Praha

kudy na hledani v Praze okolo Haje.jsem novacek.skusenosti zadne.moc dekuji. :-(

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil freid.v 21.4.2013 21:08

Čao,tak můžeme někam zajít spolu.. Poradím ;-)

nejakov nedeli bych mohl.vetsinov jsem dlouho v praci.mam volno v nedeli.pristi nedeli jedu na navstevu.a pak bych jsmese domluvily.prahu neznam.jsem tu novy.nevadi ze jsem z ua?

nejakov nedeli bych mohl.vetsinov jsem dlouho v praci.mam volno v nedeli.pristi nedeli jedu na navstevu.a pak bych jsmese domluvily.prahu neznam.jsem tu novy.nevadi ze jsem z ua? :-)

taky se o víkendu rád připojím, jsem z Chodova

Ahoj,také se rád připojím. Jsem začátečník ze Strančic. (JE33@seznam.cz)

No tak něco spácháme :)

teď už jen vymyslet místo, bohužel vím jen o zasetých polích:/

Tak dáme nějakej les,nebo louku :) mě to je fuk kam

Já jsem pro. Jen se nějak domluvit. Hold pole až po sklizních. :-(

A kdy máte většinou čas kluci? :-)

tak kam vyrazíme? Někam bych dnes zašel, takže pokud máte někdo nápad, dejte vědět. Já bych to vzal prostě do nějakého lesa dál za Prahu - takže pojedem MHD, nebo někdo vezme auto? Na benzín kdyžtak přispěju, pište mailproblbosti@seznam.cz, obratem odpovím, mohu dnes celý den..

Já budu moct až příští týden,takže pokud se něco bude dít,rád se přidám :)
richter2@seznam.cz

Ahoj, já mohu i ve všední dny. Ale vy asi ne. V květnu mám víkendy plné.Buď jsem v práci,nebo už něco domluveného (třeba jako malování u rodičů). Ale červen už je dobrej. Jo a ještě pokud chcete jít s dvaapadesátiletým fotrem ;-) .

Já dělám ve stylu krátkej dlouhej týden,takže mám čas jak o víkendech,tak ve všední dny..

kdo by vyrazil zítra na večer na romantickou procházku? :-D mohu cca od 4 do setmění, kdyžtak přispěju na benzín - jsem z Chodova

Petr_Cze1 email :)

Tak co chlapci, uz jste spolu nekde byli?

Ještě ne,buď nebyl čas nebo počasí...ale rád bych to napravil!