Společná hledačka - Vysočina?

Byl by někdo ochotnej se domluvit a vyrazit?čím víc lidí tím lépe :)

v kategorii Skupiny a společná hledání, založil Morsy 17.2.2013 16:51

to je jasný odkud jsi?

příští sobota?

Možná bych zašel taky ;-)

o.k tak se přidáme jestli můžem :-P

Zdravím.Jsem z Police u moravských budějovic...ty?

jasný)) ;-)

už je to domluvený mrkni na hledačka-vysočina

až pojedete na hledačku směrem k Hrotovicím tak se ozvěte :-) radfe@seznam.cz

jasný)) ;-)

příští sobota?

takže kluci jak se domluvíme?boužel 6.března du na operaci s kolenem ale ještě před tím nebo klidne i v tom dubnu zase budu funkční.ted´ už jsme 4-5.

Ahoj jsem z Pelhřimova,rád bych občas s někým hledal,Jsem začátečník. ;-)

tak se můžem sejít na nějakým neutrálním místě ne?aby jeden nejel 50 km druhej 5...je to na domluvě...
;-)

jasný no..... určitě by to chtělo něco domluvyt

a jak bys to videl ?

no vydel bych to na pristi sobotu (třeba) protoze zejtra mi má přijít nová hračka a musým se s tím aspon trochu naučit..

Ty ale dáváš tomu češtinovy na prdel.......... :-D

to nezní vůbec špatně.taky by nám to sedlo...a co budeš mít? :)

Hlasím že dost lidí na hledačku je třeba v sekci Havlíčkoobrodsko , já osobně bych klidně šel tudle sobotu pokud bude počasí....:)

pokud by to nevadilo vetšině by se to zatím hodilo příští tyden v sobotu...kdyžtak to tam roznes kdo chce at´ se ppřipojí :-)

ok nějak to domluvíme
:-)

ted ti to jeste nereknu budu to vedet kolem 20 mam služby vzdy na mesíc..dam vedet.. :-P

Jihlava klíďo a i Pelřimov když tam budete vědět kam jít :-D

musíme udělat nějakej plán podle čeho se domluvíme...místo to bude horší:)

čau mužem domluvit ja jsem kousek od pelřimova mas face book?

facebook nemám...musíme to domluvit tady...můžem to udělat tak že se domluvím přesně všichni na termínu a na místu...pak uděláme nový forum a napišem to tam každej o tom řeknem svejm blízkejm kolegům a sejdem se tam...to mi přijde nejjednodužší...