Sondy k detektorům kovů Whites

Diskuze o základních a doplňkových sondách, pro detektory kovů Whites

v kategorii Detektory kovu, založil Elmara 23.8.2010 18:37

Vyrábí Detech také cívky pro starší modely Whites? Cívka pro XLT by měla fungovat i s mojí starou 3900, ale nenašel jsem takovou.

Docela rád bych zkusil 2D sondu, Whites ale jinou než malou 6x4 pro tenhle detektor nenabízí...

Ahoj. Na XLT S.E.F bohužel nejsou v nabídce. :,-(

To je docela škoda. Podle reakcí uživatelů je XLT docela podařený stroj - a kdybych si teď mohl koupit pro něj 2D cívku a používat ji, tak by to byl vážný kandidát na nový detektor. Tohle ho z kandidátů vyřazuje.

Ahoj, jsem úplný začátečník. Koupil jsem z druhé ruky po přečtení několika diskuzí detík Whites Prizm 3, bohužel byl ještě s malou cívkou 8" (rok 2008) a na netu vidím, že se prodával již s 9" spider koncentrickou a vodotěsnou...
Můj dotaz zní, zda má smysl koupit jinou cívku (např.SEF 15"x12" za 2999,- což není tolik oproti stejné cívce na jiné značky detíků) nebo to nemá moc smysl u takto levného detektoru ? a moc bych nezískal ?
V diskuzi o Prizm 3 je napsáno, že je dobrý na mince (ale s jakou cívkou ?) Je veliky rozdíl mezi 8" a 9" ?
Děkuji !

Shodou okolností by mě zajímalo totéž:)

http://www.youtube.com/watch?v=uhOD2hXGLn4&feature=related

Sondu vedeme a je normálně skladem už více jak rok a půl.

Nevíte někdo, jestli je někde nějaké srovnání cívek Detech - S.E.F; Detech Ultimate a NEL? nějak nic nemůžu najít. :-/

Chtěl bych si koupit novou cívku na dektor Whites MXT 300, ale nemůžu se rozhodnout mezi
Sonda S.E.F ULTIMATE 33cm a
Sonda S.E.F 46x38 cm pro detektory kovů Whites, můžete mi prosím někdo poradit, budu moc vděčný. Také bych velmi rád zjistil, kolik váží
Sonda S.E.F 46x38 cm pro detektory kovů Whites i s krytem, nikde jsem to nenašel, moc dík.

:,-(

Zdravím všechny hledače pokladů ,,, nedávno jsem si koupil detektor kovu white's 3900/D PRO PLUS