Nový detektor kovů Nokta Impact je tady!

Kategorie: Akční nabídky, novinky

Detektor kovů Nokta Impakt

S velkým potěšením Vám můžeme oznámit, že dnes byly uvolněny informace o novém detektoru kovů Nokta Impact, který bude v prodeji od konce března. Jelikož jsme se mohli podílet několik měsíců na testování, rádi Vám prozradíme také naše dojmy.:-)

O Impactu se mluví už minimálně rok a jelikož značka Nokta si mezi hledači našla už obrovský počet příznivců, byli jsme poslední měsíce doslova bombardováni dotazy, co to bude za detektor, co to umí atd. Bylo tedy dost těžké dodržet mlčenlivost, když už jsme si s detektorem hráli a pravidelně posílali továrně raporty z testování. Tady je potřeba také říci, že Nokta testováním dostala velké množství dat a ty průběžně používala pro odladění přístroje. Díky tomu se k hledačům dostane přístroj, který by měl být doslova bez chybičky.

Detektor kovů Nokta Impakt

Impact je multifrekvenční detektor, používá tři pracovní frekvence 5 kHz, 14 kHz, 20 kHz. Zároveň můžete použít 12 hledacích režimů. Nejedná se o žádné módy typu různě nastavené diskriminace a podobně. Jsou to zcela specifické, plnohodnotné vyhledávací režimy. Díky tomu lze v podstatě říci, že kombinací programů a frekvencí máte k dispozici 36 detektorů v jednom balení.

Detektor kovů Nokta Impakt

A čím se tedy může Impakt pochlubit?

Impact je určen jak pro vyhledávání těch nejdrobnějších předmětů, tak pro hledání velkých hluboce uložených cílů. Je schopen pracovat ve všech půdních podmínkách, včetně feromagnetických hornin, mokrých slaných písků atd. Přístroj nabízí on-line aktualizace software, čehož jsme využívali již v průběhu testování. Konstrukce detektoru je velmi tuhá a robustní. Detektor má i tak solidní váhu a především je skvěle vyvážený. Přístroj má také vestavěný vysílač pro bezdrátová sluchátka, což pro hledače, kteří je preferují, zvyšuje komfort při hledání.

Výpis všech dvanácti pracovních režimů je opravdu působivý: STA – statický vyhledávací režim, GEN – All Metal režim, COG – režim do čedičů, DI2 – diskriminační režim, DI3 – diskriminační režim, DI4 – diskriminační režim, DI99 – multitónový diskriminační režim, DEEP – diskriminační hloubkový režim, STAD – diskriminační statický režim, GEND -  hloubkový ALL Metal režim dostal diskriminaci, a speciální režimy VLX1 a VLX2.

Nechci v tomto úvodním článku rozebírat všechny výhody a typy použití jednotlivých programů. Rozsáhlý článek o Impactu přinese dubnové číslo Lovců Historie. Již teď ale mohu vypíchnout opravdu působivou hloubku pracovních režimů DEEP a GEND (oba režimy jsou diskriminační!). Výjimečné separační vlastnosti DI2 a nebo rozlišení v režimu DI99.
Kapitolou na samostatný článek jsou statické módy STA a STAD. Pro ty, kteří si pamatují na bezpohybové C.Scope 1220R a XD a jejich české klony od Zetexu... pánové jde to udělat i tak, že jsou ty režimy nejenom opravdu hodně hluboké, ale zároveň extrémně citlivé a považte, bez jakéhokoli dolaďování výšky sondy nad terénem.

Impakt
Peťa Zuklín - servisní technik LP s testovacím Impactem. S Petrem budeme psát článek o Impactu do dubnového vydání LH.

Základní technická data

  • Provozní frekvence: 5kHz - 14kHz – 20kHz
  • Audio frekvence: 150 Hz - 700 Hz
  • Nastavitelné hledací režimy: 12 (2 bezpohybové, 2 celokovové, 8 diskriminačních)
  • Iron Audio: Ano
  • Tone Break: Ano
  • Notch Filter: Ano
  • Ground Balance: Automatický / Manuální / Tracking
  • Pinpoint: Ano
  • Frequency Shift: Ano
  • Vibrace: Ano
  • Nastavení citlivosti: 01-99
  • ID cílů: 00-99
  • Základní vyhledávací cívka: 28 cm x 18 cm (11 '' x 7 '') DD
  • Displej: LCD Podsvícení: Ano (10 možností nastavení)
  • LED svítilna: Ano
  • Hmotnost: 1,8 kg včetně cívky a baterií
  • Délka: 107 cm - 143 cm (42 "- 56") nastavitelná
  • Napájení: 4 x AA 1,5V
  • Záruka: 2 roky

Co dodat závěrem

Na vývoji detektoru pracovaly tři desítky inženýrů několik let. Impact je jednoznačně nejlepší detektor, který společnost Nokta kdy vyrobila. Určitě lze říci, že Nokta se Impactem dostala mezi absolutní TOP špičku světových výrobců detektorů. Detektor se začne prodávat ve 3. březnovém týdnu a od pondělí půjde na LP udělat předobjednávky detektorů (musíme přidat položky do eshopu).
 
Impact se bude prodávat ve dvou verzích. Bez příslušenství a s jednou cívkou a v rozšířeném PRO balení.

IMPACT Standard

Obsahuje vodotěsnou cívku 28x18 cm 2D, sluchátka, 4x 1,5V AA baterii a USB kabel. Stránka detektoru v eshopu LP pro možnost předobjednávky: Detektor kovů Nokta Impakt

Cena 25.490 Kč s DPH

IMPACT PRO

Obsahuje vodotěsnou cívku 28x18 cm 2D, vodotěsnou cívku 19x10 cm, sluchátka, brašnu, ochranné krytky, stojánek detektoru, druhou spodní tyč, síťovou nabíječku a nabíječku do auta, sluchátka, 4x nabíjecí AA baterii a USB kabel. Stránka detektoru v eshopu LP pro možnost předobjednávky: Detektor kovů Nokta Impakt Pro

Cena 28.990 Kč s DPH

Volitelné cívky, které jsou od začátku k dispozici:

Vodotěsná sonda 40x35 cm 2D
Vodotěsná cívka 24x13 cm 2D

Impakt

zobrazeno:
13339x,
komentářů:
193,
autor:
Elmara Elmara ,
vytvořeno:
19.3.2017 20:06

Článek je zařazen v kategoriích:

Komentáře

Gefreiter
mateřská škola
17. února 22:24
Servuz

Nooo vypadá to hoodně pěkně ;-)

detektor:
X - 705
město:
Doma je na Hané
Soldat
mateřská škola
17. února 22:25
Civka

A je tedy multifrekvenční v pravém slova smyslu? Tedy používá výše uvedené frekvence najednou ? Nebo si může operátor vybrat pouze jednu aktuální?

Soldat
batole
17. února 22:28
Dundee

Tvl mazec :-)

detektor:
Gm4pro wd+ fiskars garrett dohledavacka
Soldat
základní škola – druhý stupeň
17. února 22:29
Logi76

a kurva ! :) nechce někdo relika :)

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Korporal
základní škola – druhý stupeň
17. února 22:34
lucylucy

Fešanda ta nová Nokticka :)

detektor:
Tejonek
město:
Pendrov
Soldat
základní škola – druhý stupeň
17. února 22:44
kopyto

Hned zajtra idem podat LOTO !
Držte mi palce. :-)

Korporal
základní škola – druhý stupeň
18. února 0:06
Delta

Vypadá super ! ;-)

detektor:
XP DEUS, NOKTA POINTER NEW, FISKARS ERGO
Soldat
batole
18. února 1:17
Phoenix

Zdar všem ;-)celkem hezké nabušené, jinak předpoládám, že frekvence se budou přepínat, páč fachat to jako trakař as napíšou 5-20 a ne 5-14-20, ale třeba taky ne, jen tak dedukuji... ;-)

detektor:
Minelab E-Trac a jiné
město:
Praha
Admin
základní škola – druhý stupeň
18. února 2:25
Elmara

K frekvencím: V tuto chvíli se mezi jednotlivými frekvencemi 5 kHz, 14 kHz a 20 kHz přepína v levé části (expert menu). Platforma na které je Impakt postavený, ale podle mě umožňuje použití všech frekvenci současně. Nejde tak vyloučit, že se v nějakém příštím upgrade tato možnost co by bonus neobjeví.
Jelikož jsem již nějaký upgrade na Impaktu dělal, mohu říci, že nešlo o kosmetické věcí, ale o velice konkrátní změny. Nokta bude pravidelně upgrade vydávat, jelikož energie, čas a prostředky které do Impaktu investovali budou chtít zhodnotit a tento detektor se bude vyrábět roky. Určitě se tak budou snažit udržet pozornost hledačů u tohoto detektoru co nejvíce a pravidelný přísun vylepšení je určitě nejlepší cestou :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
18. února 5:48
Zajda444

A co vse pujde nastavit? Doufam ze ne jen citlivost,id mask a gb jako u core,nemluvim o hlasitosti zeleza,ale o vetsi moznosti si s tim detikem pohrat

Soldat
základní škola – první stupeň
18. února 6:38
Zeronico

Tak jsem zvědav,kdo podá raport jako první z praxe.Myslím,že tahle hůl dá některým konkurenčním na prdel. :-P

Zugsführer
profesor
18. února 7:35
jelda80

Dvojnožku to má , stačí dokoupit optiku a může se i střílet :-D :-D , pěkná vecicka a i zajímavá cena :-) :-)

detektor:
Zero+sonda 30x25 cm ,Nokta RS Pinpointer
město:
Bříza(Všestary)
Soldat
bez hodnosti
18. února 7:41
nord

No ono se v tomto roce, v cenové kategorii 25 tis až 30 tis asi budou dít věci :-) Každopádně už teď někteří tradiční výrobci asi nemají dobré spaní.Jsem zvědavý,jak zareagují např. u Fisherů.

Soldat
batole
18. února 7:54
mexican

Jak je to dlouhé ve složeném stavu.Nevidím kabel od cívky,je skovanej ve shaftu?Tož by asi byl problém při zasouvání dílů do sebe.

Soldat
batole
18. února 8:58
Kim

Pecka

Zugsführer
magistr
18. února 9:04
joeblack

tak :-O teď abych místo jednoho detíku prodal dva :-O :-/
Ne změna - prodám obecní Avii v luxusním stavu ( ju udržuju a každé rok dávám na technickó tak vím né ) cena 26 000 kč a nebo vyměním za nokta impakt o:-) 8-) :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
18. února 9:08
Zajda444

A jak je to s delkou,m 2metry tak aby to nebylo kratky,tyhle skladaci koncepce vetsinou bejvaj pro liliputy,a jak to vypada ve slozenem stavu,velikost

Soldat
základní škola – druhý stupeň
18. února 9:09
kopyto

Idem podat to LOTO. Nevíte volakto náhodou aké budú tahat čísla ? :-D

Soldat
batole
18. února 9:39
Tartaros

Mexican - Etrac má taky kabel schovanej v šaftu a žádnej problém se zasouváním dílů do sebe nemám, to samé u CTX , myslím si že po několika měsíčním testování by se na takovou prkotinu jako že nejde složit shaft s kabelem asi přišlo co ? :-D . A ve složeném stavu by měla být délka 107 cm , co jsem si přečetl v technických specifikacích výše . ;-)
Zajda - Délka: 107 cm - 143 cm (42 "- 56") nastavitelná
Hmotnost: 1,8 kg včetně cívky a baterií

Soldat
bez hodnosti
18. února 11:09
Zajda444

Na kolik vyjdou ty bezdratove sluchatka a jake je zpozdeni?

Soldat
bez hodnosti
18. února 11:47
nord

To Elmara: Kolik tedy bude délka nejdelší části, po rozložení do batohu??

Soldat
mateřská škola
18. února 11:55
bigi

jen bych se chtěl ještě zeptat kolik budou koštovat ty bezdrátový sluchátka abych věděl kolik budu muset nařezat masa? :-D

detektor:
LP zero 28"
Soldat
magistr
18. února 12:06
Spaustolobig

Vypada to jak kulomet :-D ;-)

detektor:
XP-Goldmax,DEUS
Soldat
mateřská škola
18. února 12:15
TTM2013

No, super, když už jsem se rozhodl.. Tak vydáte toto, tak nevim co koupím... :-(

Soldat
bez hodnosti
18. února 12:57
Patizon

Pěkná mašinka, myslím že za nedlouho bude správná chvíle na to, koupit bazarovýho Relica za pěknej peníz. ;-) ;-)

Zugsführer
magistr
18. února 13:03
joeblack

norde to se ptáš vážně ? :-O :-D :-D :,-(

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Zugsführer
bez hodnosti
18. února 13:25
samotar

To:Zeronico,už Nokta fors gold se vyrovnala některým mnohem dražším detektorům a v mnohém je i předčila.Na tento prezentovaný detektor jsem hodně zvědavý.Vypadá nádherně vizuálně a věřím,že i elektronika je špičková. ;-)

detektor:
fisher 1225 x,Nokta Fors Gold
Soldat
bez hodnosti
18. února 13:47
libuna85

Vypadá dobře a ta cena až podezřele nízká mám deuse a asi bych neměnil

detektor:
Deus+makro pointer
město:
Vysočina
Major
mateřská škola
18. února 13:48
GM4PRO

Patizon: Obábám se, že Relic je natolik slušný stroj, že nějak zásadně bazarové ceny dolů nepůjdou. Navíc je to vlastně v jiné cenové, spousta lidí má jako strop 20K, takže pro ně je Relic, který považuji v dané třídě za špičku, pořád výborná volba.
Na testy Impactu se těším moc velice hodně. :-)

detektor:
Golden Mask 4 PRO WD, Pinpointer Nokta New
Oberleutnant
základní škola – druhý stupeň
18. února 13:51
endler

Asi se dám na kariéru bankovního lupiče ;-) :-)

detektor:
GM 4
Soldat
bez hodnosti
18. února 13:52
freexxx

Na toto som čakal a oplatilo sa potešili ste ma :-D som zvedavý na testy, ma veľký potenciál ešte keby mal IP68.

Soldat
bez hodnosti
18. února 13:53
nord

joeblack jojo ptám se vážně. Kdybych někdy jel hledat vlakem nebo autobusem, aby se mi Nokta vlezla do batohu. CTX má nejdelší část 70cm a vleze se mi.

Soldat
batole
18. února 13:54
Icyclaw

I kdyz je brzo na nejaky srovnavani tak bych docela uvital srovnat to s F75 2.0. Samozrejme ze kabel je uvnitr, ale to mi zily rve uplne nejmin. Hlavne by me zajimala rychlost odezvy a nikde sem se bohuzel nedocetl jaky mikroprocesor pouziva.
Ale snad to bude dobry.

Zugsführer
magistr
18. února 14:25
joeblack

norde o dva řádky nad tvým dotazem je odpověď . proto sem se ptal jestli to myslíš vážně :-D :-D :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Gefreiter
mateřská škola
18. února 15:03
JezevecAlfons

Nezbyde mi než si ji zase koupit a to jsem tvrdil , že už noktu nechci ... mám své důvody po testech:D Ale jen proto abych ji podrobil testu proti F75 LTD V2,0 jelikož ten detík je pecka i když se o něm nemluví taky by mne zajímalo, jak už již zmínil nord zdali fisher také vyrazí s nějákou novou peckou. Stejně se nejvíc těším na nové tesoro to by mohlo být zajímavější...

detektor:
Fisher F75 LTD V2.0
Soldat
bez hodnosti
18. února 15:07
nord

joeblack...to je složený stav.Ale nikoliv rozložený na více dílů.CTX složené má taky 97cm...ale rozložené na dva díly ...70cm.

Zugsführer
magistr
18. února 15:26
joeblack

no už sem tě pochopil o:-) :-D :-D když tak jen od oka vidím ten detík, tak z těch 107 cm bych eště odečetl nějakých 30 - 40cm opěrkovou část ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
18. února 15:29
Ferry222

Fakt dost dobrý,jenom ty prachy chyběj.

Soldat
bez hodnosti
18. února 15:30
nord

joeblack...no vidíš a proto jsem se ptal Elmary

Zugsführer
magistr
18. února 17:05
joeblack

Norde -to víš . Nikdy sem neřešil, úplnou rozborku detíku. když někam du , tak ho chci jen rozložit, zapnout a jít . Nějaký skládání na místě by mě mohlo ohrát. stačí mi , pokud vleze do auta a nebo do vaku na rybářskej prut , když bych musel cestovat někde hromadnou dopravou 8-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
magistr
18. února 18:03
Cilda

Nevím jestli jsem to přehlidnul ale zajímalo by mě jestli je celý vodotesný a šlo by se sním potápět ?

detektor:
X-TERRA 705, Mars Tiger
město:
Praha
Soldat
bez hodnosti
18. února 18:33
nord

joeblack...no vidíš každý řešíme něco jiného. :-)

Soldat
mateřská škola
18. února 18:35
zip

2krát přesčas a je doma. Co kucííííííí????8-) 8-) 8-) :-O :-P

Soldat
mateřská škola
18. února 19:04
Dzurny

No tak si tak říkám, že místo sondy na relíca,, přesedlám na Impact... :-/

Soldat
bez hodnosti
18. února 19:18
freexxx

To---> Nord neboj das ho do vaku dalsie foto a info tu https://metaldetectingforum.com/showthread.php?t=243135 o:-)

Admin
základní škola – druhý stupeň
18. února 19:47
Elmara

Pár odpovědí:

1. Díly změřím a napíšu sem do chatu rozměry jednotlivých částí. Zítra budu s detektorem dopoledne blbnout, tak to udělám.
2. Opravdu velký test vyjde v LH. Psal jsem to v článku.
3. Sondy jsou vodotěsné, detektor snese deštík
4. Srovnání dělat nebudeme, jako prodejce opravdu hodně značek by to vždy smrdělo jistou neobjektivitou. Ale detektor budeme mít i v půjčovně a tak si to budou moci hledači otestovat sami, aniž by museli detektor kupovat. A rovnou mohu říci, že nemá smysl porovnávat s ničím jiným, než z absolutní TOP třídou co je dnes na trhu.

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Admin
základní škola – druhý stupeň
18. února 19:49
Elmara

P.S: vlastně v článku bude srovnání s Relikem. Což je skvělý detektor a tak si každý bude mici udělat představu :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Korporal
základní škola – druhý stupeň
18. února 19:56
Delta

Tak už se těším. ;-)
Určitě se brzy objeví nějaké porovnávací testy na YouTube. Už teď tam je dost porovnávacích testů jak detektoru tak dohledavacek. ;-)

detektor:
XP DEUS, NOKTA POINTER NEW, FISKARS ERGO
Generalmajor
základní škola – první stupeň
18. února 20:02
Pyrda

Už nějakej pátek pokukuju po novém detíku a tohle vypadá sakra dobře !!!!

Soldat
bez hodnosti
18. února 22:50
ramires

Čekám na Bulhara.....to mě zajímá...ale podle fotek provedení více jak slušné,takže pánové pište ,jsem sám hodně zvědavej ;-) ;-) :-D

Soldat
doktor
19. února 0:01
Stewensin

Zajimalo by mě srovnání se safari, docela konkurence ve stejné cenové kategorii... ;-) ;-) :-)

Soldat
mateřská škola
19. února 9:04
zipich123

Masinka vypada velmi povedene....těším se na testy......(Čim to ze se nikde jinde o ni moc o nepiše? Ani na webu výrobce. ...

Kadett
bakalář
19. února 9:16
snizek

Wawww!

detektor:
Tesoro
město:
Vysočina
Soldat
bez hodnosti
19. února 10:06
Zajda444

No na jednom foru pise nekdo kdo ji zkousel,ze relic jde hloubs

Soldat
batole
19. února 10:47
Tartaros

joeblack - nechápu proč se navážíš zrovna do norda ? Zrovna nord kterej tady poradil docela hodně lidem co se týká Etraca, CTX nebo XP Deuse, to že máš fialovej klobouk a plno frček ještě neznamená že jsi nejchytřejší.
Co se týká cen bazarových detektorů, zrovna na Bazoši je jeden Relic na prodej za 17 tis. měsíc starý. Nokta CoRe 10 měsíců stará za 10 tis.
https://ostatni.bazos.cz/?hledat=Detektor+Nokta&hlokalita=&iddel=1

Zugsführer
magistr
19. února 11:05
joeblack

Tatare jestli tomu říkáš navážení ,tak si opravdu tatar :-D :-D :-D
Proti nordovi nic nemám a vše sme si v klidu vysvětlili .Koukám, že navážet se chceš ty a na nějaký frčky a kšiltovku ti tady z vysoka prdím. Každej ,kdo má trochu rozumu a je tady dost dlouho ví ,že to není směrodatná věc.No vidím, že pro tebe je :-P :-D :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 11:49
Elmara

To Zajda: ne, to je nesprávná informace. Máme už hodně výsledků z polygonu a Impakt je hlubší na všechny typy cílů. Omlouvám se že nebudu prozrazovat více, ale nechci tady vše zveřejňovat nějakou salámovou metodou :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 11:54
Elmara

To Tartaros: Nord a Joeblack jsou oba super kluci, co na LP chodí řadu let a taky jezdí na akce, když můžou tak nám pomůžou atd. Není tady žádný problém a jsi opravdu vedle.

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
19. února 12:21
nord

To Tartaros....v pohodě :-) Joeblack jen svým "agresivně přátelským" způsobem chtěl poradit :-)Protože rozumí úplně všemu .Má zkušenosti tuším i se Zero a asi už s teleskopem. Což je špičkově složitelná konstrukce do jakéhokoliv batůžku. U CTX je to horší. Je nutno mít buď 110 L batoh nebo rozkládat na 2 části. Což dle fotek , kdy nová Nokta má velmi podobnou konstrukci jako CTX ( a uživatelsky ve mně zase evokuje dle fotek FISHERA F75) bude prostě podobné, jako u CTX . Tak jsem poslal dotaz na Marka , jak to bude po rozložení. Toť vše. Ono myslím, že to skládání do batohu bude zajímat i kluky na Slovensku :-)

Soldat
bez hodnosti
19. února 12:38
freexxx

nejak sa nám rozbehli predaje detikov na bazaroch cim to asi tak je... :-D :-D :-D

Soldat
mateřská škola
19. února 12:46
kremilek3

;-) no dobrá,zkusim Áně nějak vysvětlit ze budeme mít kluka a že to potřebuje :-D

detektor:
CTX3030,Tejon Ultimate,Nokta Core
město:
Prágl
Soldat
batole
19. února 13:22
Icyclaw

No nejak nechapu proc teda vubec vzniknul clanek. Protoze je jasny ze se lidi budou ptat a vzniknou dohady apod.
JInak na nekterejch webech jako mdhunter, ds jsou uz nejaky diskuze ktery maji i par odpovedi na nektere otazky.
Detektor snese destik? Jak to mam chapat? To je nejaky kryti proti destiku? Sonda je IP67 a detik je tedy kolik? S krytama je kazdy detektor chranen proti destiku.
Ja porad na tom detektoru at ctu tady nebo jinde nevidim nic extra. Snad jen ta kulometna vez je docela dobry napad, ktery se bude urcite realizovat na jinych detektorech a je to celkem i snad vec realizovat. Tlacitka na detektoru jsou jen dalsi vec pro opravy a moznost vzniknuti bordelu. Display ceklem ujde, jen to chtelo trosku jemnejsi rozliseni za tu cenu, ale to by jsme chtel asi moc za ty prachy.

Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 13:55
Elmara

To icyclaw: když tam nic nevidíš, tak je to ok. Alespoň nemusíš řešit výměnu za Langera :)

Do administace eshopu byly přidány obě varianty detektoru. Jak jsem všem psal na email, prosím udělejte si předobjednávky na eshopu. Detektorů v první várce přijde 30 ks ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
batole
19. února 13:58
Icyclaw

Jiz davno Langera nemam, bohuzel me nejde vymenit info v profilu, ale to by jsme resili neco jineho. Mam F75 V2.0 LTD

Zugsführer
magistr
19. února 13:58
joeblack

Nord to pochopil správně , ví že jako brouk Pytlík , rozumím všemu, tak do toho můžu kecat :-P :-D :-D :-D ;-)
Napadat se tady není v zájmu nikoho , kdo je za tenhle web rád ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
základní škola – druhý stupeň
19. února 14:26
Logi76

Cena bezdratovych sluchatek k detektoru? V prislusenstvi zatim neni. A stale marne cekam na nejakou sondu na relika :( mars, nel..

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Soldat
bez hodnosti
19. února 15:05
Pompejik

První várka bude cca 21 března jak píšete .. kdy by se pak mohla očekávat další vlna?
prvně bych si přeci jen chtěl počkat na nějaké recenze a testy než na slepo předobjednávat :-)

detektor:
X-Terra 70
město:
Trutnov
Soldat
bez hodnosti
19. února 15:13
Pompejik

a ještě vidim že k tomu jsou hned civky volitelné.. jsem slepý nebo ještě zatím nejsou přidany do prodeje ? o:-)

detektor:
X-Terra 70
město:
Trutnov
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 16:22
Elmara

To Pompejik: Kdy budou další nevím, ale objednávky cchodí normálně každý měsíc.

To Nord: Nejdelší díl má 58 cm :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Zugsführer
magistr
19. února 16:27
joeblack

tož zase tak moc sem se v odhadu délky dílu nespletl o:-) :-D ;-)
No 58 cm už je baťohová velikost ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 17:39
Elmara

To joeblack: Nejdelší je jedna tyčč, teď nevím zda spodní nebo střední... :) Ručka s boxem elektroniky je kratší což je dobře ;-)

A ještě k probíraným bezdrátovým sluchátkum. Impakt používá sluchátka s jinou pcb než Makro. Ostatně byly také součástí testování,. Je možné, že mechanická konstrukce je stejná nebo podobná jako u Makro. To nevím, jelikož je tady nemám a nemůžu je porovnat. ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
základní škola – druhý stupeň
19. února 17:45
Logi76

No cena sluchátek nikde na makro maj vedle za 3500+- na GM tady 890,- tak me zajima kolik koštjou ty na noktu, což je vlastne další vydaj navíc :-P každopádně 3500 u makra za bezdrat sluchátka mě přijde extrém.

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Soldat
bez hodnosti
19. února 17:59
nord

58cm je velmi slušně skladné.Prakticky jakýkoliv z těch středních a větších batohů.Díky za info.

Soldat
bez hodnosti
19. února 18:02
ak68

Kolik času zabere(cca v min.) složení a rozložení tohoto skvostu? Ten kabel v shaftu se protahuje provázkem jako např.u CTčka? Předem dík za odpověď

Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 18:34
Elmara

To ak68: on se u CTX protahuje kabel provázkem? :-) Ty jsi ten detektor neměl nikdy v ruce. Nezlob se na mě, ale tady jsi se tedy neskutečně odkopal. Sondy u CTX 3030 mají u konektoru plastový díl, díky němu kabel projede tyčí jako po másle. U Impaktu to vyřešily tak, že kabel je kratší a protikus má gumový blok, aby se v tyči vodič nemlel. Protažení je tak bezproblémové, rychle a dá ho každý i bez provázků :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 18:37
Elmara

To Nord: Rozložený detektor dám bezproblému do modrého báglu co tahám. Složení je rychlé, když to párkrát uděláš tak maximálně minuta i s protažením kabelu. Je krátky, tak je to hned :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Zugsführer
magistr
19. února 18:57
joeblack

Herdek Máro už stačí ;-)
Eště pár slov a hrozí nebezpečí, že založím dalšího koníčka - sběratel detektorů :-D :-D ;-)
Teď se zaučuju s relikem a už abych uvažoval o vánocích 8-) ;-) :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
19. února 19:03
ak68

Elmara možná blbnu ale měl jsem pocit,že když nasazuješ jinou sondu tak to protažení kabelu shftem chce trochu šikovnosti.CTX není můj kamarád,to máš pravdu ale měl jsem pocit, že u Jirky (litra) na chatě se ten provázek praktikoval.Jeto už pár pátků. Dobrá,neznám všechno.Omluva!

Admin
základní škola – druhý stupeň
19. února 19:52
Elmara

To ak: blbneš :) U CTX 3030 problém není asolutně žádný, aby šel vodič hezky protáhnout, má docela dlouhý plastový kolík zatočený do vodiče. ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Generalmajor
bakalář
19. února 20:40
litrfree

Jo, protahovali jsme tenkrát novou velkou NELku trubkou do E-Trac, s neochozenym nenataženym kabelem, a nešlo mi to, tak jsem vzal provázek a bylo to hned. Nebyl čas na hrdinství. Klidně to sveďte jak se udobříte hned oba na mě, to nedorozumění, já stejně časem v duchu velkejch evropskejch křesťanskejch tradic každýmu nakonec jako dycky odpustim. Ale to nic nemění na tom, že Impact vypadá sákryš dobře, a nabušeně!

detektor:
Tesoro Tejon, CTX 3030, X-T 705 Pro-Sonic, FML-3
město:
Punk City, DETEKTOR CENTRÁLA
Soldat
bez hodnosti
19. února 20:54
ak68

Litrfree měl jsem tenkrát dávat větší pozor,co se děje a pak bych tady nemusel být za vola.Dobře mě tak.Tím bych to uzavřel&&&

Major
mateřská škola
19. února 21:09
GM4PRO

Joeblack: Jen najít dalšího bohatýho sourozence, ségra už má letos splníno ne? :-)

detektor:
Golden Mask 4 PRO WD, Pinpointer Nokta New
Zugsführer
magistr
19. února 22:05
joeblack

no jo , musím požádat o zvýšení platu a asi si pár tiketů vsadit ;-) :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Gefreiter
mateřská škola
19. února 22:06
Servuz

Já se taky přidám co Mistr Hledač 2017 na loňském jsem slyšel že ten letošní bude hodně o Noktě ?Tak že se s Joeblackem máme na co tešit!!! :-P Do Září to pořádně vychytéte a nalaďte ať máme na co kupovat LOSY :-P

detektor:
X - 705
město:
Doma je na Hané
Zugsführer
magistr
19. února 22:08
joeblack

No Marťas su zvědavé . už mám aj dovolenou napsanou na září 8-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Gefreiter
mateřská škola
19. února 22:08
Servuz

Joeblack jo a kopat to budem Kubotama (bo ta projede 80tkama futrama tudíž i mezi stromama) a nálezy budem rovnou vozit na V3Skách. 8-)

detektor:
X - 705
město:
Doma je na Hané
Zugsführer
magistr
19. února 22:24
joeblack

já mám aviju :-P :-D :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
20. února 8:26
Madness

Když jsem si pořídil Makro Racer 1, zarazilo mě, že je na loketní opěrce pod logem MAKRO přetřený černou barvou logo NOKTA. Nevypadalo to moc profesionálně. A ono je to prej tak, že každou ze značek vlastnil jeden ze 2 tureckejch bratrů, kteří je v roce 2014 sjednotili pod značku NOKTA. Koukám, že Nokta Impact má stejně nešťastně řešený uchycení cívky k tyči jako první Makro Racery - stačilo, aby se dostala trocha dešťový vody z listí nebo trávy k uchycení a cívka přepadávala špičkou dolu. Racer 2 už je vybavenej vyváženou cívkou, tak snad to potká i Noktu Impact.

Oberstleutnant
bakalář
20. února 9:32
Merlingor

joeblack: zkus to navrhnout Peggy :), třeba ti ho koupí

detektor:
XP Deus, Tesoro Cortes
Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
20. února 9:56
cobra

Já se zamiloval - já ho CHCI ;-) :-D

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Zugsführer
magistr
20. února 17:16
joeblack

Merline , do prčic teď je to venku o:-) :-D :-D :-D Peggy mi čučí přes rameno a s válečkem nad mojí hlavou zjistila , kdo je Peggy :-O 8-) :-D :-D Se divím, že mi to ještě píše , protože zrovna pila minerálku a málem se utopila , tož ju mám teď celou v klávesnici :,-( :,-( Tu minerálku ;-) Prej mi koupí leda špagát na magnet .Ale bez magnetu a na půdě , že je trámů dost ... o:-) :-D :-D ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
20. února 18:19
cobra

Joeblack - se teď asi počůrám smíchy :-D

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
20. února 18:22
cobra

To: Elmara - bude možné zakoupit i jednotlivě komponenty? Tedy základní verzi a například tu + tu vojnožku? Díky ;-)

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Admin
základní škola – druhý stupeň
20. února 21:43
Elmara

To cobra: ano, ale ještě nemám ceny ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
základní škola – druhý stupeň
21. února 22:11
johnek

Na recenzi jsem natěšený... Co umí, jak se nosí, vyvážení. Už se těším...

Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
22. února 9:20
cobra

Elmara: Děkuji ;-)

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Soldat
docent
22. února 21:15
blondy1

Vypadá to dost lacině jako ty dvě nefunkční nokty (pinpintery) co mě leží doma v šupleti.Obě ještě minimalně rok v záruce.Už na to ale nemám nervy pořád něco někam posílat.Jestli někdo chce jsou po dvojce na prodej záruku at si každý uplatní sám.Obě kupovaný se záručákem zde na lovcích.Co vyrobil turek to mě do domu už nesmí.Ještě že nejmenovaný výrobce začal konečně pp vyrábět :-P
Zajemci o pp nokta psát do sz

Zugsführer
magistr
22. února 23:43
joeblack

Ale no tak :-P :-P :-D :-D :-D :-D
tohle smrdí pomluvou . pokud s noktou pp neumíš, tak nepiš , že nefunguje . sice ji dlouho nemám, ale naopak jsem nad míru spokojenej ,protože recenze naprosto souhlasí se skutečností ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
23. února 0:11
Aslan

Nejmenovaný výrobce je XP. Když nefunguje PP Nokta a jsem nespokojen, tak si koupím novou Noktu? Zajímavé

Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
23. února 9:20
cobra

Mám NOKTU RS Pinpointer a jsem naprosto spokojen - nechápu ...... A Fors Core jovněž naprosto v pohodě..... ;-) :-D A taky zde na Lovcích ! :-P

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Korporal
základní škola – druhý stupeň
23. února 9:48
Delta

Blondy1 - přesně jak ti píše Aslan ! Ty nejsi s něčím spokojenej a koupíš si to samy !!!!!!!?????? o:-) o:-) o:-) o:-) o:-) o:-) o:-)
Já měl asi rok a půl noktu RS a teď asi rok noktu NEW a ani s jednou sebemenší problém !!!! Naprostá spokojenost !!!! ;-) ;-) ;-)
Takže za mě nokta super !!!! Výborný poměr výkon - cena !!!! ;-) ;-) ;-)

detektor:
XP DEUS, NOKTA POINTER NEW, FISKARS ERGO
Korporal
základní škola – druhý stupeň
23. února 9:51
Delta

Jinak tvojí logiku fakt nechápu. Když to máš v záruce tak to reklamuj ! Nebo si myslíš, že si od tebe někdo koupí za dva tisíce věc která nefunguje. Dost Naivní představa o:-) o:-) o:-)

detektor:
XP DEUS, NOKTA POINTER NEW, FISKARS ERGO
Admin
základní škola – druhý stupeň
23. února 9:52
Elmara

To Blody: Nemohu si pomoci, ale na tohle musím zareagovat.

1. Nevím kdo jsi, ale tvoje reakce mi nepříjde uplně normální.
2. Nemáme žádnou nevyřízenou reklamací nebo opravu dohledávačky Nokta. A myslím, že jsi tady nic nikdy nereklamoval. Proč, když jsou vadné je nedáš opravit než je začneš prodávat?
3. Nový Pointer Nokta a RS jsou nejprodávanější dohledávačky na trhu. Vzhledem k prodanému počtu kusů je poruchovost naprosto směšně nizká. A musím taky říci, že naprostá většina hledačů je s nimi velice spokojená.
4. Doporučuješ tady věc, kterou jsi neotestoval, ale už víš že je lepší? . A Turek mi nesmí do domu? Pojď, pokecáme o dokonalých řešeních průmyslu v zemi pod Eiffelovou věží ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
23. února 12:07
pluge

Bohužel já reklamoval noktu RS,z reklamace se mi vrátila s tím, že je v pořádku,ale protože závada přetrvávala,tak než abych ji znuvu reklamoval,raději jsem ji prodal jako vadnou.Turek může být dobrý,ale je potřeba mít štěstí. :-)

Korporal
mateřská škola
23. února 14:14
ExDjj

No ja som RS zabudol (vypadla) na poli bola tam dva dni v novembri a sobotu pršalo v nedelu som ju našiel zapnutú v brázde kde som mal auto a ide furt akorát som musel prečistit dierky na repre takže spojnost. :-D Blondy1 napíš mi ak to chceš strelit dohodneme kšefta.

detektor:
Domáca výroba, T2Ltd
Soldat
batole
23. února 19:47
koala

No, taky mám Noktu doma v šupleti... Během prvního roku dvakrát v servisu kvůli "vymačkanému" spínači (v záruční době vše bez problémů opraveno, ale prý je to u téhle dohledávačky běžná závada, spínač prý není dimenzovaný na vyšší frekvenci spínání/vypínání) a taky mě hodně vadilo při zapnutí a vypnutí to příšerné pípání, které je slyšet kilometr daleko - pokud na sebe nechcete moc upozorňovat, je tohle celkem problém. Po druhé opravě (cca po 2 měsících po té první...!) už jsem radši koupil Ukrajince a Noktu mám jako rezervu - ale důvěra je pryč. Na druhé straně je pravda, že na dohledávání byla o cosi lepší než ta Marska :-)

Zugsführer
magistr
23. února 20:02
joeblack

tož při zapínání a vypínání jde přímo na dírce repráčku držet prst a je to okamžitě potichu a pokud vím, tak jdou zapnout jen vibrace . No je fakt , že si nenapsal kterou noktu myslíš 8-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
23. února 20:41
mikromegas

Kousek izolacky s dirkou od jehly pres dirku repracku a hlasitost je akorat ... ;-)

Zugsführer
magistr
23. února 21:09
joeblack

a nebo ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
24. února 0:41
buiaimon

Pánové,už je to tady zase! https://cs.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet) Zamyslete se nad sebou!

Soldat
batole
24. února 6:26
koala

Buiaimone, pokud jsou ti, kdo mají jiný názor (a špatné zkušenosti) trollové, tak potom nemá smysl vést nějaké debaty - podle hesla " kdo nejde s námi, jde proti nám" se takhle krásně odstřelí jakákoliv opozice. Pokud jsou tyhle stránky jen pro "přikyvovače", tak jsou k ničemu. Mám dohledávačku Noktu RS (s novým spínačem), a opravovaná už byla u prodejce 2x!!! Pokud ten spínač je poddimenzovaný, tak určitě není problém pro výrobce dodat odolnější a při případné reklamaci ho vyměnit. V mém případě se to po první opravě do dvou měsíců posralo znovu. Nedělám reklamu žádné značce, ale dnes už vím, že jsem měl koupil radši Minelab, nebo Garreta. Takhle jsem z finančních důvodů koupil ještě Marsku a celkově mě to vyšlo dráž, než Minelab, který je cenově nejdražší.Takže se nediv, že Noktu nevynáším do nebe, což je tady asi špatně....

To Joeblack: při zapínání a vypínání tam funguje jenom pípání, vibrace přepneš jen na hledání. Určitě to jde zacpat prstem nebo izolačkou, ale proč to nešlo už ve výrobě? Ostatní výrobci to takhle mají. Když si sečtu tohle a problémy se spínáním, tak pochybuju o dostatečném testování ze strany výrobce. Navíc jsem tady zjistil, že s u starších typů Nokty s posuvným spínačem byly také problémy (s jeho zanášením ), kterým se určitě dalo předejít důkladným otestováním v terénu.

Admin
základní škola – druhý stupeň
24. února 10:27
Elmara

Ještě poznámka k dohledávačkám Nokta a vůbec k diskuzi. Pointru Nokta a RSek se prodá cca. 100 ks měsíčně... je to opravdu hodně! Nepsal jsem, že by se nikdy žádná nerozbila, ale ten počet oprav je na počet prodejů prostě zanedbatelný. Celá diskuze se tady ale objevila přesně ve chvíly, kdy francouz začal prodávat novou dohledávačku a samozřejmě okamžite s odkazem turka už nikdy, jedině XP....

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
24. února 12:01
pluge

Pokud mohu reagovat za sebe,koupil jsem pro find,jsem spokojen a o žádné,nové,francouzké dohledávačce nevím,ani mě nezajímá ;-)

Admin
základní škola – druhý stupeň
24. února 12:52
Elmara

To pluge: reakce byla na blondy. To je ale jedno, ať každý používá to co mu nejvíce sedí 8-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
24. února 18:49
freexxx

Podla mna je najkvalitnejsi a najblbuvzdornejsi PP Garret pro pointer AT ten oranzovy. Ten uz ma feritku ulozenu volne v tubuse v mäkkom uchyteni a nie napevno zaliata v tubuse, takže žiadne prezvuky a zlomene feritky ako u inych vyrobcov. Tako isto velmi kvaline vyhotovena je aj MARSka ale ta nie je ponoritelna... to su moje osobne skusenosti vyber necham na Vas.

Zugsführer
magistr
24. února 20:32
joeblack

každej má svůj detík a někteří i svou dohledávačku . Kdo má rozum obrázek si udělá sám při porovnávání a ne při přečtení první kritiky . samozřejmě přijít a prostě začít plivat na nějakej detík bez pádných argumentů a doložení chyby z více stran je prostě pomluva a napadání. Někdy i závist a nebo placená kampaň.
Netýká se to velemana a macleana . jo eště koukám, že i Klarstein je od pohledu nejlepší detík v atrapách o:-) :-P :-D ;-)
Detektor kovů Klarstein Comfort, vodotěsný 20 cm, 3m hloubka - asi sem to s noktou posral a naletěl sem :,-( Kam se hrabe na třímetrový hloubky :,-( :,-( :,-( :-P :-D :-D :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
24. února 21:36
jaccob

K dohledávačkám
Výměna tlačítka je asi nejčastější servisní operace u dohledávaček.
Jsou lidi s které s ní pohřbí a lidi u kterých se závady objevují častěji.Ve většině případů je to poznat na první pohled když se podíváte dovnitř,extrémní kombinace prachu a vlhkosti dává tlačítku dost zabrat.
A tam už je většinou jedno která značka dohledávačku vyrobila. Dohledávačka lecos snese ale už jsem viděl pár dohledávaček prodřených až na vinutí :D .Je to jako ze vším někomu vydrží jedno auto celej život a někdo má každý rok nový motor :D

detektor:
Servisní technik LP
město:
Praha -H.Počernice
Soldat
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
24. února 21:46
jaccob

Neříkám že je to tak vždy ,vše se může rozbít,ale pokud to porovnám s počtem prodaných kusů je to skoro zanedbatelné číslo.

detektor:
Servisní technik LP
město:
Praha -H.Počernice
Soldat
mateřská škola
24. února 21:46
martinez

Jacob,souhlas. :-)

detektor:
Nokta Fors Relic
město:
Olomouc
Korporal
základní škola – druhý stupeň
24. února 21:46
Delta

Je to přesně jak píše jaccob taky tu někdo psal, že už má několikátou cívku na gm4, že se mu rozbily. Já měl x let pořád tu stejnou a jediné co mi prasklo byl ten ochranný kryt a cívka byla i po x letech jako nová. Takže je to hodně i tom zacházení a chování se k tomu. ;-)

detektor:
XP DEUS, NOKTA POINTER NEW, FISKARS ERGO
Zugsführer
magistr
24. února 22:36
joeblack

tož je to tak, ale dycky se musí najít hanič a répal ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
24. února 23:34
ramires

Ne,ne už to nejde....to co píše koala za to se můžu klidně podepsat,byl bych zticha nebejt komentářů joeblaka....takže ne rejpač a hanitel ale realista...mám GM4 aby jsi si nemyslel ,že jsem od konkurence ,která chce jenom hanit ;-) ;-) :-(

Zugsführer
magistr
25. února 1:41
joeblack

Ramiresi z tvojí odpovědi lze pochopit jen to , že se zastáváš koalu . V pořádku . Ale vysvětli mi jak má gm4 něco společnýho s noktou a navíc dohledávačkou ;-)
V tomhle hádání totiž vůbec nejde o značku . Všecky detektory mají svoje špatný kusy .Takže nadávat na noktu jen proto, že někdo dostal špatnej kus je hrozná hovadina . tohle sou jen žabomyší války o hovně . Opravdovou vypovídací hodnotu má jen statistika množství prodaných kusů proti množství oprav těch kusů. Takhle debilně se hádají i autíčkáři a nebo např. zastánci různých značek telefonů :-P
takže napsat , že noktu už nikdy víc jen proto, že zrovna já chudáček mám tu pokaženou ,je docela hloupé a nebo při nejmenším unáhlené 8-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
základní škola – první stupeň
25. února 7:04
Zeronico

Jak píše Joeblack.Každý rozumný člověk ví,že tyto výrobky se skládají z mnoha součástek,které se berou od různých dodavatelů.Stačí nedokonalý jeden odpor,tranzistor,IO atd. a je po parádě.Bože je to přeci jenom technika, může se pokazit cokoliv.Nic není dokonalý.Podívejte se na některé lidi,taky někteří s poruchami :-P

Soldat
bez hodnosti
25. února 9:29
ramires

Že mám GM4 jsem napsal jenom proto aby mi někdo nenapsal,že jsem nějakej záškodník z jinýho vebu,dohledávačka se skládá z mnoha součástek je pravda ale u Nokty opravdu odcházelo tlačítko nebejt týhle zásadní chyby mohla být docela dobrá,já jsem se koaly zastal protože jsem měl ten samej problém ;-) ;-)

Zugsführer
magistr
25. února 9:56
joeblack

Pokud myslíš ty první kusy s tlačítkem co se posouvalo, tak to je už hodně dávná historie ;-)
Co se pamatuju , tak ten nedostatek docela rychle napravili a to dokonce na základě dopisu jednoho místního hledače 8-) navíc tyhle nový nokty sou už úplně jiná kategorie .
mluvit o chybách starých kusů je hodně zavádějící a vlastně pomlouvačné v souvislosti s novým neodzkoušeným kusem ;-)
Je to jako bych ti začal říkat , že od GM už v životě nikdy nic , když někomu občas uletí cívka z tyče a nebo proto ,že GM5 se nepovedla a i to je vlastně pomluva, protože já osobně sem se Zerem max spokojenej a GM5 sem v rukách neměl 8-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
25. února 11:21
ramires

...zavádějící,pomlouvačné,pomluva....kurnik jenom jsem psal .že jsem měl stejnej problém jako koala to jsem měl Noktu s mačkátkem,kdybys se posunul výše ,zjistil bys ,že jsem zvědavej a líbí se mi detektor od Nokty fakt nevim co jsem provedl špatnýho :-(

Soldat
batole
25. února 12:53
koala

No, bylo by to úsměvné, kdyby to nebylo spíš k pláči. Jakýkoliv negativní nebo pochybnosti vyjadřující názor, i když je založený na osobní zkušenosti, je tu zesměšněný a pisatel je označený všeznalou duší místního fóra za "haniče a répala". Jako podle komunistického hesla "republiku si rozvracet nenecháme...". Ono by těch negativních názorů bylo patrně mnohem víc, ale většina to asi vzdá a nepublikuje, protože vidí, že je klaka stejně uklove a označí za troly. Ovšem orgastické nadšení z něčeho, co jsme viděli jen na obrázku je povoleno...! Dnes jsem opět vytáhl Noktu RS do terénu. Během 4hodin hledačky se minimálně 5x stalo, že po "nalezení" mince pípala vesele pořád dá ( já vím, dá se vypnout, jaký problém, pohoda-a hlasitost pípání napravíme palcem nebo izolepou, prostě člověk musí být trošku akční a ne čekat, že to vyřeší výrobce, že..) a připomněl jsem si důvod, proč patrně tlačítko spínače odchází - k vypnutí dohledávačky ho totiž musíte držet pevně a dlóóóuho... A než přístroj po zapnutí "naskočí" tak to trvá taky poměrně dlouho ( zlatá Marska!). Dohledávání je s ní ale OK, abych jenom nekritizoval.Takže, Joeblacku, já vím, o čem píšu - nejsem si jistý, jestli ty ano...
Co se týká připomínek typu " je to o zacházení a chování se k přístroji..." , pokud to bylo 2x v uznané záruční opravě, tak to prostě je uznaná konstrukční vada a ne "špatné zacházení!".
Ale od dohledávačky zpět k tématu : Nokta Impact vypadá na obrázku moc pěkně a průvodní článek je působivý. Já si ale radši počkám, co bude za rok. S podobně velkým očekáváním se tady prezentovala GM 5 a protože ji měli dva moji známí tak VÍM, že oproti GM4 to nebyl posun kupředu (a je to opět zkušenost, ne pomluva...). Navíc předpokládám, že po skončení intervencí ČNB dojde k poklesu Eura a tak by patrně mělo u dovozového zboží dojít k poměrně zajímavým slevám.... ;-) :-) :-)

Zugsführer
magistr
25. února 13:47
joeblack

Kluci ale no tak už ;-) Napsáním, že tahle kritika je neobjektivní a o ničem není napadání. Proč to pořád vztahujete na sebe ? Je to přesně ten samej problém, kterej vadí i vám . Když někdo napíše , že tohle vaše brečení a nadávání na svůj pokaženej kus je neobjektivní kritika ,tak se cítíte dotčení a napadaní .
to , že nokta měla s pointrem problém ,,kdysi" je jasný , ale dávno ten problém není . brečet , nad zastaralou technologií je prostě k smíchu . pokud výrobce něco s problémem udělal, tak tyhle plky o problémech sou plácáním do vody . Jinak není ,ale opravdu není problém napsat dopis výrobci a poslat mu svůj pozměňovací návrh ,který jistě uvítá . Každej z nás chodí ,svůj styl a když mi něco nesedne , tak to prostě dám pryč a zkusím něco jiného .Osobně mám averzi na žluťáka , ale nikde nenapíšu , že garet stojí za hovno a od té značky už nic . Máš blbou zkušenost se starou dohledávačkou ? tak zkusím jinou a jdu dál a nebudu tady psát , že nokta neumí dohledávačky . Například u té mojí je vše v naprostém pořádku a z mačkáním čudlíku a nějakým kraválem problém nemám . Tohle vše jsou obyčejný plky , který se dají vyřešit v klidu u piva a né hned veřejně brečet , jak moc to stojí všechno za hovno . Jak už sem psal výše - porovnávat se dá jen ověřený údaj prodaných a opravených kusů toho kterého tipu . Dál to nemá cenu komentovat ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
batole
25. února 14:00
koala

Blacku, nepíšu, že Nokta neumí dohledávačky, i když ti to tak možná vyplynulo z kontextu. Píšu o tom, že tahle dohledávačka (RS)má celou řadu "much", které se daly vyřešit ještě před uvedením na trh, jednoduše testováním v terénu. Předchůdce tohoto typu měl zase jiné problémy s posuvným spínačem ( taky se to určitě dalo pár měsíců testovat..!), tak se na mě nezlob, že mě prostě Turek nepřijde moc důvěryhodný. A rady typu " koupil jsem blbě, neva, koupím jinou" snad nemyslíš vážně???? Myslím, že ani ty nejsi milionář, tak se prosím občas zamysli nad tím, co napíšeš... ( sorry, jestli to zní agresívně, ale tahle "rada" mě celkem nasrala...). Myslel jsem, že tyhle stránky jsou pro DISKUSI, tak, aby se člověk mohl zorientovat a slyšel kromě chvály i nedostatky. Asi jsem tu špatně...

PS: a to, že Garret stojí za hovno jsi psal v různých komentech zcela běžně, i když možná ne takhle doslovně, už to tu pár roků sleduju... ;-)

Zugsführer
magistr
25. února 14:13
joeblack

napadal sem žlutou tramvaj ,ale ne celou značku . vím, že např, dohledávačku bych si od nich klidně koupil .Určitě i detektory vyšší třídy můžou být dost dobrý . no prostě jinak ten žlutej nesmysl je už prostě zastaralej a přesně jak píšu a nelíbilo se ti to - po pár měsících sem ho prostě prodal (dost pod cenou ) a koupil si mnohem levnější a lepší zero a šel dál ;-) že něco koupím blbě opravdu neřeším. Prostě sem blbec já , že sem to musel mít a ne , že výrobce chodí jinej styl a to co vadí při hledání mě , nevadí mu . Proto máš tu možnost napsat výrobci dopis se svým problémem a požádat o nápravu a nebo alespoň vyjádření . Osobně znám pána, který tohle u dohledávačky udělal a napsal dopis i s návrhem nápravy . Výrobce poděkoval , udělal změnu v technologii výroby a odesilatel dopisu dostal i novou už předělanou dohledávačku . Jinak milionář opravdu nejsem ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
25. února 18:12
buiaimon

To.Džoublek,Myslíš ten posuvnej vypínač u Nokty? Tak schvalně,kdo tam napsal! Tramvaj už neřeším,neboť si s ní hledal jenom půl roku! ;-) ;-)

Zugsführer
magistr
25. února 18:43
joeblack

Pul roku mi stacilo a vim , ze mi nesedl od prvni cvile. Nasel dost veci ,ale je to proste zastaralej smejd , kterej svoji cene neodpovida. Plus ma jen v tom, ze porad jelepsi nez veleman a meklin bo jak se to pise. Porad bylo lepsi hledani s discovery trojkovou anebo f5 dokonce o hodne lepsi . Nekomu zlutak sedi a tak mu ho neberu. Cloveka , ktery ten zlepsovak napsal tady prozrazovat nebudu , kdyz nemam jeho svoleni ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Gefreiter
bez hodnosti
25. února 21:29
nornik

Používám noktu s posuvným jede bez problémů. Jen když ji zapínám kouknu v jakém stavu mám rukavice(hlavně paleček) ;-)

detektor:
Tesoro EuroSabre II
město:
Ollmütz,HALO
Zugsführer
magistr
25. února 21:32
joeblack

norníku trefils hřebíček na hlavičku ;-) celé tohle nesmyslné hádání je o pohodlnosti a přístupu ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
25. února 22:38
ramires

černej honzo meleš pátý přes devátý v čem jsem byl pohodlnej a k čemu jsem špatně přistupoval? Občas si to po sobě přečti,nepochopil jsi vůbec nic a udělal jsi medvědí službu ,možná jsi chtěl pomoci,ale díky tvým komentářům sem budou chodit lidi a číst.....a potom potěš ;-) ;-) ;-)

Soldat
batole
26. února 0:06
dofi111

Uf, tak jsem to celé přelouskal a je brutální jak z nabídky nového detektoru jde udělat debata o dohledávačkách. Týpkovi , který psal, že je rád za dohledávačku od XP, bych rád napsal, že on s GMaxem nebo co to má není koncový zákazník. S funkcema co mu tato dohledávačka nabídne bude mít asi průměrný stroj. Pro ostatní značky je tento stroj , za ty peníze neprodejný. Je dělaný hlavně pro Deuse, ale i pro mě jako vlastníka Deusu je neprodejný. A to jsem kvůli ní prodal Noktu. U MI-6 nechápu funkci automatické zpárovaní s jednotkou. Kdo se dívá na jednotku, když dohledáva? A s tím problém pořád přepínat jednotka a PP. Ale možná to kluci francouzští nějak vymyslí

detektor:
xp deus
Zugsführer
magistr
26. února 6:40
joeblack

ramires prosím najdi mi tu část , kde konkrétně o tobě píšu, že jsi pohodlný 8-) ;-)
Píšu už po druhé , že sou tady lidi někteří hodně vztahovační o:-) ;-)
kašlem na to - dem se bavit o tom novým kulometu ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
26. února 6:58
ramires

joeblaku máš recht a co máš za kulomet?? :-) :-) ;-)

Generalmajor
základní škola – první stupeň
26. února 15:03
Pyrda

Joe,to jsem zvědavej co odpovíš :-D ;-) Myslím,že vím jak jsi to myslel ;-)

Zugsführer
magistr
26. února 17:31
joeblack

Doma mám kulomet hodně velkýho kalibru s obrovskou ničivou kadencí . Sice se sem tam vymkne kontrole ,ale zatím žiju . Je to systém Peggy ,domácí výroba ( ale spolehlivě kvalitní) .Jo a je multirážovej o:-) :-P :-D :-D ;-)
Pyrdo vím , že ty víš ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
26. února 17:58
ramires

Pánové taky jsem věděl o co jde....nechtělo se mi neustále dohadovat,,chtěl jsem zlehčit téma, 8-) 8-)

Zugsführer
magistr
26. února 18:03
joeblack

ramiresi nikdy by mě nenapadlo , že by si myslel vážně otázku , jakej mám kulomet doma :-D ;-)
Proto sem ti nevážně odpověděl . Přece tady nebudu rozepisovat , co mám připravený na budoucí nápadníky mé dcery ( by se pak mohli taky připravit ) ;-) :-D

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Generalmajor
základní škola – první stupeň
26. února 18:05
Pyrda

Nebylo původně tohle téma o nové Noktě ??? :-D :-D :-D :-P ;-)

Soldat
bez hodnosti
26. února 18:10
ramires

Tak nápadníky mé dcery už řešit nemusím proto jsem mohl všechno pustit ;-) ;-)

Zugsführer
magistr
26. února 18:23
joeblack

jakékoliv téma přece končí u chlastu a u bab :-P :-D :-D :-D no někdy i u hlíny ,teda bláta o:-) :-D ;-)
ramires - já je taky pustím . Po proudu o:-) :-D ;-)
Nová Nokta se mi líbí a hodně , enem si zas rok dva počkám, co se z ní vyvrbí a taky se musím naučit nejdřív s relikem.
No a samozřejmě budu čekat i kvůli té multifrekvenci , když už ;-)
Možná si to i rozmyslím, protože už mě nebaví kopat takový blbosti v takových hloubkách jak relik umí o:-) ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Admin
základní škola – druhý stupeň
26. února 19:41
Elmara

To Pyrda: taky jsem si to myslel, když jsem to psal. :-) Dnes jsme s Pilotem chodily celý den, testoval jsem přepínání mezi ID4 a statickým STAD. Moje obava s toho, že tento režim v pekelně zamořeném políčku bude stát za prd se tedy naprosto nepotvrdila. Za to se potrdil dosah STAD, jelikož jsme byly na docela hnusně utemované černozemi, která po každém kopu zůstávala na lopatce, jsem někde okolo 13:00 už kopal vše v kleče :-).

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Zugsführer
magistr
26. února 19:53
joeblack

vždyť to říkám- detík na kopání nesmyslů v hloubkách :,-( :-D
Zlatý zero, Takhle du s relikem z hledačky nadřenej jak z práce a esi toto de etě hloubějc o:-) :-D ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
27. února 7:35
cobra

No mě je v podstatě jedno kdo má jaký detík nebo dohledávačku - nicméně co se týká poruchovosti ŽÁDNÝ detektor prostě není občas bez chyby a případné poruchy či výrobní vady - a ani Deus není vyjímkou ! Osobně neupřednostňuji žádnou značku a to už jsem jich měl šest. Prostě některý mi vyhovuje víc a některý míň. Volba je jen a pouze na mě ! Několikrát se mě někdo ptal co bych mu doporučil za detík a já mu popíšu jen konkrétní detíky které jsem měl nebo mám - né to co bych chtěl. A asi nej jednodužší je si před případnou koupí daný stroj vyzkoušet - což dnes již běžně jde ;-). Toliko já za sebe :-D Cobra - Rebel :-P

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Zugsführer
magistr
27. února 10:16
joeblack

To je asi to nejlepší , co se dá doporučit . Zajeď si na prodejnu a ozkušaj ;-)

detektor:
Nokta fors relic + nokta pointer new
Soldat
bez hodnosti
2. března 8:19
kocab

Ahoj vsem-chci jenom upozornit,ze mame napsano u Nokty Impact PRO 2x sluchatka,tak aby se pak nekdo neozyval,ze je chce.Kdyby teda ty druhe byly bezdrat tak ja bych je chtel :-) :-) :-) :-) :-P

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Soldat
mateřská škola
5. března 13:25
Olihell

V souvislosti s novinkou od Nokty, která myslím nyní hýbe detektorářským světem, což mě moc baví, napadl mne další námět na diskusi ohledně detektorů. Tentokráte to není o dosahu, stabilitě, separaci, rychlosti odezvy atpod, ale čistě o funkcionalitě a přehlednosti. Mrcasení je samozřejmě především o poslechu tónů to ví skoro každý, ale co vzhled, přehlednost, vyvážení klacku a td? Myslím, že nejen mně, ale i ostatní by to mohlo zajímat. Já osobně kupuji věci nejen funkční ale i takové které se mi líbí designově. Myslím, že to je podobné jako u auta. Když jsem pořizoval první detektor (BH), chtěl jsem digitál s přehledným dislplejem, proto jsem rovnou zamítl analog. Houby jsem věděl o ladění země atpod. Když jsem zjistil, že mě to baví, začal jsem se zajímat o to, jak dál. Neměl jsem žádného zkušeného kamaráda, ostatně ani jsem neznal nikoho kdo by detektor vlastnil, to žel bohu přišlo později. Ze všech strojů, které jsem nastudoval z různých zdrojů a zkušeností a i cena hrála roli, mi vyšla právě Nokta. Kupoval jsem ji v době, kdy jsem nevěděl, že zanedlouho vyleze Relic :-( ale už v té době prosákl Impact). Na koncepci detíku mne štvalo, že má displej vzadu na boku a dodnes jsem nepochopil proč, protože informace na něm zobrazené ohledně předmětu jsou vlastně k ničemu a když je chtěl člověk vidět buď se musel kroutit jako hadí žena a to samé když chtěl něco nastavit, tak musel s klackem kroutit. Jediné co mne uspokojilo, byl právě vzhled mašiny a její vyvážení. Pomíjím váhu, která mě problém nedělá i při mnohahodinové hledačce. No a tohle vše mi vyřeší Impact. Displej má přímo na očích, kolem tyče se nevine žádný drát, má spousta vychytávek a je krásný. To řešení skrytého kabelu je fajn (vím že i jiné značky jej již mají) Pak ta bezdrátová sluchátka. Chodím se sluchátky protože prostě čistě slyším. Za cca rok a půl co mrcasím jsem ušláp cca 3 kabely od sluchátek. Pak jsem řešil bezdrátový vysilač, který fungoval, ale nebylo to bez problémů. Tady je to vyřešeno i když za cenu dalších výdajů. Další pro mně velké plus je stojánek. Asi jsem trochu slečinka, ale zase jako u auta, nesnáším špinavé auto, ale člověk musí vyjet i když je venku sajrajt, takže jsem rád, že Impakta nepoložím rovnou do bláta, ale bude pěkně v "suchu" nad terénem a má i ty ochranné šprcky které sice kazí vzhled ale fungují, kochat se krásou můžu doma, v terénu ať je to funkční. Funkcí má myslím dost, nepomíjím ani možnost upgrade software a doufám, že se dočká i češtiny. Tak pokud bude fungovat tak jak myslím budu na dlouho spojen. S Noktou jako takovou mám jen ty nejlepší zkušenosti. Tak tohle vše mně vedlo k objednání první várky v plné palbě za cca 32000. Jak to vlastně máte vy? PS: ano bylo by rozumnější počkat až bude v ruce vyzkoušený, zrecenzovaný, ale to by nebyl ten správný adrenalin! A ještě něco pro příznivce detektorů Nokta: https://www.facebook.com/groups/190898877921048/

Soldat
mateřská škola
5. března 16:26
Olihell

Tibko za detektor no :-P

Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
5. března 16:39
cobra

To:Olihell - přesně popsáno ;-)

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Soldat
bez hodnosti
5. března 19:08
kocab

No ja sel taky do verze pro,ale cena tam je 28990.-
Takze myslis i s bezdratovyma sluchadly,,,,,,,,,, a uz jsou? :-)

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Soldat
bez hodnosti
5. března 19:09
kocab

Jinak moc pekne napsano-popsano-uz se moc tesim

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Soldat
základní škola – druhý stupeň
5. března 19:39
Logi76

bezdratove sluchadla musiš koupit zvlašt v setech sou obyč dratovky.

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Soldat
mateřská škola
5. března 23:11
Olihell

Nj je to tak bezdráty jsou samostatně za příplatek, což mne nemile překvapilo, ale když už tak už. Ale co je to proti Deusu tam dokupuješ také kde co a podstatně dráž. A vůbec tohle je muška, existují násobně dražší mašinky a překvapuje mně kolik lidí je má. Já to beru tak, že Nokta je srcovka, jediná šmouha je Turecko, ale to je osobní :-) detektory dělaj dobrý.

Soldat
mateřská škola
5. března 23:18
Olihell

Jinak díky za pochvalu, většinou se moc nevyjadřuju, ale tohle šlo jaksi od srdce. Když jsem viděl jaké emoce to rozpoutalo na Facebooku u Nokťáku, tak jsem to dal i sem :-) A pro Tibka: zaplať bůh kde jsou ty časy když jsem musel řešit peníze, všechno bylo přednější, ale teď si i občas udělám radost a Impact bude velká jupí tadáá.
8-)

Soldat
bez hodnosti
17. března 10:20
LKWBronson

Tak tohle vypadá dobře! Asi ho budu móooc chtít! Je tu ale, velké ALE! Což značí mou ženu a musím na ní takticky a velmi vopatrně! Hlavně neříkat, co to stojí, oni ženské mají dost zkreslené představy o použití rodinných financí a nechápou hlavně ten "mužský svět"! Nebude to sice zítra, ale v dubnu už asi jó! Těším se! :-)

Soldat
mateřská škola
19. března 9:33
Olihell

Bronsne, držím palce ať se vydaří 8-) Tento týden by měli dorazit, tak snad si už pro něj pojedu! :-P

Soldat
bez hodnosti
19. března 11:28
kocab

Ahoj chci se zeptat,nevite kdy budou bezdraove sluchatka k Nokte Impact? Dik za info

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. března 20:12
Elmara

Sluchátka by zde měli být cca 14 dní po zahájení prodeje.

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
základní škola – druhý stupeň
19. března 20:27
Logi76

no tak zatim pojedem na repro nebo na stary dobry bezdrat od GM :) ale šup šup čekáme :)

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Admin
základní škola – druhý stupeň
19. března 20:34
Elmara

Ahoj všem

Jak jsem napsal v úvodu. Tento týden bude továrna rozesílat detektory. Nevím ještě datum a také nemáme číslo pro sledování zásilky. Jak bude k dispozici, tak ho sem obratem přidáme. Doprava většinou trvá 3 až 4 dny.

Příští týden chcem také natočit první naše videa s Impaktem. Bude jich asi více, jelikož by jsme rádi ukázali všechny vychytávky, na které jsme během testování přišli. Zaroveň uděláme instruktážní video, které přidáme přímo k produktu ;-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Soldat
bez hodnosti
19. března 21:55
ufotechna

Na Elmaru, chtel bych si objednat Impakt rovnou s velkou civkou 40x35. Jaka bude cena standart s touto civkou?

Soldat
batole
19. března 22:24
Kim

Líbí a moc

Soldat
mateřská škola
20. března 16:21
Olihell

To ne proč nepřijedou bezdrát sluchátka s detektory??? :,-(

Gefreiter
mateřská škola
20. března 19:49
JezevecAlfons

Kime možná libí ale..... :D čtu i zahraniční fora.... :D

detektor:
Fisher F75 LTD V2.0
Soldat
základní škola – druhý stupeň
20. března 19:58
Logi76

a co povidaj na zahraničních forech ? :)

detektor:
LP Zero30->Nokta Relic->Nokta Impact
město:
Šluknovský výběžek
Soldat
mateřská škola
21. března 10:26
Olihell

Také sleduji zahraniční fóra a ohlasy jsou dobré. Jen se rozjelo obvyklé šílenství okolo novinky a konkurence blaznì :-P

Generalmajor
bakalář
21. března 15:55
litrfree

No jo, zahraniční taky sleduju, baví mě třeba starej Horňák na Pacermonitor. :-)

detektor:
Tesoro Tejon, CTX 3030, X-T 705 Pro-Sonic, FML-3
město:
Punk City, DETEKTOR CENTRÁLA
Soldat
bez hodnosti
21. března 21:42
zatracenykyselo

Ahoj.
Tak zatím můžete proštudovat manuál Impactu - v AJ.
http://noktadetectors.com/downloads/impact-user-manuel.pdf 8-)

Soldat
bez hodnosti
23. března 8:18
kocab

Uz?Cekam......nejak se to zadrhlo :-(

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Soldat
základní škola – druhý stupeň
23. března 8:29
c4llix

Taky jsem si myslel, že už dnes vyrazím s novým strojem :,-(
No, však se dočkáme :-)

detektor:
Nokta Impact
město:
Eisenstadt
Soldat
bez hodnosti
23. března 8:47
Archybald

Mám také před objednáno a myslel jsem že v sobotu testnu :,-(

Soldat
bez hodnosti
23. března 14:13
ufotechna

Vypadá to, že Erdogan zakázal firmě obchodovat s Evropou :-D Ještě budeme rádi za ruský AKA Sorex :-D

Soldat
bez hodnosti
24. března 6:27
ufotechna

....tibko, nemyslel jsem to špatně, právě, že jsem chtěl vyzdvihnout velkou kvalitu tohoto detektoru a není všechno ruské špatné jaký je trend poslední doby. Sice nevlastním, ale měl jsem ho na den zapůjčený s tou frekvenčně přepínatelnou cívkou.

Generalmajor
bakalář
24. března 19:38
litrfree

tibko to zajímavě spojil, zase něco co se tady přímo neprodává je lepší než to, co je tady, jak je jeho zvykem. Jenže to plete nějak dohromady, tu elektroniku. Jediný elektronky co se dělaj se výráběj právě v Číně, v Rusku taky, a ještě na Slovensku. Nevim jestli to spolu souvisí, ale podle tibka se určitě nějaká souvislost najde. Přitom, řikám to nerad, ale je to fakt, ty Slovenský sou nejlepší. :-)

detektor:
Tesoro Tejon, CTX 3030, X-T 705 Pro-Sonic, FML-3
město:
Punk City, DETEKTOR CENTRÁLA
Soldat
bez hodnosti
25. března 10:56
kocab

A co na zpozdeni rika vedeni ? Jsem myslel,ze do 30.3 bude doma :-(

detektor:
Minelab CTX 3030
město:
Ostrava
Soldat
bez hodnosti
26. března 15:14
Mnagovicz

Impact me moc zaujala, predobjednal jsem si ji zde na serveru. Je mozne nyni rict, kdy opravdu dorazi? Kolik je predobjednavek? Vlezu se do prvnich 30ti? Diky za info. M.

detektor:
Nokta Impact
město:
Zlín
Soldat
bez hodnosti
26. března 19:34
Archybald

Stejnou otazku mam i ja, take nevim jestli se vejdu mezi vyvoleny. Alespon jsem si vsak dneska ryznul dvacet zlatinek. :-P

Soldat
bez hodnosti
30. března 18:22
cucinka318

Porovnávať s Fišerom alebo Teknetikom sa to môže ale asi to bude podobné.Toto má viac všelijakých možností ale je tam zase ten problém že si treba dobre vybrať čo tam nastaviť.Ked si vyberieš zlé nastavenie,alebo lepšie povedané nevhodné tak to bude horšie.Ja by som si ho kľudne vzal keby som nemal fišera75 ale nebudem ho pod cenu predávať,ved načo.Cievky už večšie ako základné neriešim,som dokonale vyliečený :-) .Ja by som vzal určite tu menšiu cievku 24x13 nič iné plus origo zaklad.Tá dvojnožka je celkom dobrý nápad haha a praktický.

detektor:
Virguľa
město:
villa charad
Soldat
bez hodnosti
4. dubna 7:20
Archybald

Tak jak to asi vypadá s novou noktou? Na chatu se psalo, že je bude výrobce odesílat 100% v pátek 31.3.2017, je reálná možnost že by předobjednatelům byli dodány do tohoto pátku?

Soldat
bez hodnosti
4. dubna 10:27
ufotechna

Tak nejspíš se čeká na konec intervencí :-D

Soldat
základní škola – druhý stupeň
4. dubna 11:04
c4llix

Archybald: taky se těším, že do pátku by mohla přijít o:-)

detektor:
Nokta Impact
město:
Eisenstadt
Soldat
mateřská škola
7. dubna 22:28
Olihell

Nový Impact Pro je doma! 8-)
První dojem, skvělé dílenské zpracování a vyvážení celé sestavy. Tento detektor je vymazlený do posledního detajlu! Jen mně překvapila malá písmenka na displeji, no je vidět, že na dědečky nemysleli. No nic outdorové čtecí brýle sebou to jistí :-P a zítra hurá poprvé do terénu. Přeji všem šťastným majitelům tohoto skvělého stroje, mnoho štěstí, úspěchů a radosti při hledání s novou Noctou Impact. Jupí ;-)

Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
7. dubna 22:36
cobra

To: Olihlell - taky přeji, sice ho mám už taky, doma ale budu muset ještě vyčkat s gipsem se blbě lítá po poli :,-(

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8
Admin
základní škola – druhý stupeň
13. dubna 12:50
Elmara

Cobro, ty jsi smolař. Jindra mi to volal, nový klacek a zmomená ruka a noha... holt motorkář jak má být :-)

detektor:
CTX 3030, Impakt, E-Trac, Tejon
město:
Jílové u Prahy
Oberleutnant
profi určovatel: speciální hodnost pro profesionální určovatele, kteří můžou <strong>přepsat zařazení</strong>libovolného nálezu
14. dubna 8:30
cobra

Elmara - ani mi nepovídej zatím si Impaktuju doma v pokoji :-( :-D ;-)

detektor:
Nokta Impact, Teknetics G2, Nokta Fors CoRe, Nokta
město:
Praha 8

Přidat příspěvek

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit. Pokud nemáte na LovecPokladu.cz účet, zaregistrujte se.

↑ Nahoru + Zobrazit další nabídky