Detektor kovů Whites Prizm IV

Zdravím všechny ve fóru a prosím o radu. Chtěl bych začít s hledáním, zajímají mě mince, identifikační známky, odznaky, přezky ap. Uvítám také rady pro případný jiný detík, max. do 10.000,- Kč, ale preferuji tento. Za rady všem díky.

v kategorii Detektory kovu, založil Elmara 7.10.2009 22:01

čus, něco podobného jsem řešil cca před půl rokem.Volba padla na Ace 250.Za půl roku vcelku hodně nálezů, mince, knoflíky, nábojnice, granáty atd.Spíše to budeš mít o štěstí narazit na lepší lokalitu, pak to jde samo.
Za mě rozhodně 250-ku, bo Prizm IV jsem v ruce neměl ;-)

Fisher F2 - velmi dobrý stroj

pokuď bych chtěl kopat primárně mince, šel bych do nějakýho C.Scope

V podstatě se jedná o podobné detektory. Ať vybereš jeden nebo druhý výsledky budou velice podobné.

Prizm IV jsem měl skoro dva roky a vzpomínám na něj s láskou.

Jsem začátečník s Garrettem 250 a spokojenost....

Mám jenom od Garretta, max spokojenost,jiný jsem v ruce neměl,tak nemohu ostatní hodnotit.Je to ale především o tom štěstíčku. ;-)

Poprvé jsem si vyzkoušel Prizmu IV a spokojenost. Zatím jen test na různé kovy :)

Uvažuju o koupi Prizm IV + k tomu ještě Sonda S.E.F 38x30cm, myslíte že je to dobrá volba? Nebo mi poradíte něco lepšího v téhle ceně? Tohle vyjde cca na 10 390,-Kč. Díky všem za odpovědi. ;-)

Určitě to není špatná volba a detektor se sondou 38x30cm velice slušně přidá na dosahu. ;-)

Teď ještě přemejšlim co bude lepší, jestli:

a) Prizm IV se sodnou 38x30cm
nebo
b) Garret EuroAce 350

:-/

včera kolega na poli vytáhl 3 kolečka G 150 a jeho kámoš s Tes euro sabre ani ťuk,další příklad,jak hodně jeto o štěstíčku :-)

Chci se Vás zeptat chci si kupovat starsi Whites Prizm IV jeste rok v zaruce se sluchatky,krytka civky za 5500?Tak jake mate zkusenosti pripadne rady??Diky moc Ondra

Dobrý večer prosím Vás nemáte někdo manuál k Detektoru kovu WHITES PRIZM 4?Předem děkuju

Napiš na klub@lovecpokladu.cz návod ti pošleme. ;-)

Přidat příspěvek