Nováček

Ahoj všichni. Jsem nováček a zkušeností mám minimum. Chtěl bych se vás zeptat od jaké značky bych si měl vybrat detektor. Garett, Minelab?? Je hodně značek :-(. Jinak aby to byl nejspíš takovej univerzál a cena do 60 tis. Dík za každou radu ;-)

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil Dagles 3.4.2015 13:57

si děláš prdel do 60 tis. a to máš problém z výběrem zajet si do krámu z detíkama tam ti někdo poradí

Zajeď k Elmarovi a na 100% bez mašinky neodjedeš

A chceš analogový nebo digitální ?

No to kdy bych věděl :-) . Je mi to jedno . Neznám ani jedno ani druhý. Prostě podle ceny a toho co tu píšete tak se modíte k TCX 3030. Jinak se nebráním ničemu levnějšímu
;-)

podle mě z toho ctx-a budeš pro začátek pěkně nešťastnej. pro naučení bych šel třeba do něčeho levnějšího,cs6mxi a nebo tesoro tejon,nebo některá nokta. cena dobrá,celkem lehké naučení a je to analog,takže jasný zvuk,jasná barva :-D

Jeldo, on někoho koho božsky nachytá :-)

škoda drobit prachy na levnější detíky ,at si ho na týden půjčí a bude hned vědět jestli ho to baví a nebo ne a pak může jít rovnou do ctx-ka se naučí i s tím :-D

Amen, já to tak udělal a nelituju. Ale je dobré zkusit nějaký levnější, protože člověk by pak bral ten komfort typu track&trace, embedded GPS, voděodolnost, stabilita ID, hloubka, bezdrát, atp. jako samozřejmost a nevážil by si toho ;-) Po 3 týdnech s CTX mám velice daleko být nějaký master, ale zatím se mi nestalo, že bych se vrátil s prázdnou (což určitě přijde), ale CTX rozhodně není stroj se kterým by i začátečník měl nějaký velký problém něco kulatého najít + je tu velký potenciál ke zlepšení... 8-) Jinak můj osobní závěr po 14 dnech čtení recenzí a podobného finančního limitu bylo dilema CTX 3030 vs XP Deus. Univerzálnější mi vyšlo CTX, Deus je spíše výhodnější do zaprasených lokalit díky svojí rychlosti. Ale jak mi jeden zasvěcenec řekl, CTX vs Deus je jako Sparta vs Slavie... :-D

Přidat příspěvek