Až se udělá trochu počasí tak s námi mužeš vyrazit.jinak náš spolek se schází každou neděli na večer.jestli máš zájem nech vzkaz.
Příbram a okolí
Zdravim jsem téměř začátečník, najde se někdo kdo se mnou vyrází a předá zkušenosti. Díky
Potřeboval bych najít klíče v Příbrami pomůžete mi? et1959@seznam.cz
Až se udělá trochu počasí tak s námi mužeš vyrazit.jinak náš spolek se schází každou neděli na večer.jestli máš zájem nech vzkaz.
Příbramácí, až budte něco dělat, dejte vědět, vzal bych manželku k jejímu taťkovi, a vypad s Váma v les či pole, poplkat. Mám to tam rád. Děkuju. Budu sledovat Vaše fórum, pro jistotu.
Schazíme se na Letovský křižovatce v motorestu. V zimě tak v 18 hod , vlétě pozdějí.Jinak chodíme od roku 95 a neinzerujeme v novinach tak proto asi o nas nevíš.Na ten ruksak ti dám radu. VEM SI MENŠI.
Tak ,přibramáci budete mít někdo čas na velikonoční hledání
příbramáci jdeme hledat
Zdravím.Jsem taky z Příbramska.Pokud ještě chodíte do té hospody,tak bych někdy zašel na pokec.
Jsem rád, že Příbram má své věrné. .)
Zdravim panove. Do ted jsem obcas zasel nekam s vypujcenym detektorem, ale kdyz uz sem si konecne poridil vlastni, rad bych nekam vyrazil treba na cely den... bydlim v Jincich a nejak nevim kam bych tady v okoli zasel. Tak doufam ze se najde nekdo kdo by semnou mel trpelivost a vyrazil by nekam. nehlaste se vsichni
ja bych sel
Vole... Dva roky starej koment.
Ahoj detektoráři a jiní vyznavači koníčků.
Samozřejmě tímto příspěvkem nechci nějak porušovat pravidla nebo dělat reklamu na web.
Již je to nějaká doba kdy naše Příbramské forum zaměřené na RC modely, Geocaching, fotografovaní a jiné koníčky spatřílo světlo světa.
S nákupem mého prvního detektoru bych rád sjednotil lidi z okolí Příbramska na nějaké to občasné hledání, získávání informací nebo jen prostě pokec. Třeba se mezi Vámi najde někdo i s jiným společným koníčkem :).