČR při platbě Dobírkou/Platební kartou - 130 Kč vč. 21% DPH.
  • Dopravné pro zásilky po ČR při platbě Převodem na účet - 120 Kč vč. 21% DPH.
  • Dopravné pro zásilky na Slovensko  - 200 Kč vč. 21% DPH
  • Dopravné pro zásilky mimo ČR a Slovensko  - od 25 - 40 EUR (v závislosti na destinaci). Bude upřesněno před odesláním a provedením platby.

Dodací lhůta

Dodací lhůta je čas, za který bude zboží v případě jeho dostupnosti skladem předáno přepravci. Dodací lhůta je uvedena u zboží (jsou uvedeny pracovní dny), o nedostupnosti zboží Vás budeme informovat e-mailem či telefonicky.

Způsob komunikace

Komunikace mezi zákazníkem a dodavatelem probíhá elektronicky nebo telefonicky v pracovní době Po -Pá 9:00 - 18:00.

Způsob reklamace

Zboží lze reklamovat v případech, kdy jste obdrželi:

- poškozené zboží
- jiné zboží, než jste si objednali
- nekompletní zboží

O reklamaci nás prosím nejdříve informujte na e-mailové adrese: info@lovecpokladu.cz a následně zašlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží. Po obdržení zboží posoudíme oprávněnost Vaší reklamace a zašleme Vám vyjádření. Bude-li Vaše reklamace oprávněná, pošleme Vám buď nové zboží a nebo Vám vrátíme peníze.

Dopravu reklamovaného zboží hradí zákazník, v případě uznání oprávněnosti reklamace může požádat o úhradu nákladů vzniklých dopravou reklamovaného zboží. Reklamované opravené nebo vyměněné zboží zašleme zpět na naše náklady.

Reklamační postup

Po obdržení výše uvedených náležitostí, provozovatel zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele.

Provozovatel nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na výše uvedené vady se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Další práva a povinnosti smluvních stran

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz

Odstoupení od smlouvy

Zákazníkem:

  • V případě nesplněnění smluvních podmínek dodání provozovatelem, v souladu se zákonem č. 367/2000 máte možnost, kupujete-li si zboží jako soukromá osoba, odstoupit od smlouvy do 14 dní od převzetí zboží.
  • V případě takového Vašeho rozhodnutí, zboží, které jste převzali zašlete zpět na naší adresu: Detektory Mlejnský s.r.o., Masarykovo nám. 18, 254 01  Jílové u Prahy.
  • V případě odstoupení zákazníkem, musí zákazník oznámit provozovateli tuto skutečnost, a to elektronicky na emailovou adresu: info@lovecpokladu.cz . Při odstoupení od smlouvy je nutné uvést číslo objednávky, datum nákupu a předložit originál dokladu o koupi zboží, který zašlete s vráceným zbožím.
  • Zboží musí být kompletní, musí být vráceno v původním obalu a bez známek použití. Provozovatel internetového obchodu neručí za případné poškození při dopravě před přijetím zboží.
  • V případě, že vrácené zboží není v původním obalu či jeví známky použití či je jinak poškozeno, může Provozovatel odstoupení od smlouvy odmítnout, nebo po vzájemné dohodě snížit vrácenou částku o náklady potřebné k uvedení vráceného zboží do původního bezvadného stavu.
  • Provozovatel je povinen vrácené zboží bez zbytečných odkladů zkontrolovat stav zboží a vystavit opravný daňový doklad k původnímu daňovému dokladu. Dobropisovaná částka bude Zákazníkovi zaslána na jeho Bankovní účet v co nejkratší době, nejpozději však ve lhůtě 14 dní od vrácení zboží.

Provozovatelem:

  • V případě nedostupnosti zboží nebo výrazné změny cen zboží jen do okamžiku odeslání zboží.

 

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky