Výběr detektorů

Dobrý den,

Za první se omlouvám za mou špatnou češtinu. Jsem cizinec a jelikož jsem chodil do školy na kurz češtiny pro cizince, češtinu zvládnu, ale pouze na amatérské úrovni.

Za druhé bych vás poprosil o rady. V tomto odboru jsem úplný začátečník, ale lov pokladů mě hodně zajímá. Rozhodl jsem, že budu koupit poprvé v mém životě svůj vůbec první detektor kovu. Jedná se o seriózní rozhodnutí, proto na ten detektor jsem schopen investovat okolo 15.000 až 20.000 kč. Detektor ale musí splnit následující požadavky:

1. Musí umět rozpoznat (přibližně) typy kovů. Mám zájem o zlato a jen zlato. Protože ta země, kam chci jít na lov, obsahuje (z doby válek) i náboje, granát a případně i bomby. Těm věcím bych radši nesáhal.
2. Musí být schopen (přibližně) změřit hloubku detektovaného předmětu.
3. (Není nutná) Umožňuje hledání i ve vodě (v řece nebo moře).

Nemáte nějaký dobrý tip na výběr takového detektoru? Chtěl bych si vybrat ten nejvhodnější nástroj, specializovaný na hledání zlata.

Předem vám děkuji za jakékoliv rady nebo zkušenosti, které se mnou sdělíte. Přeji vám všem hezký den a hodně štěstí do lovu.

v kategorii Nezařazené, založil expat 21.1.2013 23:01

k češtině - je na lepší úrovni, než co běžně nejen na fóru potkávám, k tématu - už tu je snad 2x výběr detektorů, co je to za novou módu zakládat pokaždé nové vlákno? :,-( a omlouvám se, ale na otázky odpovědět neumím, od toho tu jsou zkušenější...takže raději projít fórum co už tu je a tuhle otázku směřovat do: www.lovecpokladu.cz/forum/jak-vybrat-detektor-10

Doporučuji Tesoro cortes.Analogo - digitalni detektor.Vlastni zkusenost se sondou ultimate velice dobra...Zlato zachytavá od cca 1 g a vejš.hloubku určuje,kovy taky.není nic 100 % ,ale kdyz s nim budeš umět tak ho využiješ na 90 %.ale taky nejsem žádnej znalec...jen doporučuji ze své zkušenosti.Cena s ultimate sondou je necelých 21 000 Kč